X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Første Ninja Gaiden review


Svar
SephirothSephirothSkrevet 27/02-04 07:29 
Yderst, yderst positiv...

Gamespy anmeldelse
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
202 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 16/03-04 12:31 
Det er også hvad jeg har fået det til. Lidt som med Burnout 2, hvor du kan se online highscores over Live...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 12:34 
Okotta>
Noget "spectacular" er det nok ikke ligefrem, da det drejer sig om at spille på tid.

Man køber selvfølgelig ikke Live for at kunne spille tids-challenges, men det ændrer ikke på at det kan være totalt fedt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 12:38 
Men ikke ligefrem spectacular og aldrig set før - som Tecmo stolt proklamerede for tid tilbage.

Ghost challenges i PGR 2, er heller ikke ligefrem det bedste siden franskbrød.

Ninja Gaiden er singleplayer for mig - hele vejen - ingen tvivl om det; Live funktionen deri, er en interessant bonus, men ikke noget jeg forventer mig noget revolutionerende af - selvom Tecmo og MS gerne ville ha' mig til at tro noget andet :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 12:42 
Vi er enige, Okotta.

Men jeg har brugt megen tid på tidsløb igennem baner i forskellige spil og det kan være fantastisk sjovt.

Men selvfølgelig ikke noget nyt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 14:00 
Endnu en NG anmeldelse:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54896

Et enkelt citat :"Those of you with American or (cough) the correctly equipped Xbox consoles would be well advised to pick this up right now instead of waiting for the PAL conversion, because you've never played a game that's simultaneously as gorgeous, entertaining, inviting and downright hardcore as Ninja Gaiden. "
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 14:23 
Hvor har I andre købt jeres US udgave af Ninja Gaiden? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 14:27 
Køb den fra TheRage, TronixWeb eller eBay...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/03-04 14:51 
dRxL>
Jeg var lige ved at blive fanget ind af spillet i går.

Det er fordi du ikke tænker som en kick-ass Ninja, så klap i, en Ninja shopper på mange måder og ser tingene fra en anden vinkel, men det har du ikke forstand på.

Okotta, få det dog bestilt, du kommer i sidste ende til at betale mindre end en PAL version hvis du bestiller det rigtige sted, Naiera kom med nogle gode ideer.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KTCKTCSkrevet 16/03-04 16:30 
Nu bevæger vi os i forvejen på kanten til offtopic, så lad mig lige spørge om et par ting, som jeg har tænkt over i de film jeg har set fra spillet.

Er karma ens experience, og får man ny level ved bestemte intervaller som stiger?

De gule klatter... Det er vel bare spillets credits, som bruges i shops, ikke?

Når man samler gule og blå klatter til et powerangreb, får man så slet ikke energi eller credits for dem?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/03-04 16:50 
KTC>
Er karma ens experience, og får man ny level ved bestemte intervaller som stiger?

Det har ikke noget med level op at gøre, det gøres med diverse Orbs du finder (de får din energi måler til at stige), selve karma systemet har jeg ikke brugt til noget, det kræver noget nærmere læsning (Læs gamefaqs guide http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/ninja_gaiden_x_karma.txt )

De gule klatter... Det er vel bare spillets credits, som bruges i shops, ikke?

Jo, det kan du godt sige, Ninja penge.

Når man samler gule og blå klatter til et powerangreb, får man så slet ikke energi eller credits for dem?

Du får credits for dem, men du får ikke noget energi ud af de blå "klatter". Chains med power angrebet giver gode pange i kassen, noget der er rigtig godt at lære fra starten af, også en god måde at gå amok på :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 17:21 
Star Soldier>
Okotta, få det dog bestilt, du kommer i sidste ende til at betale mindre end en PAL version hvis du bestiller det rigtige sted, Naiera kom med nogle gode ideer.

Hvis jeg sku' vælge mellem TheRage og Tronixweb, hvem sku' jeg så købe det hos?

Hvem af de to har I de bedste erfaringer med?

Hvordan er leveringstiden hos dem begge? Venter man flere uger på spillene?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 18:02 
Priserne er de samme, og det er service-niveauet også. Det skulle gerne tage under en uge begge steder. Jeg har ingen erfaringer med Tronix, men det har f.eks. RaGe. (gode erfaringer). Jeg har kun gode erfaringer med TheRage. Bare tag den billigste forsendelsesmetode.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 18:15 
Det er bedst at ta' en forsendelsesmåde, som er forsikret, ikke? FedEx er dog lige dyrt nok. Hvilken forsendelsesmåde plejer du at bruge?

Har tidligere hørt godt om TheRage, så jeg tror jeg snupper dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 18:35 
Det er bestemt ikke bedst at tage en forsendelsesmåde der er forsikret. Det er for dyrt i forhold til spillets pris, og så risikerer du ikke at være hjemme når GLS (Pakketransvestit) kommer med spillet, og du kan få lov til at vente til dagen efter, hvis altså du er hjemme der, eller du kan få lov til at hente pakken ude hos GLS, et eller andet sted i et eller andet industrikvarter.

Tag bare noget USPS airmail. Så har du det om 5 arbejdsdage i din postkasse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 16/03-04 20:13, rettet 16/03-04 20:14 
Jeg kan klart anbefale Tronixweb, da de altid leverer den bestilte vare hurtigt og samtidig yder en god service (de er til at snakke med). TheRage kan jeg også varmt anbefale, og har heller aldrig haft dårlige erfaringer med dem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 20/03-04 20:23, rettet 20/03-04 20:24 
Jeg har så lige fået fingrene i Ninja Gaiden og vil lige ud sige, at jeg sjældent har oplevet så elendige kameravinkler i et spil før. Jeg er ved chapter 2 nu, hvor jeg skal kæmpe imod ham der samuraien på hesten + hans hjælpere. Jeg tror jeg har prøvet omkring de 100 gange at smadre den fucking samurai og de mages, men bliver forhindret af et total uoverskueligt kamera, så jeg ikke kan se hvor diverse fjender angriber fra, og man skal desuden rette op på vinklerne hele tiden i den boss battle. Generelt er kameraet slet ikke noget at råbe hurra for og specielt ikke i kampene. Hvis det ikke ændrer sig drastisk længere frem i spillet, så ryger det spil ud i skraldespanden!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DommergaardDommergaardSkrevet 20/03-04 21:50 
Der vil jeg give dig ret! Spillet er utrolig fedt, men kameraet er virkelig anstrengende mange steder! - Stadig et godt spil...
RaGeRaGeSkrevet 20/03-04 21:58 
Rigtigt fedt spil, men frustrerende med det kamera.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DommergaardDommergaardSkrevet 20/03-04 22:01 
Bestemt!
LessCDTLessCDTSkrevet 20/03-04 22:11 
Send det da lige til mig før det ryger ud ;)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 00:10, rettet 21/03-04 00:20 
Spillet er hermed knækket og smidt ud! Troede aldrig at denne dag ville komme, hvor mit temperament kom ud af kontrol og jeg var i stand til at ødelægge et spil - aldrig nogensinde har jeg hadet et spil mere pga. en fuldstændig overdreven sværhedsgrad + lorte kameravinkler - hold jer fra det, hvis i forventer spilleglæde i særklasse, for det shit er lige til skraldespanden.

Det skal iøvrigt lige siges, at jeg har prøvet utallige spil hvor sværhedsgraden har været ekstrem, men i NG er det decideret held, hvis man nakker bossen i chapter 2.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HardballerHardballerSkrevet 21/03-04 00:16 
Seriøst? Knækkede du det?
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 00:18, rettet 21/03-04 00:20 
Ja, jeg var rasende, og nej, jeg er ikke sindssyg + at pengene ikke gror på træerne hos mig, men spillet er virkeligt slemt, og det finder i sikkert snart ud *warning*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/03-04 00:21, rettet 21/03-04 00:32 
Boss nr.2 er faktisk en af de bosser i spillet hvor problemet er størst. Man kæmper mod 3 på samme tid - to der smider magi i skallen på en og en led djævlerytter til hest - og jeg døde også utallige gange før jeg kom forbi (brugte lyden til at bestemme retningen af deres angreb).

Jeg synes dog ikke spillet bliver ødelagt af det senere, da de efterfølgende bossfights er mere "simple".

Prøv at give det endnu en chance før du brænder skiven - det gjorde jeg og har ikke fortrudt det ;) (desuden er det en dyr hobby at brænde sine nyimporterede spil)
I win, you loose
HardballerHardballerSkrevet 21/03-04 00:27 
Hehe, RaGe.. Dit navn passer til dig :D
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 01:43 
Jeg har også prøvet dette forygende spil, det er UTROLIG svært, vi er heller ikk' kommet videre end kapitel 2, og så ham svansen på hesten. ;)

Det er dog blevet en "fast" rutine, at nakke de 2 som kaster magi, dem skal man dræbe ca. 12-14 gange, så kommer de ikk' me'r, men så er det helvede bryder løs !

Jeg har da også smasket joypad ned i jorden nogle gange, men jeg har heldigvis været fri for skader på mit joypad.
! ,.-" SLUT "-., !
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 05:19, rettet 21/03-04 05:20 
Nogle gange er det 3 af hans hjælper + bossen og det forvirrende kamera, så er man heller ikek særligt godt stillet. Desuden, så tager nogle af de slag fra bossen omkring 30 - 40 % af ens energi.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/03-04 09:40 
En god måde at gøre det af med bossen på er at bruge det meget kraftfulde angreb hvor man holder y inde, angriber og derefter udfører en lille combo (f.eks. x,y eller y,y - men kun en combo) på ham når han er bremset op. Når dette er gjort skal man flygte og vente til man kan gøre det samme igen.
I win, you loose
LessCDTLessCDTSkrevet 21/03-04 11:20 
Æv... Du skulle have solgt det til mig =) - Rage
Tænk at du direkte kunne knække cd'en! Det var dog noget af det vildeste jeg længe har hørt!!!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 11:35 
Rage, det er nok det sjoveste jeg længe har hørt! Hvordan kunne du gøre det? SÅ irriterende er kameraet dog heller ikke! jeg brugte da også 6-7 forsøg på at dræbe ham på hesten, men efter at have forsøgt mig frem nogle gange fandt jeg da en taktik og fik ham dræbt!

Sådan er det med alle bosserne, det tager tid men til sidst finder du en taktik og så klarer du den! Forstil dig glæden bagefter! ;)

Jeg sidder sq lidt og griner over at du knækkede discen Rage! Haha... men du er sq en handlekraftig mand, det skal du ha' :D
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/03-04 11:35, rettet 21/03-04 11:37 
lessCDT>
Tænk at du direkte kunne knække cd'en

RaGe>
Ja, jeg var rasende, og nej, jeg er ikke sindssyg + at pengene ikke gror på træerne hos mig......

Han knækkede den vist ikke, så du har stadig en chance :P
I win, you loose
LessCDTLessCDTSkrevet 21/03-04 11:45 
Godt :P Har sendt besked rage ... :D Husk nu! Ikke gøre noget dumt med det spil!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 13:12, rettet 21/03-04 13:12 
Når man er sur, så tænker man altså ikke "Nøøj, FUCK DET SPIL..nu ska det gi's væk til en"..nej man går nemlig amok..og smadre det :P

Mærkeligt nok får man aldrig tanken, om at gi det væk..så hellere knække det ;-)
! ,.-" SLUT "-., !
LessCDTLessCDTSkrevet 21/03-04 13:32 
Han skal ikke gi' det væk :P Han skal sælge det.

Han skal betragte det som at gi dødssynden videre til en anden så han selv kan komme af med helvedets gave - Eller noget :S
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 15:07, rettet 21/03-04 15:08 
RQvsnapz>
lessCDT>
Tænk at du direkte kunne knække cd'en

RaGe>
Ja, jeg var rasende, og nej, jeg er ikke sindssyg + at pengene ikke gror på træerne hos mig......

Han knækkede den vist ikke, så du har stadig en chance :P



Jo, jeg knækkede spillet, men har det liggende på harddisken - fortryder det dog :'(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/03-04 16:02 
Så du er alligevel sindssyg :)
I win, you loose
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 16:06 
Rage du er sq vild! Tror aldrig at jeg har smadret et spil før. Har lavet store bidemærker i mine joypads og kastet med joypaddet, men er sq aldrig gået så vidt at jeg har knækket en disc!

Det er fandme sjovt Rage! :D
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 16:11 
RaGe>
Jo, jeg knækkede spillet, men har det liggende på harddisken - fortryder det dog :'(

At du har det på harddisken, eller at du knækkede discen? :P
JmogJmogSkrevet 21/03-04 16:21 
RaGe>
Jo, jeg knækkede spillet,

Det skal nok lære spillet ikke at give dig dårlige kameravinkler. Hvordan føles det at smide 400 kroner ud af vinduet?
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 17:08 
Man er nogle gange bare blind af raseri - burde nok hellere have beholdt det for mig selv :\
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 17:21 
Så kan du lære det :/
Star SoldierStar SoldierSkrevet 21/03-04 18:02 
Rage, jeg syntes faktisk det er synd at du har haft sådan et møde med spillet, men jeg syntes at du har givet op for tidligt (der er faktisk MANGE som har haft det ligesom dig, så det er forståeligt), however, spillet bliver faktisk "nemt" nok med noget øvelse og jeg kan garantere dig for at belønningen er endnu højere når du får klaret den "latterlige Samurai", end hvis du bare drønede forbi ham (prøv ham liige 5 gange til, ok?).

Hvis/når du kommer igennem spillet, så vil du kigge tilbage og sige; phaaa NEMT..., sådan har mange NG spillere følt det (inc. mig selv), det har altsammen noget med teknik at gøre, trust me.

Der har været meget dårlig kritik af kamera vinklerne, men jeg føler at det mest kommer fra folk som bruger det som undskyldning for den egentlige synder, sværhedsgraden...

Mit råd til dig, bid kamera vinklerne i dig og kom i gang, der venter et fantastisk "eventyr" forude!.

Er gamere ved at blive for bløde?, kan de ikke klare lidt udfordring mere?, det kan man lavet et nyt emne om (hvis det da ikke allerede er lavet).

The purpose of the ninja is to flip out and kill people.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-04 18:17 
Star Soldier>
The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

LOL:D

ultimatepower forever^_^

Den side var så grineren.. men har ikke link mere:*(


Men star soldier - Hvad med historien? Er den god eller...? jeg har hørt at mange har sammenlignet den med Shinobi til PS2? Og at Ayana fra Dead or alive er med??

-Val
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 21/03-04 18:35 
Valkyrie>
ultimatepower forever^_^

Den side var så grineren.. men har ikke link mere:*(

Søg på "Ninja" på Google - det er selvfølgelig første hit da det er den officielle ninja-side :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 18:39 
Star Soldier>
Rage, (prøv ham liige 5 gange til, ok?).


The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

5 gange..jeg prøvede nok de første 3 ½ TIME !!!! og RaGe ligeså...
! ,.-" SLUT "-., !
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 19:07 
I er sq en flok newbies hele bundtet! 3½ time? Det kan du sq nå at klare TMNT på! :)
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 19:24, rettet 21/03-04 19:25 
Det hænger nok sammen med, at jeg var utrolig irriteret og frusteret over de utallige forsøg, og det hjælper heller ikke på koncetration. Jeg sværger på, at den boss i chapter 2 er Satan's værk!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Star SoldierStar SoldierSkrevet 21/03-04 19:37, rettet 21/03-04 21:17 
TempuZ Fugit>
5 gange..jeg prøvede nok de første 3 ½ TIME !!!! og RaGe ligeså...

Okay, der er jo altid flere muligheder at klare en boss på, så tænk anderledes, jeg klarede ham anden gang ved bare at hoppe rundt og vente på det rigtige tidspunkt at komme ind på ham (var ligeglad med de mages).

Potions er gode, fyld op med dem, de er din bedste ven igennem hele spillet :)

Comboer... lær dem!, tag din tid, du får alligevel ikke Master Ninja rank på hver bane i første go.

Et godt "loser" trick er at hoppe op ad en væg og lav et dive attack, bare bliv ved og du har en chance for at klare ham uden at blive ramt.

Du har mindst en Ninpo magi og Bue, brug dem på det rigtige tidspunkt (en ide).

De var så mine råd, der er meget mere at finde på gamefaqs.com under boss faq, men tro mig, måske syntes du han er "satan", men du vil grine bagefter.

Til Val: Jeg syntes at historien var god og at de forskellige video clips var WOW, super lækker CG!, du mener vel Ayane?, yep hun er med samt andre lækre ninja-kvinder :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 19:45, rettet 21/03-04 19:45 
Star Soldier - tak

Vi ta'r krigen op med "satan'en" senere :P

historien om hvordan det kommer til at gå følger med... :P
! ,.-" SLUT "-., !
RaGeRaGeSkrevet 21/03-04 21:11 
Så fik vi ham klaret, men utrolig nok, så fik jeg en dirty disc, mens den loadede til næste chapter *stille blev der i værelset*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
202 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig