X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oscar uddelingen


Svar
Per SPer SSkrevet 01/03-04 05:06 
Fik den film du havde håbet på en pris? Diskuter emnet her!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
63 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 01/03-04 05:06 
Fik den film du havde håbet på en pris? Diskuter emnet her!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 01/03-04 05:53 
Jeg synes det er lidt fjollet at LotR vinder alle de priser. Det er kun nogle af dem den faktisk fortjener.
Hvis den der sang med Annie Lennox havde været i en anden film, havde den jo aldrig vundet..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/03-04 12:08 
LotR er SÅ overvurderet.

Sofia Coppola skulle have vundet for bedste instruktør - i hvert fald ikke slimede Jackson.
Jeg ville gerne have set Bill Murray med en Oscar, men Seann Penn fortjener den.
Zellweger burde ikke have vundet - jeg synes hun overspiller helt vildt i Cold Mountain.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DommergaardDommergaardSkrevet 01/03-04 12:49 
Zellweger spiller rigtig godt i Cold Mountain! Det er der ingen tvivl om, bare hendes accent fortjener Oscaren... ;)

LOTR vandt mange priser og det er da også en fantastisk film (og det var de tidligere også)! Thumbs up ^^
AmbyAmbySkrevet 01/03-04 12:52 
Nogle af de LOTR priser kunne diskuteres. Men de skal ses ligeså meget som en pris for alle 3 film. De vil typisk falde her ved den sidste.
Peter J har fortjent en Oscar for bedste Intruktør. Hvis ikke for den sidste, så som en samlet "klap-på-skulderen".
Coppola gjorde det godt, men samlet set er det velfortjent.
Murray skulle have haft den Oscar. Der var højst sandsynlig hans sidste chance. SÅ god er Penn heller ikke i Mystic River.
Charlize' Oscar var fuld fortjent.

Jeg så det desværre ikke selv og er derfor meget interesseret i steder man kan hente eller streame Crystal's intro m.m.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 01/03-04 12:56, rettet 01/03-04 12:59 
Det er det værste ved Oscar-uddelingen. Hvis en film/instruktør/skuespiller ikke har fået en Oscar, de foregående år, så skal de nok ende med at få den til sidst.

IMO er det tvivlsomt om Kongen vender tilbage/ Peter Jackson har fortjent deres Oscar netop i år, men Peter Jackson og en af de to først film, skulle (selvfølgelig) have vundet en Oscar.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 01/03-04 14:12, rettet 01/03-04 14:14 
Dark-Light>
Nogle af de LOTR priser kunne diskuteres. Men de skal ses ligeså meget som en pris for alle 3 film. De vil typisk falde her ved den sidste.

det er netop fejlen! det kan jo ikke være rimeligt, at rotk bliver bedømt for alle 3 film. i sig selv er rotk jo ikke noget mesterværk, og det er da også klart den 'dårligste' i trilogien. at jackson ikke vandt særlig meget de andre år er synd, men at det skal kompenseres for i år er virkelig ærgeligt. det gik ud over de andre film, der havde fortjent hæderen. øv herfra. jeg er dybt skuffet...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ComradeComradeSkrevet 01/03-04 14:14 
Nogen der ved hvor man kan finde den fulde liste over hvem der vandt hvad / poste den her? :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 01/03-04 14:49, rettet 01/03-04 14:54 
Billy Crystal var forrygende genial under hele showet - alt hvad han lavede virkede; Kudos for det - det er ikke mange som kan slippe afsted med at kalde Clint Eastwood for så gammel, at man bare venter på han dør, og så sidde på skøddet af ham samtidig :-)

Alle sangene som blev spillet var kedelige - var ved at falde i søvn flere gange; Ta' din lut og gå Sting.

Renee Zellweeger virker som en diva i svøb - tudefjæs.

LOTR som bedste film? I kan godt se det er forkert, ikke. Den kan vinde al det tekniske gejl den kan få, men at få Bedste Film - whatever til det; Man gi'r ikke en eventyr/action film - og endda én som er den 3 i en serie - Oscar for Bedste Film. Filmen er "bare" en underholdningsfilm, uden dybere skuespilspræstationer m.m. Den kan få Oscars for det tekniske, og ikke meget mere.

Bill Murray sku' ha' haft en Oscar, og ud fra hans udtryk at dømme - da Crystal sagde "don't leave Bill, we love you" - så det ud til at han godt vidste, at mange mente det samme. Murray gider ikke al det Hollywood halløj, og det kan man godt se på ham - og det er helt i orden.

EDIT: På den anden side - hvis akademiet har ventet med at give Jackson en Oscar, til allersidst, fordi det er for hele trilogien, så er det i orden med én for Bedste Film. Samlet set, så er LOTR trilogien en kandidat til Bedste Film.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/03-04 14:53 
DeluxScan>
LotR er SÅ overvurderet.

110% enig!
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/03-04 15:17 
så selv indtil kl. halv 5, og syntes også, at sangene der blev spillet var meget kedelige. billy crystal var alt for sjov, og gjorde det flot.
SumezSumezSkrevet 01/03-04 21:35 
Okotta>
Billy Crystal var forrygende genial under hele showet - alt hvad han lavede virkede; Kudos for det

Ok, så ER der åbenbart nogen, der syntes han var den mindste smule sjov. o_O

Jeg har forresten lidt ondt af Bill Murray over at han gik glip af sin eneste chance nogensinde for at få en oscar.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/03-04 21:38 
Well, Det der med, at der ikke var flere at takke i New Zealand, var sgu meget sjovt :D
Home is where the hardware is..
OkottaOkottaSkrevet 01/03-04 23:33 
Sumez>
Jeg har forresten lidt ondt af Bill Murray over at han gik glip af sin eneste chance nogensinde for at få en oscar.

Ja, det var faktisk synd for ham.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/03-04 06:11 
Dark-Light>

Murray skulle have haft den Oscar. Der var højst sandsynlig hans sidste chance.

Hvorfor? Han er da ikke død. Og han er klart blevet bedre med årene.
SumezSumezSkrevet 02/03-04 06:14 
Well, der er selvfølgelig en mulighed for at han kommer i en lignende rolle igen, især nu hvor han har været med i Lost in Translation.
Men ellers er hans roller gerne åndsvage og semikomiske. Han er ikke typen man forventer at se i en Oscar-film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/03-04 07:13 
Jeg synes nu også at det havde været på plads med en Oscar til Bill Murray. Jeg har ikke set Lost in Translation, men jeg er vokset op med manden, og synes bestemt at han er blevet en meget talentfuld skuespiller med tiden. Sidste år leverede han også en glimrende præstation i The Royal Tenenbaums, så vi kan altid håbe, at der er flere seriøse roller på vej.

Hvad angår Ringenes Herre, så synes jeg ikke alle 11 Oscars var lige fortjente. Forstå mig ret, jeg kan lide Ringenes Herre 'as much as the next guy', men det virkede lidt som om at nu, hvor trilogien er færdig, skulle den virkelig have hele armen. På trods af at der var andre gode nomineringer. Der var desværre ikke de store overraskelser :(

Jeg ville også gerne have set en Oscar til den svenske Ondskan, som de viste i Imperial lige inden úddelingerne fandt sted. Var der andre, der var derinde?
RitesRitesSkrevet 02/03-04 07:25 
Ang. LotR, så vil jeg sige, at den fortjente flere sidste år... eller var det forrige år, hvor den ikke fik nogen?

Anyways...
Jo, LotR fortjener at vinde de 11, set ud fra det målestoksforhold, som Akademiet selv har sat.

Nemlig Titanic med 11 Oscars.
Ud fra det, så bør LotR jo minimum få 11.

God, bedre, bedst...

Og nu er nogen af jer inde på nogen fuldstændigt galt. Oscar skal gå til dem som nok snart dør?
Jamen... Var det ikke den bedste der skulle vinde?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 02/03-04 07:39 
...Nu er antal oscars jo netop ikke en målestok for hvor god en film er.
Hver oscar nomineres indenfor forskellige kategorier, og uanset hvor genial en film er, giver det da ingen mening at give den en oscar for bedste sang, bedste kostume, whatever, hvis den ikke har udmærket sig indenfor det felt! Den fortjener en oscar for bedste film, ingen tvivl om det. Men du kan bare ikke sammenligne den med film fra andre år ud fra "hvor mange oscars den har fået".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/03-04 08:08 
Rites>
Nemlig Titanic med 11 Oscars.
Ud fra det, så bør LotR jo minimum få 11.

Ja, hvis du vil se sådan på det - men det er jo så heller ikke meningen

Rites>
Oscar skal gå til dem som nok snart dør?

Det var jo heller ikke pointen, hvilken jeg også synes gav sig selv :)
AmbyAmbySkrevet 02/03-04 09:25 
dynamitedavo>
det er netop fejlen! det kan jo ikke være rimeligt, at rotk bliver bedømt for alle 3 film.
(.....)

Nej, det er indlysende. Oscaruddelingen er ikke bygget til at give LOTR en samlet vurdering. Derfor er det nødvendigt at gøre det til sidst. En Oscar til Peter Jackson for FOTR, skulle have affødt en Oscar under hver af de andre film, da intruktionen ikke kan skeles mellem.
Jeg synes det er fair nok at det er gjort sådan, og det er heller ikke svært at se, at de 11 oscars er givet for trilogien som helhed.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
AmbyAmbySkrevet 02/03-04 09:29, rettet 02/03-04 09:33 
King Chaos>
Dark-Light>

Murray skulle have haft den Oscar. Der var højst sandsynlig hans sidste chance.

Hvorfor? Han er da ikke død. Og han er klart blevet bedre med årene.


True, men han er ved at blive gammel, og sandsynlighden for at han får en chance igen er ikke så stor.
Personligt elsker jeg Bill Murray. Lige fra Groundhog Day over Ghostbusters til Stripes.

Lost In Translation er en god film, hvis man kan holde dens tempo ud. Han spiller svarende til hans alder og personlighed. Afdæmpet og let humoristisk. Han har, som du siger, aldrig været bedre og jeg håber da også han lave en del film endnu.

EDIT: Jeg har store problemer med at sluge Titanic's 14 Oscar nomineringer. Jeg tror det har noget med tiden at gøre og forskellige sammenfald. Jeg synes ikke det er fortjent.
Man kan trøste sig med at LOTR tog samtlige Oscar's den var nomineret til. Det gjorde Titanic ikke. Ej heller Ben Hur.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 02/03-04 09:43 
Min udtalelse var mere møntet på, at Titanic aldrig nogensinde fortjente 11 Oscars :)

Jeg syntes klart LotR fik hvad den fortjente.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 02/03-04 10:04 
Jamen, jeg er da kun enig. LOTR er klasser bedre (og har da også, samlet set, fået flere oscars.)

Jeg synes heller ikke at man skal give Oscars til folk fordi de er gamle. Men Bill Murray har fornøjet i en mennesker-alder og han havde fortjent at vinde. Så er det bitter at tænke på at hvis filmen kom sidste år eller næste år at han så måske kunne have vundet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 02/03-04 10:17 
Jeg holder også 100% på at Lord of The Rings fik hvad
den fortjente.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/03-04 11:28 
Rites>
Ang. LotR, så vil jeg sige, at den fortjente flere sidste år... eller var det forrige år, hvor den ikke fik nogen?

Anyways...
Jo, LotR fortjener at vinde de 11, set ud fra det målestoksforhold, som Akademiet selv har sat.

Nemlig Titanic med 11 Oscars.
Ud fra det, så bør LotR jo minimum få 11.

God, bedre, bedst...

Og nu er nogen af jer inde på nogen fuldstændigt galt. Oscar skal gå til dem som nok snart dør?
Jamen... Var det ikke den bedste der skulle vinde?

At LotR vinder 11 ud af 11 er sq velfortjent! Men skulle de have flere end Titanic?

Titanic indbrage ca. 1,6 Mia. dollars! Ringenes herre trilogien indbragte 2,7 Mia. Dollars og det er 3 film! Det er 2 imponerende tal! Men næsten ALLE så også Titanic, da det var noget historie, og noget der rørte os alle!

LotR-trilogien er helt fantastisk! Den er nok lidt overvurderet som i påpeger! Stadig helt eminent! ;)
The DaneThe DaneSkrevet 02/03-04 11:30 
Hvorfor skulle Peter Jackson have en oscar for hver af filmene hvis han havde fået det for den første af Ringenes Herre film? Det kommer da an på hvilke andre instruktøre som han er oppe imod de gældende år.
Nu har jeg ikke set hvad den har fået, men er da enig med folk i at de film ikke er hvad de bliver blæst op til (eller det er da min mening).

Derudover skal man vel også huske på, at Oscar nomineringerne er filmfolk som hylder filmfolk/sig selv.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 11:41 
Dark-Light>
EDIT: Jeg har store problemer med at sluge Titanic's 14 Oscar nomineringer. Jeg tror det har noget med tiden at gøre og forskellige sammenfald. Jeg synes ikke det er fortjent.

Selvfølgelig er det da fortjent! Hvornår er der sidst lavet en så episk storfilm som Titanic, endda baseret på virkeligheden og ført ud i livet med imponerende historisk nøjagtighed (Det er jo Amerikanere, der har stået for det, så jeg havde da mine tvivl inden premieren).
Titanic havde noget for alle aldersgrupper, og det er da forfriskende at se, at en kærlighedsfilm stadig er det, folk vil se.

Men ok, hvis du mener en opdigtet film om trolde og elvere er mere værdig til 11 Oscars, så bliver vi aldrig enige.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/03-04 12:03 
Kan kun være enig med dig Delux..
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 02/03-04 12:11 
LotR rør sgu da mig mere, end amerikanere der prøver at lave en af deres fiaskoer om til en kærlighedsfilm.
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 02/03-04 12:13 
Søgaard>
Kan kun være enig med dig Delux..

Ditto!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:14, rettet 02/03-04 12:15 
Rites>
LotR rør sgu da mig mere, end amerikanere der prøver at lave en af deres fiaskoer om til en kærlighedsfilm.

Nu havde Amerikanerne så intet med Titanic at gøre i 1912.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 02/03-04 12:15 
DeluxScan>
Men ok, hvis du mener en opdigtet film om trolde og elvere er mere værdig til 11 Oscars, så bliver vi aldrig enige.

Om en film er baseret på en autentisk hændelse eller en opdigtet historie er ligegyldigt når der snakkes om oscar-uddelinger.

Hver sin smag, og ifølge mig .. og sikkert mange andre, synes jeg GODT at "en opdigtet film om trolde og elvere" kan være 11 oscars værdig.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 02/03-04 12:17, rettet 02/03-04 12:18 
DeluxScan>
Nu havde Amerikanerne så intet med Titanic at gøre



DeluxScan>
(Det er jo Amerikanere, der har stået for det, så jeg havde da mine tvivl inden premieren).
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:18 
Nu er lotR og Titanic også dårtlige eksempler, da ingen af dem er hædret for skuespillerpræstationer (Titanic var dog nomineret), men jeg mener ikke, at en film som LotR kan vinde 'Bedste Film'.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:18, rettet 02/03-04 12:20 
Hanky>
DeluxScan>
(Det er jo Amerikanere, der har stået for det, så jeg havde da mine tvivl inden premieren).

Jeg snakkede filmatiseringen. Titanic er ikke Amerikas "fiasko", men Englands.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 02/03-04 12:19 
Hvis mange nok synes det, så jo !
Der er jo nok en grund til at den er blevet så populær som den nu engang er.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:21 
Kald mig gammeldags, men hvis en film skal kunne hædres med Bedste Film, så skal der altså være særdeles meget mere kød på, end det er tilfældet med LotR.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 02/03-04 12:27 
Hehe... Der er ikke kød på LotR...
Den var sgu sjov.
Sæt dig ned, læs bøgerne og vi ses om et par år.

"Jamen, det andet var jo et skib. Det kunne jo sejle og alt muligt!!!"
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:39 
Nu er det jo film, der hædres hos akademiet - ikke bøger.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 02/03-04 12:43 
Ahh...
Nu er vi så ved at have fundet ud af, at det er FILM der hædres, og hverken bøger eller virkelige hændelser.

Langsomt men sikkert nærmer vi os vores mål, hva...
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 02/03-04 12:48 
Om en film er baseret på virkeligheden eller ej, har ingen indvirkning på nomineringsprocessen.
Og hvis vi kan snakker episk storfilm er LOTR en del større. Teknisk, Lydmæssigt og hvad der ellers høre med.

Oscarkomiteen er ikke filmfolk. De hylder ikke hinanden.

Og så er det en farce at Titanic løb med bedste film når den er oppe mod film som 'As Good As It Gets' og 'L.A. Confidential'
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 02/03-04 12:50 
Når man ser på billet- og videosalg og priserne til Titanic, så har jeg det lidt som "hov, hvad havde menneskeheden lige gange i dér?!", for den var sgu ikke så stor endda.
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:53, rettet 02/03-04 12:54 
Ja, film. Om det så er en skamskudt udgave af Tolkiens bøger, eller en flot skildring af en historisk begivenhed. Ja, film - og det er kun filmen og dens indhold og dybde, der tæller, og der kan LotR ikke være med.
Du kan da ikke sidde der 'straight faced' og sige, at LotR hører til i samme gruppe som American Beauty, Schindler's List, Forrest Gump, Unforgiven, Gladiator, Rain Man, Chicago, Deer Hunter, ...og Titanic m.fl.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:58, rettet 02/03-04 12:58 
Dark-Light>
Oscarkomiteen er ikke filmfolk.

>>Because the Academy numbers among its members the most gifted and skilled artists and craftsmen in the motion picture world, [Snip]<<

Link
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 02/03-04 12:59, rettet 02/03-04 13:01 
DeluxScan>
det er kun filmen og dens indhold og dybde, der tæller, og der kan LotR ikke være med.

I følge dig !


DeluxScan>
og sige, at LotR hører til i samme gruppe som American Beauty, Schindler's List, Forrest Gump, Unforgiven, Gladiator, Rain Man, Chicago, Deer Hunter.

Hvem har nævnt dem ?
Anyway, nej... du har ret.
LoTR hører til i en gruppe _over_ dem.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 12:59 
Dark-Light>
Om en film er baseret på virkeligheden eller ej, har ingen indvirkning på nomineringsprocessen.

Det er vi enige om.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-04 13:01, rettet 02/03-04 13:03 
Hanky>
DeluxScan>
det er kun filmen og dens indhold og dybde, der tæller, og der kan LotR ikke være med.

I følge dig !

Ok, hvad tæller så, om man må spørge?

Hvem har nævnt dem ?

Ingen, det er blot andre, der har vundet bedste film - og som er klasser bedre end LotR.

Edit:
Hanky, du er jo useriøs, når du siger LotR hører til over dem. Du er sikkert en af de Tolkien-fans, der græder sig i søvn hver nat, fordi LotR ikke er den mest sælgende film nogensinde.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
AmbyAmbySkrevet 02/03-04 13:28 
DeluxScan>
(....)
Du kan da ikke sidde der 'straight faced' og sige, at LotR hører til i samme gruppe som American Beauty, Schindler's List, Forrest Gump, Unforgiven, Gladiator, Rain Man, Chicago, Deer Hunter, ...og Titanic m.fl.

Uden de mindste problemer. Den samlede LOTR oplevelse er helt i særklasse. Men er lige så godt underholdt og er blevet lige så påvirket, som ved flere af de film du nævner. At så jeg gerne så Schindler's List, Gladiator, Chicago og Deer Hunter fjernet fra listen er en anden sag :)

Problemet er at det er dybt subjektivt, så enighed når vi aldrig.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 02/03-04 13:30, rettet 02/03-04 13:52 
DeluxScan>
Ok, hvad tæller så, om man må spørge?

"der kan LotR ikke være med"
Det passer jo ikke ?


DeluxScan>
Edit:
Hanky, du er jo useriøs, når du siger LotR hører til over dem. Du er sikkert en af de Tolkien-fans, der græder sig i søvn hver nat, fordi LotR ikke er den mest sælgende film nogensinde.

Nej, jeg kan bare ikke ta', at du ikke kan forholde dig til at LoTR-filmen fik de oscars som den nu engang fik fordi at det var fuld fortjent.
Der er lagt _så_ meget arbejde i den film, og det under jeg dem.

Hmm ... Jooo, jeg græder mig i søvne hver nat for det giver jo så meget mening ?? Ehhh :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
63 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig