X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er det nu lige det hedder......


Svar
Music ManMusic ManSkrevet 30/03-03 15:04 
Hej, alle jer på forummet. Jeg søger navnet på et spil til SNES som er i stil med Zelda, altså hvor man slår fjenderne ihjel i real-time, altså ikke ligesom final fantasy. Bare nævn alle dem i kommer i tanke om, så skal jeg nok skrive når det rigtige er blevet nævnt.

Venlig Hilsen Saturn Geek
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 15:13 
Jeg kan mindes dette spørgsmål fra DKF.

Så jeg starter ud med:

Secret Of Mana
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 30/03-03 15:31 
Lad os lige tage alle dem der oprindeligt blev foreslået også så.

Secret of Evermore
Terranigma
Illusion of Gaia
Ys4 og Ys 5
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 15:37 
Hvad med Soul Blazer?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Music ManMusic ManSkrevet 30/03-03 16:04 
tak for forslagene. Men det er ingen af dem. Jeg kan lige tilføje at det har været anmeldt i troldspejlet og at det skal/skulle kunne købes i Danmark. Håber det hjælper lidt.

Venlig Hilsen Saturn Geek
Music ManMusic ManSkrevet 01/04-03 15:27 
*BUMP* kom nu kender i ikke nogle flere?
AssassinAssassinSkrevet 01/04-03 16:30 
Når du siger "i stil med Zelda" hvad mener du så specifikt? Der er f.eks mange spil der grafiks er i stil med Zelda, men kan du ikke komme med en smule flere oplysninger?
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
kimmerkimmerSkrevet 01/04-03 16:49 
hmmm...ikke dette emne igen. Jeg er ganske sikker på titlen på det spil du leder efter allerede er blvet nævnt! Nu fyre jeg bare et eller andet af, men kunne det være Actraiser? (Ved godt det ikke minder så meget om Zelda, men alligevel)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 01/04-03 16:50 
Saturn Geek >
Hej, alle jer på forummet. Jeg søger navnet på et spil til SNES som er i stil med Zelda, altså hvor man slår fjenderne ihjel i real-time, altså ikke ligesom final fantasy. Bare nævn alle dem i kommer i tanke om, så skal jeg nok skrive når det rigtige er blevet nævnt.

Venlig Hilsen Saturn Geek

Hmmm...udfra hvad du skriver her, så kender du åbenbart godt navnet på spillet... :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Music ManMusic ManSkrevet 02/04-03 14:15, rettet 02/04-03 14:15 
Okay, her kommer lidt flere oplysninger selvom nogle af dem er blevet nævnt før:

1. Spillet er fuldstændigt ligesom Zelda dvs. man ser det oppefra og slår fjenderne ihjel med sit sværd mens man ser det ovenfra i real-time, ikke efter tur ligesom i final fantasy spillene.

2. Spillet har været anmeldt i troldspejlet.

3. Spillet kunne købes i Danmark da det udkom.

Håber det hjælper en smule:)

Venlig Hilsen Saturn Geek
OmenOmenSkrevet 02/04-03 14:19 
Selvom den er nævnt:
Illusion of Gaia, Illusion of Time?
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 02/04-03 14:27 
Jeg er helt sikker på, at det spil du snakker om er nævnt her, og det at du gentager både emnet og de (begrænsede) oplysninger spillet gang på gang, og forventer at vi skal gøre alt arbejdet for dig, hjælper ikke. Hvis det spil du snakker om, ikke er noget du har drømt, så er det helt sikkert blevet nævnt i denne tråd, eller en af de to-tre stykker der blev lavet på det gamle forum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 02/04-03 14:35 
Eller prøv at skrive til troldspejlet? Det kunne jo være de havde et arkiv? who knows?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
DarklynoonDarklynoonSkrevet 31/07-08 11:12 
nu ser det ikke ud til at du har været online i en del år ,men skulle du vende tilbage så kunne det måske være brain lord?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
WehnerWehnerSkrevet 31/07-08 11:18, rettet 31/07-08 11:18 
Heh... det har jeg faktisk til salg lige nu, men det findes mig bekendt ikke i europæisk udgave.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 31/07-08 21:59 
både streetdance(findes ikke mere),powerplay og en butik mere jeg ik husker navnet på, alle 3 i kbh området havde importspil til snes dengang, men ved ikke om troldspejlet har anmeldt importspil. men ville tro at det var en mulighed at købe det i en af de 3 butikker
Mortal Kombat the mother of all fighting games
WehnerWehnerSkrevet 31/07-08 23:01 
Jeg kan heller ikke huske navnet på den tredie, men bestyreren eller måske endda ejeren hed Finn og kunne snakke og snakke og snakke. Måske var den en afstikker af Apple Apple?

Jeg har ikke set så meget Troldspejlet, så jeg ved ikke, om de har dækket import, tanken var slet ikke faldet mig ind.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/08-08 16:29, rettet 01/08-08 16:29 
Lagoon eller Young Merlin måske? :D

To af de mest frustrerende spil nogensinde, fuck er det griner at tænke tilbage på de latterligt svære bosser i Lagoon og Minevognkørsel i Young Merlin :p, er sjældent blevet så sur og frustrerende over spil som ved disse to titler.

Edit: Nå så ikke at det var 4 år gammelt topic..
WehnerWehnerSkrevet 01/08-08 16:36 
Uha, Young Merlin var godt nok ikke godt!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/08-08 16:54 
Hehe synes Young Merlin var ok sjovt i sin tid, rimelige catchy lyd og "sjove" lydeffekter trak spillet op så man kunne holde ud at spille det. Men som sagt gjorde de utallige minevogns"baner" spillet så frustrerende at kun de mest hardcore nok gad at gennemfører det.

Lagoon var derimod umådeligt dårligt og direkte latterligt svært.
ChronoChronoSkrevet 01/08-08 19:28 
Jeg husker mest Lagoon for manglen på et kort. Opgav det i frustration da jeg ikke kunne finde rundt i den første dungeon.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig