X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fællestransport til P:R 4.1 fra KBH


Svar
SumezSumezSkrevet 01/03-04 22:52, rettet 02/03-04 23:02 
Okay, jeg gider ikke finde på noget denne gang. Det har jeg hverken tid eller overskud til. Jeg vil gerne gå med til at reservere sæder i et tog, så vi kan sidde sammen, men så må folk selv medbringe Wildcard eller møde op på hovedbanegården med kontanter til at betale for grupperabat (hvilket kræver man er mindst otte).

Det ville da være herligt, hvis nogen kunne stå for en organise... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
110 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 01/03-04 22:52, rettet 02/03-04 23:02 
Okay, jeg gider ikke finde på noget denne gang. Det har jeg hverken tid eller overskud til. Jeg vil gerne gå med til at reservere sæder i et tog, så vi kan sidde sammen, men så må folk selv medbringe Wildcard eller møde op på hovedbanegården med kontanter til at betale for grupperabat (hvilket kræver man er mindst otte).

Det ville da være herligt, hvis nogen kunne stå for en organiseret fællestransport, men ellers bliver det min togløsning. :) Jeg kører dog formentlig kun med én af vejene, da jeg har andre ærinder i Jylland.

Kan vi ikke lige få styr på hvem der skal rejse sammen? Skriv her, så ryger i på listen. Jeg orker ikke selv at finde ud af hvem af de tilmeldte, der er fra Sjælland. Har sat de folk på, der plejer at køre med, så må de råbe op, hvis de har andre planer.

Sumez
SkyblazeR
Le Roof
PS2 Playkid (måske)

Stiger på i Odense: Svovlmunk, Konsolkongen, Knight Keen
Stiger på i Nyborg: Wagner
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 01/03-04 23:04 
Stiger på i Nyborg, om muligt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 23:10, rettet 01/03-04 23:11 
Jeg tar toget fra Svendborg til Odense, og så fra Odense til Århus.

Ville være rart at vide hvornår i er i odense så vi kunne rejse sammen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/03-04 23:16 
Ja. Når vi har fundet ud af hvem vi er, finder vi et tog der passer, så vi kan rejse sammen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 01/03-04 23:45 
...hvis ellers S-togene kører regelmæssigt den dag ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 01/03-04 23:59 
Ellers må vi kordinere en invasion af det næste regionaltog, overtage rygerpladserne og finde en jysk familie vi kan dele taxa med. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HardballerHardballerSkrevet 02/03-04 00:44 
Så vidt jeg ved er det ikke rygerpladser i nogle danske tog mere..

Sry for lidt OT..
SumezSumezSkrevet 02/03-04 01:19, rettet 02/03-04 01:19 
Der er stadig rygerpladser i S-togene, og sidst jeg kørte i InterCity (for et par uger siden) var der bestemt også rygerpladser, kom hele tiden til at gå ind et sted hvor man skulle gennem en rygerkupé. Regionaltogene mellem Roskilde og Køge har også rygerpladser, og dobbeltdækkerne har de små rygerkupeer med syv pladser, hvor vi overtog en til sidste konsoltræf. Med andre ord, jeg tror faktisk aldrig jeg har været i et tog UDEN rygerpladser. ;)
Og ja, det var off-topic, lad os komme tilbage til emnet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 02/03-04 14:40 
Det ville være uansvarligt at overlade den slag til mig:)
Jeg er dog med på noget fælles kørsel, jeg har bare ikke tilmeldt mig endnu, eller fundet ud af om jeg er 95% sikker på om jeg kan.
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 02/03-04 14:43 
Jeg fandt et på vej hjem fra Ballerup. Men det var nu fordi rygerkupeen var gennemsmadret, så der ikke var adgang til den :)
» a winner is you «
KeenKeenSkrevet 02/03-04 17:14, rettet 02/03-04 17:19 
Hvis jeg ikke finder et andet transportmiddel inden, regner jeg også med at stå på i Odense

Konsolkongen: Du skal vel på ved Svendb. vest?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-04 19:12, rettet 02/03-04 19:13 
Ja.

Det ligger jo kun 10m fra hvor jeg bor ;) Og hvis du vidste hvor træls det er at slæbe en 4kg tung xbox ned i byen...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 02/03-04 19:58 
Det var jo lige det jeg tænkte...
SumezSumezSkrevet 02/03-04 23:03 
Ser ikke ud til at vi er særlig mange i år. Hvis vi ikke er otte fra kbh, får vi ingen grupperabat, så jeg håber folk har deres ungdomsrabat i orden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 02/03-04 23:43 
Tror vist kun at det er mig som er blevet for gamel til wildcard :'(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 08/03-04 11:18 
...Eftersom jeg ikke har hørt andet, går jeg ud fra at vi så kun er tre, måske fire fra København. Det må godt nok være ny bundrekord. (Et konsoltræf uden Daniel eller Hauke.. Verden er af lave)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 08/03-04 11:25 
Pjat, pjat. Der var færre til både KT1 og KT3 ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 08/03-04 12:26 
Hvis man ikke bliver mere end 4, vil måske kunne betale sig at leje en bil, og tage færgen til Århus.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 08/03-04 13:07 
Sumez>
...Eftersom jeg ikke har hørt andet, går jeg ud fra at vi så kun er tre, måske fire fra København. Det må godt nok være ny bundrekord. (Et konsoltræf uden Daniel eller Hauke.. Verden er af lave)

Er en smule financielt udfordret for tiden. Ville ellers enormt gerne komme med. Nogen sponsorer? :)
SumezSumezSkrevet 08/03-04 13:11 
Meget forståeligt. Jeg var meget irriteret over at det skulle afholdes i Jylland, og havde planlagt ikke at tage med.. men jeg kan vel ikke helt komme udenom det nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 08/03-04 21:10, rettet 08/03-04 21:13 
Sumez>
Meget forståeligt. Jeg var meget irriteret over at det skulle afholdes i Jylland, og havde planlagt ikke at tage med.
Hvorfor arrangerede du så ikke nogle lokaler i Københavnsområdet?

I min erfaring er det ikke så svært. Grunden til at jeg ikke har lyst til at gøre det mere, er at jeg de sidste 3 gange er blevet skuffet over forløbet af arrangementerne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/03-04 21:16, rettet 08/03-04 21:17 
3of19, øv kommer du ikke med? :! Nu har Sumez ellers lige fortalt om hvor genial du er til Gitaroo Man, og jeg havde set frem til at tæve dig i det.. :)
Le RoofLe RoofSkrevet 08/03-04 22:29, rettet 08/03-04 22:31 
Sorry, SkyblazeR og Sumez m.fl. Kommer ikke med denne gang alligevel. Over 600 kr i transport er simpelthen for meget for mig lige nu :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/03-04 00:33, rettet 09/03-04 00:38 
Desværre må jeg ty til samme bekendelse, hvis det koster SÅ meget? Men det er vel ikke med Wildcard?! I så fald begynder man at få lidt økonomiske kuldegysninger.

Hvad kan økonomisk set bedst betale sig? Jeg har intet overblik, når vi taler om en tur til det jydske land.

Ellers har vi jo allesammen en tommelfinger, som kan bruges til noget fornuftigt - og det er billigt... men den er de færreste nok med på ;/

EDIT: Som det ser ud nu, går jeg ind for et "klon-træf", som vi afholder på samme datoer - bare på Sjælland. Le Roof, Sumez og andre... hvor kunne man evt leje et lokale ASAP?!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Le RoofLe RoofSkrevet 09/03-04 00:52 
Bare rolig, Anders. De 600+ kr jeg nævnte er uden wildcard, da jeg, som jeg også har skrevet længere oppe, er blevet for gamel til at være i besiddelse af sådan et...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KTCKTCSkrevet 09/03-04 01:53 
I kunne jo også tage Abildskou, hvor et 10-klips kort koster 1600. Den kører fra Kastrup over København, Roskilde, Holbæk og sejler over Odden til Århus. Det kan næsten ikke blive lettere, og hvis i nu ikke bliver fem så I kan udfylde et 10-klips kort, så er rejsende folk tit interesserede i at købe klip eller kort (jeg har solgt nogle stykker efterhånden).

Abildskou
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 09/03-04 05:42, rettet 09/03-04 05:45 
Jeg er villig til at lægge lokaler til et clon-træf for et begrænset antal deltagere her på kollegiet.
Jeg stiller lokalerne til rådighed og så må dem der måtte komme ligesom selv udfylde tiden.

Hvis der også er en rimelig internetforbindelse det andet sted, så kunne de to arrangementer være i en anden "live" forbindelse med hinanden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 09/03-04 06:15 
dRxL>
Hvorfor arrangerede du så ikke nogle lokaler i Københavnsområdet?

Tro mig, jeg har kontaktet flere ang. det.
Der var bare meget kort udmelding.
For at opsummere: jeg bragte træf op, en eller andens krev at vi ikke havde nogen lokaler hverken på sjælland eller i jylland, før jeg overhovedet kommer i nærheden af at finde noget kommer Johannes så med den her skole, og vi må tage hvad der er..
Men næste træf SKAL være på Sjælland.. jeg gider ikke til Jylland igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/03-04 06:18, rettet 09/03-04 06:19 
Argh. Heller ingen Karl.
Anders, nu må du da heller ikke også melde ud? :(
Det bliver kun ~400kr med wildcard (ligeså billigt som grupperabat), og traditionen tro burde der også gå lidt af entré-prisen til dem, der kommer langvejs fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 09/03-04 06:29, rettet 09/03-04 06:31 
Tænk over det igen. Fra mit synspunkt er det uden sammenligning her på sjælland at de mest escentriske og interessante samlere/entusiaster findes, uden at jeg behøver at begynde at nævne navne for at illustrere min pointe.

Det giver jo ikke mening at betale penge for at komme til jylland og forstyrre jyder der heller vil spille PES/HALO/<indsæt uvedkommende mainstream spil her> med hvad vi måtte finde interessant af perler fra fortid og nutid.

Jeg har som sagt lokalerne, alt jeg mangler er nogle deltagere der er "levende" nok til at jeg gidder bruge tid sammen med dem, og de findes altså for størstepartens vedkommende på sjælland.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 09/03-04 12:57, rettet 09/03-04 15:09 
dRxL>
Det giver jo ikke mening at betale penge for at komme til jylland og forstyrre jyder der heller vil spille PES/HALO/<indsæt uvedkommende mainstream spil her> med hvad vi måtte finde interessant af perler fra fortid og nutid.

Sikke en gang ævl.
Uden at have været til en eneste træf, så kan jeg da hurtigt se, at de fleste BÅDE er interesseret i mainstream, og det lidt mere specielle stuff...

alt jeg mangler er nogle deltagere der er "levende" nok til at jeg gidder bruge tid sammen med dem

Du lyder sørme som en venlig person, som får alle til at føle sig yderst velkomne.

Hvis du ikke gider have alle med, så kan du jo sende folk en PM, i stedet for - igen - at ytre dine negative meninger her på forummet...
psychomantispsychomantisSkrevet 09/03-04 13:50 
Hvis der bliver afholdt et "klon"-arrangement i Københavnsområdet er jeg klart på. Mine Wild Card dage er også talte...
RitesRitesSkrevet 09/03-04 14:47 
dRxL: Som du dog kan sige det! Du har nok ikke helt ret, men Jyde bashing... det kan jeg ikke sige nej til, vel :)
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 09/03-04 15:15, rettet 09/03-04 15:18 
Haha. Må hellere skynde mig at tilføje, at jeg ikke er jyde, og også holder meget af jyde-bashing :)
...men dRxL skulle altså have buksevand en gang i mellem ;)
RJKRJKSkrevet 09/03-04 15:45, rettet 09/03-04 15:47 
dRxL>
Det giver jo ikke mening at betale penge for at komme til jylland og forstyrre jyder der heller vil spille PES/HALO/<indsæt uvedkommende mainstream spil her> med hvad vi måtte finde interessant af perler fra fortid og nutid.

For the record er det her (selvfølgelig) mere eller mindre grebet ud af den blå luft. Der har været spillet omtrent lige meget mainstream og obskurt til alle træf. Faktisk har der været spil klart mest Halo til træffene i København (og det har været mest københavnerne, der ville spille det), mens der måske er tilsvarende PES-overvægt den anden vej. Alt i alt er der ikke den store forskel.

Hvis man udelukkende definerer ikke-mainstream og interessant ud fra hvorvidt et spil er til Dreamcast eller ej, så forholder det sig måske lidt anderledes. Men det er vi jo heller ikke så mange, der gør ;)

I en anden tråd må vi så engang have opklaret, hvordan fx PES er kedeligt, ligegyldigt og mainstream, mens fx Virtua Tennis (KUN DC-versionen!) er alt det modsatte... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 09/03-04 21:01, rettet 09/03-04 21:03 
Jo jo, selvfølgelig drejer det sig ikke om jyder versus københavnere men snarere om de helt konkrete typer der plejer at holde sig til når der er disse arrangementer. Jeg vil bare ikke begynde at nævne navne, hvis I forstår.

Det drejer sig selvfølgelig et langt stykke hen ad vejen om en personlig preference, eller hvem der siger én noget, og her spiller det nok også en rolle at mange af dem fra sjælland er på min egen alder eller ældre, mens mange af dem der plejer at dukke op fra fyn og jylland er en del yngre.
(Der var forresten en til P:R 3.2 der havde den mest fantastiske MSX samling med, han var svjv fra jylland, så der er selvfølgelig undtagelser)

Jeg er jo heller ikke ude i RJK's "folkeoplysningsprojekt" hvor der plads til alle. Jeg har ikke noget problem med at være flink, hjælpsom og venlig overfor alle de deltagere der måtte være, men når jeg befinder mig en situation hvor jeg kan vælge, så foretrækker jeg da helt klart at være sammen med folk der "giver" mig noget. Især hvis jeg skal bruge en hel weekend på det og betale omkring 400kroner+mad for at deltage.

Hvis du ikke gider have alle med, så kan du jo sende folk en PM, i stedet for - igen - at ytre dine negative meninger her på forummet...

Sådan var det faktisk også at der på mit ønske blev inviteret til det første rigtige KT (i Ballerup).

Og jeg har jo ikke kun været negativ omkring P:R arrangementerne, jeg har f.eks. kommet med forslag til hvordan jeg tror man kunne bryde det vitalitetens dødvande som jeg mener det befinder sig i.

Hele det her spørgsmål udsprang af en logistikproblematik, og spørgsmålet er om vi i KBH ikke bare bør begynde at drage større fordel af vi ikke har så langt til hinanden, og måske mødes oftere på en lidt mindre forpligtende måde end f.eks. et P:R X.Y er. F.eks. bare en enkelt aften en gang imellem hvor der måske tilmed er sat et emne for aftenen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 09/03-04 21:16 
Hvis det nu ikke handler om jyder versus københavnere mere, ja så kan jeg ikke rigtig relatere til det :)

Men anyways, håber vi finder ud af noget træf i Kbh til næste gang og håber da, at du kommer med der, dRxL.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 09/03-04 21:47, rettet 09/03-04 21:48 
Jeg synes ikke rigtig dine argumenter holder, hverken mht. alder eller at "kunne give noget". Jeg synes faktisk fordelingen i begge tilfælde er temmelig lige på begge sider af Storebælt.

Til gengæld har du helt ret mht. at Københavnerne har den fordel at vi ikke er så spredt, og bør udnytte at vi nemt kan mødes. Jeg ville i hvert fald gerne dyrke den mere nørdede side af konsolspil under mere sociale rammer lidt oftere. Men jeg vil stadig gerne til KonsolTræffene (P:R #.#), og der skal gøres en klar forskel mellem arrangerede træf, og når nogle stykker bare beslutter sig for at mødes. Det er to vidt forskellige ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 09/03-04 21:48, rettet 09/03-04 21:58 
Jo flere deltagere man har til et træf, jo mindre vil man have den "hårde kerne". Det betyder selvfølgelig en anden type arrangementer. Interessen for konsoltræffene har været sådan, at vi ikke har villet gøre dem "eksklusive" for udvalgte brugere. Det synes de fleste formentligt er fair, hvis de tænker sig om.

I så fald at konsoltræf bliver så stort/hyppigt, at der vil være basis for også at have mere eksklusive træf udover dette, så vil vi formentligt gøre det. Det har vi jo sådan set gjort i Jylland og flere af jer fra København har også gjort det - også ålborgenserne gør det. Det er da fint.

Jeg synes bare ikke det er grundlag for at begynde at udtale sig negativt om de arrangementer, vi laver for alle.

EDIT: Hvis folk i øvrigt ville gøre en indsats for også lige at snakke med dem, de ikke kender, så kunne det sikkert gå helt godt. Vores MSX-samler er selvfølgelig msxtrd AKA Bjørn fra Århus.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 09/03-04 22:04 
Folk man ikke kender bider jo :(

-Har forresten ikke ment noget som helst ondt mod Konsoltræf med mine udtalelser, kan simpelthen bare ikke denne gang :(
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 10/03-04 01:19, rettet 10/03-04 01:21 
LeRoof sendte mig en mail, at KTC havde foreslået bustransport til 320 t/r fra KBH. Jeg tror nok det er noget jeg kan magte.
Le RoofLe RoofSkrevet 10/03-04 01:43, rettet 10/03-04 10:38 
...hvilket vil sige at vi er 5 (hvis PS2 playkid skal med). Nemmere kan det vel næsten ikke blive. Hva' siger i til en lille ændring i transportplanerne? - for så er jeg på igen :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 10/03-04 01:47 
Bus-tingen kan helt klart anbefales. Håber I får det arrangeret :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 10/03-04 08:05, rettet 10/03-04 08:06 
Perfekt! :D
Jeg prøvede jo at arrangere bus-tingen sidste gang, men det var der ikke så stor opbakning for. Jeg er meget for at vi køber 10-turskortet, så. Især hvis det så betyder at Le Roof og 3of19 ændrer mening og kommer med. :)

Og som KTC siger, hvis PS2 Playkid ikke kan komme med alligevel (ved du noget endnu, Tem?), kan vi med fordel sælge de resterende to klip til andre rejsende.

Fynboerne må så selv sørge for deres pladsreservation, men vi ses nok i Århus. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 10/03-04 08:44 
dRxL>
Det drejer sig selvfølgelig et langt stykke hen ad vejen om en personlig preference, eller hvem der siger én noget, og her spiller det nok også en rolle at mange af dem fra sjælland er på min egen alder eller ældre, mens mange af dem der plejer at dukke op fra fyn og jylland er en del yngre.

Varm velkomst, varm velkomst. (?!)
Glæder mig allerede. Tror jeg lader min lillebror blive
hjemme hvis det er den holdning folk har til yngre mennesker.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PlaykidPlaykidSkrevet 10/03-04 08:46 
Sumez>
Og som KTC siger, hvis PS2 Playkid ikke kan komme med alligevel (ved du noget endnu, Tem?), kan vi med fordel sælge de resterende to klip til andre rejsende.

Jeg finder ud af noget i aften.
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 10/03-04 09:09 
Hanky>
Varm velkomst, varm velkomst. (?!)
Glæder mig allerede. Tror jeg lader min lillebror blive
hjemme hvis det er den holdning folk har til yngre mennesker.

Jeg forventer ikke at du har en alder der gør dig i stand til at forstå indholdet af det jeg skriver ;)
Men prøv at tænke i det gode gamle ordsprog "lige børn leger bedst".

Det er da meget hyggeligt at der sidder en masse små nisser og hiver i nogle kontrollere rundt omkring i hjørnerne, men jeg har bare ikke så meget at bruge dem til. Omvendt jagter jeg dem ikke rundt i lokalet med et vådt håndklæde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 10/03-04 09:15, rettet 10/03-04 09:27 
Glemt det :/
Endnu bare et indlæg fra dRxL som fornærmede mig.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 10/03-04 09:16, rettet 10/03-04 09:18 
Det kunne ellers ligne dig, Daniel. :)

Der er ikke noget at frygte fra den side, Hanky, folk er meget åbne for alle til konsoltræffene. Men som dRxL siger, finder folk selvfølgelig tit sammen med dem de fungerer bedst med, hvilket afhænger af både alder og "yndlingsplatform" ;)
Men man kan roligt sige at alle aldre er repræsenteret.

Edit: Hvad helvede er der nu galt med enebørn? Den dér fornærmede mig faktisk ret meget. (og må vi så få et ordenligt sprog, der er ingen grund til at kaste sig ud i den slags skænderier her)
Desuden er Daniel ikke enebarn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 10/03-04 19:40 
Jeg er klar på at tage afsted d. 19, så må vi bare finde ud af hvornår vi skal tage afsted, og mere præcist hvor i Kbh. det er.
Jeg er nemlig meget ringe til at finde ud af det med busser og sådan... :)
Spiller nu: Halo 3
110 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig