X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flying Rooster i Zelda LA


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 29/02-04 11:43, rettet 29/02-04 11:46 
Jeg er "kommet til" at give the Flying Rooster til ham med fjerkræ fetichen oppe i Tal Tal Hights, før jeg havde løst alt den skulle bruges til.
Er der nogen måde at få den fra ham igen på?
PS. Det er GBC versionen jeg spiller.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 29/02-04 11:49 
..Jeg mindes ikke den kan bruges til andet praktisk end at nå fuglegrotten. (hvorefter han overtager den)
Hvor er det, du ellers vil bruge den? Alle andre steder bør kunne klares med hookshot eller støvle/fjer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 29/02-04 12:05 
I skærmen til venstre for indgangen til Kanalet Castle, er der en stribe huller, der kun kan krydses hvis man kan flyve (der er ikke nogen sten til hookshot, og man kan ikke løbe/flyve over dem).
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 29/02-04 12:23 
Ja, det sted kan jeg godt huske. Der skal man have hanen.
Jeg er desværre temmelig sikker på at man ikke kan få den igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 29/02-04 12:32 
Men så bare lige for at stille min nysgerrighed, hvad er der nede i det hul? Hvis nogen ellers kan huske det.
Born to kill space
MarcusMarcusSkrevet 29/02-04 17:33 
Jeg mener bare der er et stykke af et hjerte, ikke noget specielt. Jeg tvivler også på man kan få den tilbage.
SumezSumezSkrevet 29/02-04 18:12, rettet 29/02-04 18:14 
Jeg mener ikke der er et hjertestykke, men det er så også mange år siden jeg sidst har spillet det, så min hukommelse er nok ikke noget at gå efter. :)
Jeg vil skyde på en seashell, men tjek hellere GameFAQs.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 29/02-04 21:13 
Det er ikke en seashell for jeg har det opgraderede sværd. Ang. Gamefaqs så har jeg ikke kunnet finde noget om hullet.
Men whatever, det kunne bare have været sjovt at gennemføre det 100% efter alle de år. :´(
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig