X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af spil i Tyskland


Svar
SonicSonicSkrevet 27/02-04 23:34 
Hvis i har muligheden for det burde i at se jer omkring efter spil i tyskland! Jeg var lige et smut over grænsen idag for at handle, og prøvede for hyggens skyld at køre forbi en Mediamarkt i Flensborg, og strøg med det samme hen til Gamecube afdelingen! De har tons af udstyr til Gamecuben, samt rigtigt mange spil, og det bedste af alt, det er smadderbilligt! Jeg har selv købt et RGB kabel med lyd udgang for 100 kr. her i danmark... samme kabel kostede noget der ligner 30 kr. dernede! Så har jeg gået og overvejet at købe Resident Evil Zero, men det koster jo 500,- kr. herhjemme... det fik jeg for 200,- kr. dernede :) Samt de havde masser af andre spil i samme prisleje, altså til 200,- kr. ... De havde også pakker med 2 spil til 200,- kr., f.eks. solgte de Crash Bandicoot sammen med Spyro for 200,-! Det er da penge sparet! mange penge endda!
Så hvis i har muligheden, kør til tyskland :) Der er bare lige en ting man skal være opmærksom på! Tyskerne har det med at censurere spil, så kig altid på coveret om spillet er ucensureret! Jeg fandt en RS Zero der var ucensureret :) Jeg frygtede dog at tale og skrift ville være på tysk, men det var det ikke, alt i original sprog :) Kun på coveret stod alt på tysk, men det er jo "wurst" :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
IqonIqonSkrevet 27/02-04 23:44 
"Originalsproget" er vel sådan set japansk? :) Så vidt jeg ved kan man også finde meget billige RGB-kabler herhjemme, men kvaliteten skulle også være derefter (men det er et område, jeg slet ikke har forstand på, så jeg stopper med at udtale mig om det nu :)). Desuden tror jeg da også det er muligt at finde RE Zero på tilbud mange steder i danske butikker, og det er jo ikke fordi Crash Bandicoot og Spyro er de mest anmelderroste spil :) Hvad jeg prøver at sige er, at selvom en butik i Tyskland har nogle spil på tilbud, er det ikke ensbetydende med, at det er generelt for landet (man kan jo også ofte finde spil på tilbud i DK). Dermed ikke sagt at deres spil ikke er billigere end i DK (det er jeg faktisk ret sikker på, at de er), men at du ikke viser det ud fra dine eksempler :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RaGeRaGeSkrevet 28/02-04 00:03, rettet 28/02-04 02:27 
Bare for at informere dig Sonic, så er alle RE spil til Gamecube uncut også den tyske version i dette tilfælde. Du har jo trods alt et tysk cover af spillet, så det siger sig selv ;) Tyskerne er ret mærkelige angående deres censur. Jeg kan huske, at jeg købte GTA 3 til PS2 i Tyskland, hvor det hele var censureret, hvis man havde sproget på tysk hvor derimod at skifte til engelsk i menuen, så var spillet ligeså brutalt som den engelske uncut udgave.

Man skal desuden være meget omhyggelig med tyske spil, da de har meget med at synkroniserer hele skidtet, og det lyder med stor sandsynlig ad helvede til som altid.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SonicSonicSkrevet 28/02-04 00:56 
Ok, det er ny viden for mig :) Sagde jo ellers også bare at de har nogle billige spil dernede :) Men jo, du kan da også få titler til "almindelige" priser dernede, det skal da ingen hemmelighed være! Syntes bare jeg ville lade jer vide det, lige så meget for at udvide horisonten af muligheder :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RaGeRaGeSkrevet 28/02-04 02:24, rettet 28/02-04 02:24 
Det er også absolut rigtigt! Jeg købte næsten alle mine spil i Tyskland, da jeg havde min n64, der var altid penge at spare og desuden havde de spillene før ude i butikkerne end herhjemme (eller nærmere i den by jeg bor i).

Der er forresten en del gode shops som "Spiel Paradis" og "Fun Shop" (tror den hedder det) i Flensborg, hvor man stortset kan få de fleste spil til spotpriser (brugte, men altid super stand).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
psychomantispsychomantisSkrevet 28/02-04 11:58, rettet 28/02-04 11:59 
Iqon>
"Originalsproget" er vel sådan set japansk? :)

Faktisk er Resident Evil spillene med engelsk tale i Japan.
IqonIqonSkrevet 28/02-04 13:37 
psychomantis>
Faktisk er Resident Evil spillene med engelsk tale i Japan.

Ja, det begyndte jeg også at overveje efter jeg havde skrevet mit indlæg (derfor spørgsmålstegnet), men teksten (hvilket trods alt er en betydelig del af RE) er vel stadig japansk i den japanske version af spillet?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
psychomantispsychomantisSkrevet 28/02-04 13:41 
Ja, det er den.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig