X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvis Pandora virker online...


Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/03-04 18:15 
...så bliver Splinter Cell: Pandora Tomorrow måske det næste spil, som jeg kommer til at bruge tid på, på Xbox Live.

De nye multiplayer videoer som er udgivet, ser simpelthen for lækre ud.

Det bliver 4 vs 4. To spiller som spy, i 3rd person, og de andre to spiller i 1st person. Dem i 1st person skal hjælpe deres spies, ved at dræbe dem på det andet hold.

Hvis det virker, så bliver det fantastisk.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 05/03-04 18:26 
Kunne ikke være mere enig, PT ser virkeligt lækkert ud. At man ikke kan være så mange på en gang gør bare at spillet bliver mere intimt og dyster, nærmest skræmmmende.
Meen, det er nu ikke 4 vs. 4, men 2 vs. 2 eller 1 vs. 3:)
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-04 01:51 
Jeg er enig. 4 Player max, skulle nok få kaos ned på et lavt niveau, såvel som lag.

Men Marts er en ret hård måned i år. Der kommer jo også en del andet ud her som måske er værd at se på(Farcry, Battlefield Vietnam, Twin Snakes, Ninja Gaiden)!

Spørsmålet er dog, til hvilken en platform PT skal købes til! Med både PC, PS2, Xbox og GC(Så vidt jeg ved) har online i sig, bliver måske visse versioner fortrækket over andre, lidt ala med Splinter Cell, som havde eksklusive features rundt omkring.

Jeg ved ikke om Gamecube versionen gjorde god udnyttelse af Gameboy Advance features, men det kunne være et cool tiltag hvis det virkede online.

PS2 og Xbox versionerne er måske mest fristende med voice, som måske kommer til at spille en vigtig faktor(?), men hvis man har en god PC, skulle det måske også overvejes for prisen!?!

Mit XBL abb. Løber ud her den 15 Marts, så jeg er lidt i tvivl om jeg skal fortsætte eller sige stop nu(Indtil Halo 2...)! Måske overveje GC versionen og bare have en brodband adapter klar, selvom det måske ville være lige i overkanten for PT alene(Ingen andre store MP spil på vej til GC!?!)

Splinter Cell PT movies: http://download.boomtown.net/da_dk/dl/page.php?what=az;sid=1344;gid=1926

IGN multiplayer hands on: http://xbox.ign.com/articles/496/496732p1.html

-Qoi

Single player... cool?
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/03-04 08:18 
Da både PS2 og GC-versionen først kommer "senere", står valget vel kun mellem PC (som nu er flyttet til 2/4) og Xbox. At "halvdelen" af multi-player-delen er i first person peger jo lidt mod PC-versionen. Eller hva'?
RitesRitesSkrevet 06/03-04 09:53 
Hvorfor skulle det nu ikke virke online?
» a winner is you «
MrCaseMrCaseSkrevet 06/03-04 11:32 
nogen spil kører fremragende over live (f.eks MotoGP serien..) andre er knap så sexy (f.eks ghost recon)
Have you considered sucking less?
OkottaOkottaSkrevet 12/03-04 10:54 
IGN har et videopreview oppe af SC: PT, og den online del ser simpelthen for lækker ud.

Det ligner noget man aldrig har set før - en revolution indenfor online gaming.

Jeg vil anbefale jer at downloade IGN's videopreview, straks.

SC: PT videopreview
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 13:23 
Det officielle Xbox blad skriver faktisk det samme. At det er fantastisk online, omend det drejer sig mindre om stealth end i singleplayer. De giver spillet 9.3.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig