X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Steel Battalion er jo godt


Svar
OkottaOkottaSkrevet 30/03-03 12:36 
Jeg er ikke engang en mech nørd, og har praktisk talt aldrig spillet et seriøst mech spil - udover Mech Assault, og des mindre sagt om det spil jo bedre - men alligevel nyder jeg at spille Steel Battalion.

Er kun kommet til Mission 3, men har nu endelig fået temmelig meget styr på den oppulente controller, så jeg satser da på at komme videre endnu....med mindre jeg ikke når at ejecte... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
AmbyAmbySkrevet 01/04-03 16:32 
Bateman >
HEhe...Jeg købte også Steel Battalion i går.
(SNIP)
Nu skal jeg lige købe PDO i dag...så er mit liv komplet!

Ja og indeholder åbenbart en uudtømmelig mængde af penge :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/04-03 17:35 
Boomtown Shoppen har nu solgt det sidste Steel Battalion vi havde på lager. Jeg vil self. prøve at skaffe nogen fra udlandet. Jeg er meget overrasket over hvor godt den er gået. Hvis nogen ikke kan få dem andre steder fra, så kan de sende mig en besked, så får I en tilbage, hvis de går på lager igen. Happy hunting
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/04-03 17:59 
King Chaos >
Boomtown Shoppen har nu solgt det sidste Steel Battalion vi havde på lager.

Hehe, gæt hvem der hapsede et af de sidst eksemplarer her til formiddag :P

Den store popularitet og den positive respons på dette spil undrer mig, da spillet har fået øretæver på mange spilsites bl.a. på grund af elendig AI (medspillerne) og vammel pop-up i grafikken. Har nogle af jer med spillet (får jo først mit om 2 dage) nogle kommentarer til dette?
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 01/04-03 18:09 
Det var en fejl det med de 1099. Jeg havde hørt forkert. Var der opppe i dag. 1599 står den til.
UNDSKYLDER.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/04-03 18:52 
Lyder sgu sygt......

Så der kommer ikke mere end de 50 stk. hjem nogensinde mere?
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 03/04-03 09:21, rettet 03/04-03 09:22 
Jeg har netop modtaget en mail fra RealGames.dk:
RealGames.dk-->

"tembreum@hotmail.com, hermed en opdatering af din reservation hos RealGames.dk

Reservationsdata:

--------------------------------------------------------------------------------

Varenavn: Steel Battalion /Xbox
Ny forventet pris: 519,00 (gammel pris: 519,00)
Ny forventet releasedato: 4. april 2003 (gammel releasedato: 28. marts 2003)

--------------------------------------------------------------------------------

Dit reserverede produkt er nu udkommet. Du kan købe det ved at trykke på dette link Køb spillet nu!

Du kan afbestille denne reservation ved at trykke på dette link Afbestil reservation

Hvis release-datoen ændrer sig på din reservation får du automatisk fremsendt en e-mail med den nye release-dato så du altid er informeret om denne.

Når der er 3 dage til release-datoen får du tilsendt en e-mail hvor du med et tryk på et link i bunden kan gå direkte ind på RealGames.dk og købe den reserverede vare så du er sikker på at have reservationen i hænde på selve udgivelsesdagen.

At reservere hos RealGames.dk er uforpligtende, du binder dig altså ikke til noget som helst via denne reservation!

Denne mail blev afsendt 3. april 2003

--------------------------------------------------------------------------------

Med venlig hilsen
RealGames.dk - Global E-Commerce ApS

Det må vel betyde at de faktisk får spillet på lager, eller også er der gået noget i kage, et eller andet sted.
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/04-03 09:46 
PS2 playkid >
Det må vel betyde at de faktisk får spillet på lager, eller også er der gået noget i kage, et eller andet sted.

Du skal ikke regne med det. Den mail bliver automatisk sendt ud 3 dage inden deres release af spillet. Det skal nævnes at jeg i mandags fik en mail om at mit Raven Shield til Xbox var klar til afhentning i dag.
I win, you loose
SolaegSolaegSkrevet 03/04-03 15:49 
Koster det ikke i porto hos realgames? Den burde være noget større med den lille kontroller.
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig