X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videnstest


Svar
RJKRJKSkrevet 31/03-03 03:14, rettet 31/03-03 03:14 
Her er en tråd til kommentarer, spørgsmål, resultater med mere omkring videnstesten - men nu ingen spoilers...

Her er oversigten over, hvordan folk har klaret sig i testen:

Resultater
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
99 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/03-03 15:38 
RJK >
Dem der er kommet til at afbryde deres test midt i og har en forklaring på dette (ie. at det ikke er snyd) kan lige lægge en besked til mig, så I eventuelt kan få lov at starte, hvor I kom til.

Ikke så vigtigt for mig - men bare lade være med at vise resultater for de brugere der ikke har fuldført testen :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/03-03 15:38 
LOL - jeg troede at RJK var træt af at diskutere karakterskalaer?

Jeg synes da nok det er at puste til ilden med en skala hvor man kan får 110% ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 31/03-03 15:54 
125% faktisk ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tue hazukitue hazukiSkrevet 31/03-03 16:37 
Fed ide med testen!!!

Men hvorda kan man få over 100% rigtig??? ;o)
»You'll never walk alone«
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 31/03-03 16:55 
Ret sjovt, havde slet ikke regnet med at få sådan et stort total-facit. &0% er vel udmærket... :)
SideshowSideshowSkrevet 31/03-03 17:23 
Shit hvor var jeg ringe. Jeg er sikker på det var fordi jeg trykkede forkert ved en fejl. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
jaesjaesSkrevet 31/03-03 17:25 
God idé men sådan en test :)

I må have haft mega grineren, da i skulle finde på nogle af de falske svar :D
dchangdchangSkrevet 31/03-03 17:27 
Syntes det var en dårlig ide. :-) Folk bliver ved med at nævne deres "vildt" dårlige score på en 60-70%, og derover. Er ret så sikker på at mine 43% er den dårligste score hidtil.

PS. Hvis nogen får 43% eller derunder, så kom over til mig ovre i skammekrogen. Så laver vi en taberklub... *lol*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SideshowSideshowSkrevet 31/03-03 17:28 
Kan man i teorien få over 65%, hvis man bare klikker 1 hele vejen igennem TOTALT HURTIGT...og derved får bonus på sekunderne? Det ville da være en skam.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
tue hazukitue hazukiSkrevet 31/03-03 18:57 
dchang -> jeg joiner lige din skamme-klub ;)
»You'll never walk alone«
RJKRJKSkrevet 31/03-03 19:22 
tue hazuki >
Men hvorda kan man få over 100% rigtig??? ;o)

Hurtige svar kan give op til 25%, men man skal GODT NOK være hurtig...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-03 19:40 
dchang >
Er ret så sikker på at mine 43% er den dårligste score hidtil.

Jaja... ta' den med ro ;) Når man tænker på at nogle af spørgsmålne er om spil du måske aldrig har spillet, så er det jo egentlig ikke så dårligt! (du kan jo også bare sige at du bruge al for meget tid på den, men havde alle svarene rigtige ;) )
Ellers er det sq en ok test!
Spiller nu: Phantasy Star IV
asmasmSkrevet 31/03-03 20:21, rettet 31/03-03 20:28 
Ok test, bare ærgeligt at der var et par spørgsmål hvor det rigtige svar manglede... =/

(trækker lige lidt i land igen, lad os sige der var nogle spørgsmål der var lidt esoteriske i deres fremførsel) =P
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
RitesRitesSkrevet 31/03-03 20:23 
Og alt for meget retro og sega gejl! :(
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 20:27 
asm >
Ok test, bare ærgeligt at der var et par spørgsmål hvor det rigtige svar manglede... =/

Det tror jeg gerne, at RJK vil høre nærmere om...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
asmasmSkrevet 31/03-03 20:30 
har sendt en besked =) (og modereret mit indlæg) =P
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
RJKRJKSkrevet 31/03-03 20:39 
Og jeg har - måske? - gjort dig klogere? :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
asmasmSkrevet 31/03-03 21:30 
Ikke just, men du kan jo lige læse og fordøje de to afhandlinger jeg lige har afsendt, og så håber jeg at du vil give mig ret i at spørgsmålet/svaret kan være åben for debat =P

(jeg modererede (har ikke slettet noget) mit indlæg lige efter jeg havde skrevet det, der var imo rigtigt mange gode spørgsmål i testen så mit ordvalg var nok lidt hårdt når man tænker på hvor meget arbejde der går i at lave en sådan test) =)
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-03 21:50 
Rites >
Og alt for meget retro og sega gejl! :(

SEGA GEJL?!?!?!? håber at det var ironisk ment.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 31/03-03 22:04 
Personligt bliver jeg ret gejl af Sega. Især retro sega hvis man skal tro mit test-resultat =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 31/03-03 22:06 
asm >
Ikke just, men du kan jo lige læse og fordøje de to afhandlinger jeg lige har afsendt, og så håber jeg at du vil give mig ret i at spørgsmålet/svaret kan være åben for debat =P

Som nævnt til dig privat, så talte de to muligheder også mere eller mindre rigtigt begge to, så det er ikke fordi nogen er blevet seriøst snydt. At der er falske oplysninger i Spilhistorien (TM) kan ikke udelukkende være vores ansvar ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 31/03-03 22:11 
Jeg går ud fra at i to afslører hvad det er i snakker om så snart testen slutter, så alle os nysgerrige kan finde ud af det :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 31/03-03 22:23 
God idé med en sådan test.
Håber da lige jeg kan nå og sætte mig med den inden den bliver lukket ned.
Har dog først tid i morgen :-/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 31/03-03 22:30 
Sumez >
Jeg går ud fra at i to afslører hvad det er i snakker om så snart testen slutter, så alle os nysgerrige kan finde ud af det :!

Selvfølgelig, no prob.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
asmasmSkrevet 31/03-03 22:58 
Jeg skal bare sige at jeg stiller mig godt tilfreds med de svar jeg har fået fra RJK =) og glæder mig også til at se alle svarene

...men for nu lige at få lidt gang i noget debat ;o)

Jeg kan sagtens se pointen i at folk der sider og løser testen med "en bog under bordet" skal straffes med tidstagningen... men har ikke helt fanget pointen med hvorfor man skal have + points for at være en hurtig læser af spørgsmålene? jeg mener +25% er nu en hel del...? =/
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
RJKRJKSkrevet 31/03-03 23:35 
Pointen er/var at det skulle gøre det lidt mere action-agtigt ved at sætte mere pres på.

Som du kan se af min score, kunne jeg kun komme op på ca. 20% ved at ræse svarene igennem (under 2 sekunder per spørgsmål - jeg kunne ikke flytte musen hurtigere ;p). I praksis tror jeg ikke nogen har fået mere end +10%.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 31/03-03 23:38, rettet 31/03-03 23:39 
Jeg synes nu ikke det er så galt.
Det lyder i hvertfald på RJK til, at man skal være så hurtig, at man ikke vil have særlig mange rigtige, hvis man skal opnå de +25%...

EDIT: RJK kom først :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/03-03 23:49 
Sumez - vi er hermed videnstest-buddies i total... skræmmende tanke, da vi begge er Castlevania-geekz >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
A.MoyetA.MoyetSkrevet 01/04-03 00:57 
dchang >

PS. Hvis nogen får 43% eller derunder, så kom over til mig ovre i skammekrogen. Så laver vi en taberklub... *lol*

Ja jer ny herinde og aner ikke ret meget om konsoller, ud over hvordan man spiller på dem...indimellem.
Så jeg påtager mig hermed æren for sidstepladsen, med det flotte resultat 39%.
Fuckin´ Dante...poetry writing faggot´
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/04-03 01:19, rettet 01/04-03 01:21 
Det er netop grunden til, at PR findes - så alle kan lære lidt af hinanden om spil og samtidig have noget sjov stemning... Tag det ikke så tungt med en lav score, så længe du er interesseret i spil skal det nok gå altsammen... og nu vil jeg lige lukke i, inden man bliver alt for optimistisk her... >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 01/04-03 01:43 
StrideR >
Sumez - vi er hermed videnstest-buddies i total... skræmmende tanke, da vi begge er Castlevania-geekz >;)

Uhyggeligt. Der er da heldigvis den forskel at jeg ved lidt mere om nye spil (overraskede også mig) hvor du har mere tjek på teknikken ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/04-03 01:44 
asm >
men har ikke helt fanget pointen med hvorfor man skal have + points for at være en hurtig læser af spørgsmålene? jeg mener +25% er nu en hel del...? =/

Synes også det er lidt irriterende. Jeg er overbevist om at jeg var brøkdele af et sekund fra at få bonus nogen steder. Især irriterende når jeg sad og skulle svare på spørgsmål fra min sidemand om et projekt vi arbejder på samtidig. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 01/04-03 10:30 
Jep, ligesom den fucking telefon de ikke kunne finde ud af at tage nedenunder, sådan noget er perfekt til at ødelægge koncentrationen :(

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/04-03 10:56 
Hmmm....Jeg havde gang i toastristning, kaffedrikning, brødbagning, fællessang med "de små fra centret" og pludselig red Buffalo Bill, all guns blazing, direkte ind i min dagligstue.

Suk! Nogle dage er sværere end andre :-(

*Undskyld, kunne ikke lade være*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 01/04-03 11:07 
Jeg skulle bare have ladet være med at tage testen kl 6:30 om morgnen.

(Dårlige undskyldninger er der nok af;)
Spiller nu: Halo 3
BatemanBatemanSkrevet 01/04-03 16:37 
Min chef kom forbi, hvilket resulterede i en vild ALT TAB´ning og derved inkassering af uhørt mange straf-sekunder!! :(
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SoqratesSoqratesSkrevet 01/04-03 16:38, rettet 01/04-03 16:43 
Yea right bateman, undskyldninger er der nok af...

* Damn fandt lige ud af du har fået 1 % mere en mig, BITTERT *
dRxLdRxLSkrevet 01/04-03 16:58 
Hvis jeg havde vidst at I ville gå så meget op i det havde jeg gjort mig umage... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/04-03 03:15 
Så er det ved at være sidste chance, hvis dRxL skal vippes af pinden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 05/04-03 03:22 
it matters not whether you lost or won, but how you.....

argh, fuck det, kan ikke fuldføre den sætning.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
TurricanTurricanSkrevet 05/04-03 19:43 
Kanon test!

Den bekræftede ihvertifald min egen ide om hvad jeg ved noget om.

.... og hvad jeg ved knap så meget om :O)
The Gods pause for a moment...
Mati-GolMati-GolSkrevet 05/04-03 21:58 
Jeg fattede hat... som sædvanlig :D
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
dRxLdRxLSkrevet 05/04-03 22:10 
Kom så med de rigtige svar =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/04-03 22:25 
Mandag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/04-03 22:52 
På oversigten er min total 40%
http://www.playright.dk/videnresultat.php

I min profil er den 72%
http://www.playright.dk/forumprofil.php?navn=flottenheimer

something's broken somewhere...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 05/04-03 23:00 
Jaeh, der er vist lige en regnefejl et sted :) Kigger på det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/04-03 23:04 
Tog den her i går, og jeg må sgu rose jer, det var sgu underholdende:)

Den eneste rigtig stærke kategori jeg havde, må siges at være "firmaer" (85%), og jeg kunne næsten slet ikke finde ud af Retro (43%).

Fik Overall 69%, så jeg er da ihvertfald ikke helt analfabet til konsoller:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/04-03 23:07 
flottenheimer >
something's broken somewhere...

En datafejl, der kun gik udover dig. Rettet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/04-03 23:43 
Damn......

Moderne spil: 87%
Retrospil: 52%
Konsoller: 69%
Firmaer: 71%
Teknik: 37%

Et eller andet gik helt galt for mig ved teknik......

Ohh well.... Er egentlig meget skuffet over jeg ikke kunne den med Rare, når jeg betragter mig som Rarefan:(

Jeg er jo bare en dum wannabe:P

Men tænkte jo også at jeg ikke knne nå mine store idoler som DrXL, RJK og Starsoldier, der ved rigtig meget:O

;)
Well crucify the insincere tonight...
99 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig