X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En DVD afspiller til en nybegynder


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/03-04 00:00 
Jeg skal bare have en pålidelig kodefri DVD afspiller til at se lidt Anime.

Hvad ville være godt? Må meget gerne være til at købe i en "fysisk" butik.

Er ligeglad med al mulig lyd og jpeg/mp3 afspilnings fis. Bare en plain solid afspiller.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 06/03-04 00:08 
Den bedste billige dvd-afspiller er helt klart United. Modelnummer har egentlig ikke relevans, da United's dvd'ere har vundet flere tests over dobbelt så dyre dvd-afspillere, med længder.

De fås fra ca. 400-700 alt afhængigt af hvor du køber dem. Og de klarer generelt alle formater med undtagelse af divx/xvid.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DizzyDizzySkrevet 06/03-04 00:19, rettet 06/03-04 00:19 
COOPS Lumatron har vundet de test jeg har set ;)
United er stort set identisk med Denver. Hold dig fra Prosonic fra Bilka/Føtex det er noget L**t
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/03-04 00:20 
Kan man få en billig plain kodefri Pioneer?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DizzyDizzySkrevet 06/03-04 00:28, rettet 06/03-04 00:28 
Ja, kig hos laserdisken

Pioneer til en tusse
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/03-04 00:29 
Det kræver ikke at jeg køber over nettet?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DizzyDizzySkrevet 06/03-04 00:36 
Jo men du kan få den demostreret i deres butik. Laserdisken er en god butik at handle med, de ved hvad de snakker om :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
MåsseMåsseSkrevet 06/03-04 08:09 
Ey Fætter B2P lad være med at give de ekstra $ for pioneer, køb noget af det billige hvad med en kiss feks til 1300 der kan afspille divx.....
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/03-04 09:20 
Pioneer DV-360'en er nu ellers en glimrende DVD afspiller, skal det lige siges herfra :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/03-04 11:50 
Kid: Du gav 999,- for den over nettet? Hvordan fungerede leveringen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/03-04 17:31 
Hvis du er ligeglad med alle specs på lyd og billede, kan jeg ikke se nogen grund til at købe nogen mærkevare... Køb det billigste af det billigste.

Hvis skidtet alligevel går i stykker kan du enten få den byttet (indenfor garantiperioden), eller hvis den kun holder et par år, er det vel ingen økonomisk katastrofe at have brugt f.eks. 400,- på den.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/03-04 17:35 
Jeg har den ikke selv, men den afspiller jeg har, købte jeg også hos Laserdisken. Leveringen fungerede perfekt og var hurtig, og servicen var god
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/03-04 18:20 
Dizzy>
United er stort set identisk med Denver. Hold dig fra Prosonic fra Bilka/Føtex det er noget L**t

Øhm, måske mener du at United er stort set identisk med Prosonic, eller den anden vej rundt? Der er i hvert fald ofte ikke nogen speciel forskel på de to mærker, da de begge er 3.parts produkter og får deres indmad fra asien.
Hermed sagt, så mener jeg at United er ligeså meget noget lort som Prosonic er.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig