X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fjernelse af Xbox-live


Svar Sortering
SørenSørenSkrevet 02/03-04 18:14 
Hej

Jeg har nu i et år haft xbox-live, men jeg ønsker ikke at forny mit abonnement, hvordan kommer jeg af med live?

Tak

Mvh
KTCKTCSkrevet 02/03-04 18:18 
Ring til Microsoft på 80884097 og ophæv abonnementet derigennem. Men forbered dig på at snakke engelsk med en franskmand eller lignende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 03/03-04 06:54 
Hey, så slemt er det altså ikke ;)
» a winner is you «
McPlayboyMcPlayboySkrevet 03/03-04 14:05, rettet 03/03-04 14:05 
Er det et gratis nr. eller hva??
MuH
RitesRitesSkrevet 03/03-04 14:16 
Koster lige dansk telefon-takst, ik ;)
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 03/03-04 14:42 
80-numre er gratis...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-04 22:38 
KTC>
Ring til Microsoft på 80884097 og ophæv abonnementet derigennem. Men forbered dig på at snakke engelsk med en franskmand eller lignende...

Jeg skulle opsige mit Live-abo i dag(fordi det er billigere at købe et nyt kit, end at forlænge) og da jeg endelig fandt det rigtige nummer (efter at være blevet stillet om til en der gerne ville hjælpe mig med at opsige min Hotmail (!)), gik det som smurt. Hende jeg talte med var engelsk og der var ingen problemer. Hun forklarede mig endda hvordan jeg bare kunne forlænge mit nuværende abo med det nye kit. Piece of cake.
APHAPHSkrevet 06/03-04 10:53 
Jeg forlænger heller ikke mit abonement, når det udløber næste søndag. Jeg venter med at forny det til spil som RD2 og RSC2 bliver udgivet. Men da jeg har lukket visa kortet som jeg registerde mig med, behøver jeg vel ikke ringe til xbl supporten?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 15/03-04 06:42, rettet 15/03-04 06:43 
Mit abonement er blevet fornyet, selvom mit kort er lukket, og der er intet trukket fra min konto. :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 15/03-04 12:45 
:/ = :D ?
PlaykidPlaykidSkrevet 15/03-04 12:46 
Live kunne bare ikke undvære Paasch:)
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 15/03-04 15:57 
Wagner>
:/ = :D ?

Jeg tænkte bare på om MS banner xboxen når de opdager fejlen, eller bonger mig med en form for rykker, når jeg fornyer mit abonement med mit nye VISA kort.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/03-04 20:03 
Xbox live er vel ikke meget anderledes en andre Abb. services.
selfølig sender de ikke en regning ud lige fra dag 1 når de mangler penge fra et kunde, vell der kan jo godt gå et par uger.

De har jo din adresse, så der kunne jo godt komme et giro kort ind af døren, et par gange med et rygger gebyr på x antal kr.

MS skriver jo i aftalen at hvis du vil opsige dit abb. så skal man ringe ind til dem og få det opsagt.
Det står jo i abb. aftalen.

Læs og lær:
http://www.xbox.com/da-dk/live/accounts/
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 15/03-04 22:13 
De har da ikke min adresse, da jeg registrerede mig som englænder.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/03-04 22:18 
Jeg ved ikke hvordan de gør..
og hvor du bor.
men det er nok de færreste lande som har æøå i sit vej navn.
De har din IP, Dit kredit kort info, og evt telefon nr og email adresse.
og de har en dansk adresse med en engelsk post nr.
Hvis British mail vidersender den til Danmark da de kan se at det er en dansk adresse så kan Post DK godt finde frem til resten. (har selv arbejdet med det i post danmark)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 15/03-04 22:32, rettet 06/04-04 16:01 
Nu har jeg hverken oplyst min rigtige adresse, tlf nr. Men det er også ret ligegyldigt, da jeg alligevel bare indtaster mit nye kort nr, da jeg ikke vil risikere at blive straffet rent økonomisk. Jeg regnede alligevel med at forny mit abonement om 1½ måned når TOCA:Race Driver 2 udkommer, så der er ikke sket den store skade ved at mit nuværende abonement ikke udløb.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/03-04 22:42 
ang. dette.. så husk lige at læse dette:
http://www.xbox.com/da-dk/live/accounts/refunds.htm
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/04-04 11:40, rettet 06/04-04 11:41 
Nu er det VISA kort, jeg brugte til at registrere Live, udløbet - og jeg har for længst smidt det ud. MS vil ikke lade mig stoppe mit abonnement uden de sidste 4 cifre på mit gamle kort, som jeg overhovedet ikke kan huske.
På den anden side kan de vel ikke hæve på et udløbet kort, så jeg burde vel bare lade det være - ligesom Paasch?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 06/04-04 13:37 
Jeg havde også glemt de sidste 4 cifre i mit kortnummer af samme grund som dig.
Jeg fik det dog oplyst af MS's telefon support efter at have forklaret dem historien og givet dem mine øvrige informationer (adresse, telefon, etc).

Burde også kunne virke for dig ;)
APHAPHSkrevet 06/04-04 16:05 
Delux--> Jeg har lige modtaget en mail fra MS hvor der stod, at hvis jeg ikke registrerede mig med et gyldigt Visa kort, ville min xbl konto blive lukket. I mailen blev de fire sidste cifre på mit gamle kort også oplyst.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 06/04-04 16:40 
Jeg er glad for jeg lige så dette emne igen, for jeg kom lige til at tænke på jeg havde fået nyt Visa.
Heldigvis kunne jeg huske cifrene, så jeg har ændret mine oplysninger til det rigtige:)
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/04-04 11:50 
Paasch>
Delux--> Jeg har lige modtaget en mail fra MS hvor der stod, at hvis jeg ikke registrerede mig med et gyldigt Visa kort, ville min xbl konto blive lukket. I mailen blev de fire sidste cifre på mit gamle kort også oplyst.

Hmm, ok. Så har jeg en måned til at afgøre, om jeg vil beholde mit gamle abb. eller nuppe et nyt dansk kit.
MS nægtede dog at give mig de 4 cifre, da jeg ringede, så jeg er fristet til bare at lade dem sejle deres egen sø, indtil min konto bliver lukket.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 10/04-04 16:24 
Så fik jeg en ny mail:

"Yearly subscription to XBOX Live: Immediate action required! Please read this entire notice carefully.

Dear Customer,

We have been unable to charge your credit card for your Yearly subscription to XBOX Live service(s) being billed to you through Microsoft Online Services. The following credit card is the current payment method on your billing account:

Credit card type: VISA
Last 4 digits: "XXXX"

If your services have not already been suspended, they will be suspended within 30 days unless we receive updated billing information.(If payment is due for other Microsoft services purchased with the above card, those services may also be suspended.) To avoid possible suspension of your services or to reactivate suspended services, please immediately provide a valid credit card and a current expiration date.

To update your credit card information, review the services ordered under this payment method, or to contact Microsoft Customer Support, go to https://billing.microsoft.com. If you are an Xbox LiveTM subscriber, go to http://www.xbox.com/support to contact Customer Support.

If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks.

Thank you for using Microsoft Online Services!

Microsoft Customer Support"



Hvis jeg lader min nuværende konto udløbe, risikere jeg så at min xbox bliver udelukket fra xbl, eller kan jeg mon bare købe et nyt kit?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/04-04 16:33, rettet 10/04-04 16:33 
Hmm.. I så fald gider jeg ikke selv lukke mit abonnement.
EDIT: Du må da helt sikkert bare kunne købe et nyt kit, ellers skyder MS da sig selv i foden.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 10/04-04 16:54 
Bare husk på at i ikke kan bruge jeres gamle Gamertag igen, når i på et tidspunkt køber et nyt Live kit. Det er hvad jeg har læst rundt omkring på nettet.

Samtidigt vil i også miste jeres Friends liste og entries på scoreboards.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 10/04-04 17:16 
En anden ting..

Kan man egentligt ændre sit land og adresse, til et andet end det man registrerede sig under?

Jeg registrerede mig under Sverige for ca. et år siden, med en falsk adresse, men kan jeg ændre det til Danmark nu, og samtidigt indtaste min rigtige adresse?

Syntes jeg hørte noget om, at MS ville gøre dette muligt, men det kan selvfølgelig være at det ikke er sket endnu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 11/04-04 18:57 
Hvor er det pt billigst at købe et starter kit? (gerne import fra eu lande).

Forslag til nyt gamertag er velkommen :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 11/04-04 19:41 
Hvis du alligevel allerede er på udkig efter et nyt Live Kit, hvorfor så ikke bare fornye det, som du allerede har?

Husk på at du godt kan købe et nyt Live Kit og bruge den tilhørende Subscription kode til at forlænge dit nuværende abonnement. Det er faktisk billigere end, at forlænge sit abonnement direkte igennem Xbox Live.
What is the Matrix?
JesperJesperSkrevet 11/04-04 19:51 
Enfen>
Bare husk på at i ikke kan bruge jeres gamle Gamertag igen, når i på et tidspunkt køber et nyt Live kit. Det er hvad jeg har læst rundt omkring på nettet.

Samtidigt vil i også miste jeres Friends liste og entries på scoreboards.

Hvorfor kan man egentlig ikke bruge sit gamle Gamertag, hvis ens konto er udløbet (og dermed lukket). På et eller andet tidspunkt må det vel blive frigivet igen?
APHAPHSkrevet 11/04-04 19:55, rettet 11/04-04 19:55 
Enfen>
Hvis du alligevel allerede er på udkig efter et nyt Live Kit, hvorfor så ikke bare fornye det, som du allerede har?

1) Fordi jeg får ca 1½ måned gratis xbl ved at registrere mig med et nyt kit når min nuværende konto udløber.

2) Et nyt kit er billigere end at forlænge.

3) Mit nuværende headset er knækket.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/04-04 20:21 
Jesper>
Hvorfor kan man egentlig ikke bruge sit gamle Gamertag, hvis ens konto er udløbet (og dermed lukket). På et eller andet tidspunkt må det vel blive frigivet igen?

Det er fordi andre ikke skal have muligheden for at bruge dit gamle gamertag, tænk lige hvilke problemer det kan give.
når han logger ind, så kan alle dine frinds se at du er online, men det er en anden som bruger det.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
enfenenfenSkrevet 11/04-04 21:07 
Jesper>
Hvorfor kan man egentlig ikke bruge sit gamle Gamertag, hvis ens konto er udløbet (og dermed lukket). På et eller andet tidspunkt må det vel blive frigivet igen?

På et eller andet tidspunkt....måske.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 11/04-04 21:10 
Paasch>
1) Fordi jeg får ca 1½ måned gratis xbl ved at registrere mig med et nyt kit når min nuværende konto udløber.

2) Et nyt kit er billigere end at forlænge.

3) Mit nuværende headset er knækket.

Halvanden måned gratis? Hvorfor skulle du få det?

De to sidste har jeg allerede nævnt i mit indlæg...
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 11/04-04 21:17 
Fordi hvis jeg forlænger mit nuværende abonement skal jeg betale fra 14/3, men hvis jeg køber et nyt kit, skal jeg først betale når min nuværende konto bliver lukket, hvilket sker inden for de næste 30 dage, så på den måde giver det ca 1½ månede gratis xbl.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 11/04-04 21:21 
Gratis og gratis. Det er da bare fordi, at dit nuværende abonnement udløb i marts måned og du så har været heldig, at M$ ikke har lukket dit abonnement endnu. Det kan jo være, at du bliver overrasket, når du skal registrere dig næste gang med samme navn...
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig