X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rayman 3: Hoodlum Havoc. Dur det?


Svar
3of193of19Skrevet 30/03-03 18:23 
Jeg så subjekt i Fona for nylig til den for danske forhold udemærkede pris på 400kr. Havde overvejet at få fat i det, nogen der har prøvet det?
RitesRitesSkrevet 30/03-03 19:30 
Ja.

Et særdeles godt platformspil på Xbox og hvis man er til denne genre er det helt klart et must. Især pg.a. det manglende udbud til krydskassen.

Flot grafik og nogle fede effekter.
Har ikke fået gennemført det, men GameSpot siger ca. 15 timer's spilletid.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/03-03 20:50 
Jeg har spillet et PC prewiev - som kan læses på www.zantiago.com - og jeg må indrømme at jeg synes det var ret grineren.

Det er sådan en ret løssluppet humor kan man vel godt kalde det ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Mati-GolMati-GolSkrevet 30/03-03 22:38 
Aha, så du er Janus :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
MajorPMajorPSkrevet 31/03-03 14:09, rettet 31/03-03 14:12 
Nej, han er MotoGP taberen ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 31/03-03 14:36 
Jeg har spillet et 3D Rayman spil på PC. Ved ikke om det er dét, men i så fald er det i hvert fald et skodspil. Standard cliché-platformspil med irriterende jumping puzzles og mangel på variation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/11-11 10:48 
Rayman 3 vender tilbage i en HD port/remaster på PSN/XBLM.

Ingen lancerings dato endnu.

Kilde
SumezSumezSkrevet 23/11-11 11:47 
Sumez>
Jeg har spillet et 3D Rayman spil på PC. Ved ikke om det er dét, men i så fald er det i hvert fald et skodspil. Standard cliché-platformspil med irriterende jumping puzzles og mangel på variation.

Sjovt et se et gammelt indlæg som dette, i og med at jeg slet ikke kan huske at jeg nogensinde har spillet et Rayman-spil udover få minutter i selskab med en discount-produktion til GBA. Gad vide hvad det er for et af spillene, jeg har prøvet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/11-11 14:18 
Så mange forskellige findes der jo heller ikke. Prøv at google nogle screenshots fra serien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 23/11-11 17:09 
Kan som sagt slet ikke huske at jeg har spillet det før. :P
Men har en temmelig sikker teori om hvor og hvornår det må have været.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-11 00:03 
At dømme efter datoen på dit svar må det ha' været enten Rayman M eller Rayman 2. Hvis det er Rayman 2 du har snakket om har du i hvert fald ikke givet det en chance. Det er uden sammenligning den bedste traditionelle 3D-platformer jeg har spillet :)

Dreamcast versionen er super god, hvis du ikke er til PC spil og har tænkt dig at anskaffe dig det engang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 24/11-11 08:48, rettet 24/11-11 08:48 
Rayman 2 kan iøvrigt fås til 3DS. Det fungerer ikke helt uden knaster, men i nogle scener giver 3D skærmen en virkelig berigende oplevelse. For dem som elskede Rayman 2, er det absolut anbefalelsesværdigt.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 24/11-11 09:46 
Jeg har jo Rayman 2 til DC :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/11-11 10:26 
millennium>
Rayman 2 kan iøvrigt fås til 3DS. Det fungerer ikke helt uden knaster, men i nogle scener giver 3D skærmen en virkelig berigende oplevelse. For dem som elskede Rayman 2, er det absolut anbefalelsesværdigt.

Hvilke knaster er der?

Overvejer selv at nuppe den på tilbud på et tidspunkt, så vil være rart at høre :)
millenniummillenniumSkrevet 24/11-11 10:40 
Nogle gange er 3D rummet mere forvirrende end berigende. Og der er lidt 3D skygger hist og her, som jeg ikke synes forsvinder selvom jeg sidder med konsollen i øjets sweet spot. For det meste er det godt. Ikke Zelda-godt, men godt alligevel.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 24/11-11 10:52 
Ok tak :)

Zavvi har den pt. til kr 138,- ... hvis man tør tage chancen mht. told/afgifter.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-11 13:48 
Sumez>
Jeg har jo Rayman 2 til DC :)

Så spil det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/11-11 17:29 
Jaja en eller anden dag! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig