X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

All-time lortespil -The contest!


Reply
FourDFourDSkrevet 06/03-04 15:23 
Emnet har sikkert været oppe engang før, men nu vil jeg altså spørge!
Hvilket spil er det absolut dårligste spil, ever?
Bare fyr op under had-kedlen og lad jeres vrede på spillet gå ud over tastaturet!
Fyr løs!
(Helst en begrundelse for ens had til spillet)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-04 15:53 
Hunter: The reckonng... The reckoning for enden på computerspil!

Bare når jeg tænker på det stykke entertaiment tortur, for jeg lyst til at gøre et eller andet ondt ved min xbox. Slå den fuldkommen i smadder eller sådan noget.

Jeg kan slet ikke tage det.

:(

Har ikke prøvet det, men har hørt at superman 64 også skulle være en bundskraber!
Well crucify the insincere tonight...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/03-04 16:11 
Jeg derimod kan godt lide HTR fordi det bla. minder en del om god omgang shoot´n´love it som man kunne få dem i gamle dage, men nu for at vende tilbage til topic.
Jeg har sent spillet et spil af nyere dato, der har været så iriterrende, at jeg allermest havde lyst til at smadre et eller andet bare for at komme af mine agressioner over enten kamera vinkel, de SYGT mange bugs der var i spillet eller for den sags skyld de mange gange man måtte starte sin maskine op, om og om igen for at kunne gøre nøjagtigt det samme 10 min. efter, som i Trye crime, fuck hvor det synd det spil er så smadret....
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
FanboyFanboySkrevet 06/03-04 16:17 
Call to power 2.. Er aldrig blevet så skuffet, heldigvis gav jeg kun 50 kr for det. Spillet lever slet ikke op til Sid Meirs standard, skod Activision!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/03-04 16:24, rettet 06/03-04 16:24 
SS2 (NGH) bliver af mange kaldt den bedste Neo Geo fighter, føj!

Splinter Cell (XBX) er sammenlignet med Metal Gear (1 / 2) et af de dårligste spil jeg har prøvet!
Home is where the hardware is..
KilroyKilroySkrevet 06/03-04 18:50 
South Park: Austin til PSX!
Bare tanken om spillet.... Grafikken var.... Lyden uden sam.. Gameplay.!+ For.fr grw!?/
Aaaaarrrgh!


Goddag, mit navn er Flemming Nielmeyer, og jeg er Asmus "Kilroy"s læge. I øjeblikket er han under observation på Roskilde Sygehus. Tilsyneladende udløste minderne om spillet at Asmus' mave begyndte at producere mavesyre nok til at ætse en mindre folkevogn. Desuden medførte minderne at en lang række muskler arbejdede sammen, og tvang syren op gennem Asmus' svælg, ind i hans bihuler og ind i selve kraniet. Heldigvis nåede vi at redde ham inden hjernen blev fundstændig opløst. Jeg takker for opmærksomheden.
Kilroy Was Here
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/03-04 19:31 
Spawn The Eternal til PS.

Jeg spillede det færdigt. Har stadig ar på sjælen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CalleCalleSkrevet 06/03-04 20:02 
Batman: vengeance til gc føj føj og atter føj!!!!
HankyHankySkrevet 06/03-04 20:08 
Grid Runner (PSX) ... fatter ikke at IGN kan finde
på at give det en forholdsvis høj karakter :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AndyAndySkrevet 06/03-04 22:19 
Helt klart, Counter Strike, fy for fanden, det er sq det værste skydespil jeg længe har prøvet!:P(Som mange nok er Uenige i)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
VictorVictorSkrevet 06/03-04 22:33 
Hanky---> Syntes faktisk Grid Runner er et udmærkert spil : )
KeenKeenSkrevet 06/03-04 23:13, rettet 06/03-04 23:14 
ja i kender jo min mening om Ridge Racer: Revolution (Psx)...

Dr. Mario (GB) godt jeg kom af med det igen!!!
NaieraNaieraSkrevet 06/03-04 23:17 
Vi kender din mening, men du har ikke sagt hvorfor den er sådan. Igen: Forklar venligst.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 07/03-04 07:21 
Det værst spil for mig må nok være Crapsplitters2...jeg mener timesplitters2. Ok, TS2 er ikke det værste spil, jeg har prøvet, men aldrig er jeg blevet så skuffet over et spil, som er såå hypet rundt omkring på nettet. Spiller er på mere eller mindre alle punkter middelmådigt, og til at fuldænde spiloplevelsen indeholder spillet det værste aim i mands minde.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KeenKeenSkrevet 07/03-04 12:30, rettet 07/03-04 17:41 
Naiera>
Forklar venligst.

Min definition på et godt spil er ikke grafik eller alt mulig andet, jeg går efter et godt gameplay som jeg synes at RR:R ikke har. Da jeg sad og spillede det første gang havde jeg følelsen af at jeg var blevet snydt, det er lidt svært at forklare da jeg nomalt ikke har noget imod resten af de RR spil jeg har prøvet, men jeg synes at der er for lidt i det og føler at det bare var noget der skulle udgives i en helvedes fart...
Men jeg er da ikke i tvivl om at der findes spil der er værre

Håber det kan bruges Naiera...
HankyHankySkrevet 07/03-04 12:56 
Andy>
Helt klart, Counter Strike...

Disagree :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FourDFourDSkrevet 07/03-04 13:34, rettet 07/03-04 13:36 
Paasch>
Det værst spil for mig må nok være Crapsplitters2...jeg mener timesplitters2.

HØRT! Prøvede at overbevise migselv om at det var et godt spil hele tiden, men blev sgu nød til at sælge det til sidst..

Hvus sandheden skal komme frem så har jeg ikke ligefrem et spil der får fråden frem om min mund, men dog spil jeg syntes er dårlige.
Har altid været ret nysgerrig efter at høre hvad retro spillere vil udnævne som det største all time lorte spil :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/03-04 13:35 
GT64 til N64 er ualmindeligt dårligt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/03-04 15:31 
Spectre til SNES. Prøv det, og alt hvad der er blevet nævnt her vil være rene perler i forhold :)
DenverDenverSkrevet 07/03-04 16:22 
The Getaway.
Det kunne have været så godt, men endte med at være noget uspilleligt møg. Styringen er noget nær det mest elendige man kan forestille sig.
SumezSumezSkrevet 07/03-04 16:30 
Mach Rider til NES
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 07/03-04 17:00 
Snakker vi her om spillet der udgjorde den "største skuffelse" eller spillet der fik én til at tænke"hvordan kan de byde os et så lidt gennemarbejdet og dårligt tænkt spil"?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 07/03-04 17:04, rettet 07/03-04 17:07 
Vi snakker om de dårligste spil ever, altså den sidste type du snakker om. Vi har haft tråde som denne før, og de bliver konstant drejet over i "største skuffelser" i stedet. (For der er da for hulen da ingen der kan mene, at Splinter Cell, The Getaway og Samurai Shodown II kan være det dårligste de nogensinde har spillet!)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 07/03-04 17:35 
Prince Of Persia (DC).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KeenKeenSkrevet 07/03-04 17:40, rettet 07/03-04 17:45 
Andy>
Counter Strike,(Som mange nok er Uenige i)

Jeg er meget uenig da jeg synes det er blandt de beste jeg har prøvet

Hvad er det du ikke bryder dig om i spillet???

Paasch>
Det værst spil for mig må nok være Crapsplitters2...jeg mener timesplitters2

Jeg personligt mener at etteren var ganske udemærket... Hvad er der gået galt i 2'eren sådan helt nøjagtigt???
Danny SallingDanny SallingSkrevet 07/03-04 18:07 
Her er den helt sikre vinder:

Checkered flag til Atari Jaguar, føj for en bankebæ af et spil........
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
AndyAndySkrevet 07/03-04 18:08 
Hanky>
Andy>
Helt klart, Counter Strike...

Disagree :)


Hehe, jeg hader de fleste skydespil, undtagen TS2 fordi det er så skide plat og ånsdsvagt:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 07/03-04 18:10 
Knight Keen: Svaret er nok at jeg faktisk ikke rigtig kan lide nogen skydespil, kun så nogen platte og sindsyge nogen som TS/TS2:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
VictorVictorSkrevet 07/03-04 18:13 
Hvorfor er TS/TS2 plat og sindsygt?
AndyAndySkrevet 07/03-04 18:22 
Hehe, man render rundt og skyder kagemænd, Ænder og aber, tænder ild til folk og altmuligt, hehe. Det er hvad jeg kalder plat og sindsygt(Som i nok ikke gør:P)

Counter Strike er også med "Rigtige" mennesker ikke ånsvage figuere som Kagaemænd og Ander, haha:D(syntes JEG)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
FourDFourDSkrevet 07/03-04 18:24, rettet 07/03-04 18:26 
Det bliver sgu bare alt for kedeligt i længden :/
Syntes ikke ligefrem det er sindsygt, eller plat, men bare alt for kedeligt.
Har ikke prøvet etteren, men hvis i (Ivertfald nogen af jer) syntes at det er et lorte spil så må det jo passe :P

Forresten så STINKER musikken i timesplitters og de fleste baner er alt for forvirrende.

Naiera- Du sparede mig lige for et mindre tastatur skribleri, eller hey, jeg skriver jo nu? FUCK! (:P)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/03-04 18:33 
E.T. til Atari 2600 er vel en sikker vinder?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
3of193of19Skrevet 07/03-04 20:25 
Custer's Revenge er ellers meget tæt på hælene.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-04 20:29 
Det dårligste spil ever, må være et jeg havde engang til PS2. Kan ikke huske titlen men det startede med D eller var det S...? Anyways på forsiden af spillet var der en mand i rødt armor der havde plantet sig på en sten. Man kunne spille som en mand eller en dame, men det blev spillet ikke meget bedre af.
Musikken var forfærdelig, og gameplayet var så kedeligt at ens hals blev totalt indtørret. Historie var der heller ikke noget af, og det var seriøst et af de mest ligegyldige spil jeg nogensinde har sat tænderne i. Hvis nogen ved hvad det hedder må de meget gerne sige det her, så jeg kan gi en vurdering af det :/ Ingen bør spille det spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 07/03-04 21:18 
Evergrace...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-04 21:35 
YES! Thats it! Var ikke så tæt på som jeg selv troede. Har forhåbentligt glemt alt om det spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AndyAndySkrevet 07/03-04 21:43 
WilliDaRappa>
Det bliver sgu bare alt for kedeligt i længden :/
Syntes ikke ligefrem det er sindsygt, eller plat, men bare alt for kedeligt.
Har ikke prøvet etteren, men hvis i (Ivertfald nogen af jer) syntes at det er et lorte spil så må det jo passe :P

Forresten så STINKER musikken i timesplitters og de fleste baner er alt for forvirrende.

Naiera- Du sparede mig lige for et mindre tastatur skribleri, eller hey, jeg skriver jo nu? FUCK! (:P)

Ok, men jeg mener i Multiplayer, at det er der at det er sjovt:D Single player er noget lort, hehe. Men husk nu at hver har sin mening, ikke?;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
FourDFourDSkrevet 07/03-04 21:57, rettet 07/03-04 21:57 
Nu mente jeg faktisk det omvendte :P
Banerne i Multiplayer er for underlige, og forvirrende, men de fleste singleplayer missioner er faktisk O.K.
Men som du selv siger (bare formuleret på en anden måde) - Smag og behag.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AndyAndySkrevet 07/03-04 22:03 
Ok:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
TurricanTurricanSkrevet 08/03-04 08:26 
Det er sku nemt.

Jeg har ikke ejet en PSX i snart 6 år, så forleden lånte jeg min lillesøsters, hvor der fulgte et par spil med.

Bla. Spice World.

Af alle de møgspil jeg har spillet gennem tiderne, er dette da godt nok det rageste lort jeg nogensinde har prøvet. Alt er bare så pisse irriterende i det spil. I første bane skal man hoppe rundt og remixe et Spice Girls nummer, ved af få en fedladen kryddertøs til at hoppe fra platform til platform. Det gjorde jeg i en halv time inden discen endte sit liv i andedammen i botanisk have. Det giver bare ingen mening og der er ingen tutorial eller noget som helst. Bare en åndssvag stodder med irriterende ærkeengelsk accent der fyrer en masse lort af hele tiden. Hvordan man gennemfører første bane i dette spil, hvis målgruppe nok er omkring 10 år, er mig stadig en gåde. Måske er det min mangel på girlpower.

Uden tvivl det værste spil EVER.

Boblere:
Resident Evil (det med lyspistolen til PSX)

Og så kan jeg faktisk ikke komme på flere....
The Gods pause for a moment...
JimPPJimPPSkrevet 08/03-04 08:29 
Batman Dark Tomorrow - Jeg er sikker på at Jesper kan give mig ret i dette.


Crapholio...
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 08/03-04 08:47 
Lige netop Spice World har sjovt nok også æren af at være det dårligst rangerede spil i vores vurdér-sektion:


Bundlisten
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 08/03-04 10:57 
Andy>
Hehe, man render rundt og skyder kagemænd, Ænder og aber, tænder ild til folk og altmuligt, hehe. Det er hvad jeg kalder plat og sindsygt(Som i nok ikke gør:P)

Det var nu ikke lige de ord jeg ville bruge :) men du har ret i at den slags spil godt kan være utrolig morsomme til tider istedet for den med "Rigtige mennesker"
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-04 13:34, rettet 08/03-04 13:57 
Paasch>
Det værst spil for mig må nok være Crapsplitters2...jeg mener timesplitters2. Ok, TS2 er ikke det værste spil, jeg har prøvet, men aldrig er jeg blevet så skuffet over et spil, som er såå hypet rundt omkring på nettet. Spiller er på mere eller mindre alle punkter middelmådigt, og til at fuldænde spiloplevelsen indeholder spillet det værste aim i mands minde.

Jeg er fuldstændig enig. Det er selvfølgelig ikke et dårligt spil, men en kæmpe skuffelse for en gammel GE/PD spiller som mig selv.

At spillet fik godt oven i hatten af diverse anmeldere, kan vel bedst ses af, at det nærmest ikke bliver omtalt længere. Ihvertfald ikke positivt. Xgamer var hurtigt ude med en udmeldelse om at deres anmeldelse var for positiv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KilroyKilroySkrevet 08/03-04 18:39 
JimPP>
Batman Dark Tomorrow - Jeg er sikker på at Jesper kan give mig ret i dette.

Dude, det spil havde jeg helt glemt! Det havde jeg også den tvivlsomme glæde at spille.... Jeg forbander den dag det spil lå i min postkasse!!!
Kilroy Was Here
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/03-04 21:41 
"Britney's Dance Beat" til PC!!!

Læs min anmeldelse på gamesector.dk (jeg er simpelthen stadig for påvirket af oplevelsen til at tale om det her).
Login for at besvare
Username
Password
Remember me