X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Første Ninja Gaiden review


Reply
SephirothSephirothSkrevet 27/02-04 07:29 
Yderst, yderst positiv...


Gamespy anmeldelse
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
202 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 > »

Reply
RJKRJKSkrevet 29/02-04 16:49 
Okotta>
Men du fortalte vist aldrig *hvorfor* DOAX ingen kunstneriske kvaliteter har.

Hvis det var en smagssag kunne jeg jo argumentere hvorfor jeg mente det forholdte sig sådan, men jeg mener ikke det er en smagssag. De er der bare ikke.

Så det tætteste jeg kan komme på "hvorfor" er, at Team Ninja har valgt en realistisk stil, hvor fokus har været på at gøre pigerne flotte at se på.

"Hvorfor er der ingen kunstnerisk kvalitet i Penthouse?" Det er der bare ikke. Det er ikke bladets formål. Ligesom det ikke er DOAXBVs formål.

Lige meget hvor mange polygoner, bløde animationer og højopløsningsteksturer man kommer på, lige meget hvor meget tættere man kommer på virkeligheden, så bidrager det ikke kunstnerisk på nogen måde. Og om få år vil det være overgået og glemt (uanset hvad du tror).

Omvendt vil spil som Rez, Ico, Viewtiful Joe, Zelda: Wind Waker, Silent Hill 2+3, Panzer Dragoon Orta, Metroid Prime, Devil May Cry, Symphony Of The Night, Chrono Trigger, Final Fantasy IX og mange, mange andre stadig fremstå som havende visuelle kvaliteter om mange år. Fordi de har kunstneriske kvaliteter.

At du ikke kan eller vil forstå noget åbenlyst er jo ikke noget nyt. Jeg vil godt diskutere det, men ikke hvis det kun er med dig. Så jeg vil overlade tråden til Ninja Gaiden igen, med mindre der er andre, der heller ikke forstår det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 29/02-04 18:11 
Jeg må indrømme, at jeg også synes den kunstneriske værdi i spil er lidt for abstrakt at sammenligne, og at bruge det som argument for at et spil ikke skal have høj karakter kan jeg heller ikke helt stå inde for.
For mig betyder teknikken faktisk ret meget for det kunstneriske indtryk, for uden teknik var det jo ikke muligt at skabe kunsten.
Tag nu Silent Hill 2, hvor meget af den kunstneriske kvalitet vel kommer fra skyggeeffekterne og støj-filteret.
Men jeg synes stadig at både DoA3 og DoAX har så flot grafik, at det nærmest ikke kan blive til mindre end topkarakter. At bashe det for manglende kunstneriske kvaliteter virker for mig lidt søgt og uhåndgribeligt. En udtalelse som "fordi det ikke er Rez" kan jeg ikke bruge til noget.
Bevares, jeg kan sagtens se, når et spil benytter teknikken på en kunstnerisk måde, men er det virkelig et krav?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 29/02-04 18:16 
Jeg har allerede besvaret alt du skriver her, så bare gå tilbage og læs dét, hvis du ønsker uddybning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 29/02-04 18:49 
Ja, jeg havde faktisk læst hele tråden igennem endnu engang før jeg svarede, og nu fik du mig til det igen.
Men... Kald mig tungnem, men jeg er stadig ikke overbevist.

DoAX har levende, farverig grafik med et meget finpudset finish, og så er bevægelserne flydende og afvekslende lavet. Der er et hav af forskellige sekvenser, hvor man følger pigernes færden på øen, og her synes jeg nok man kan snakke om lidt kreativ og opfindsom brug af grafikken. Se også på de forskellige badedragter, der næsten kan gøre en modedesigner grøn i hovedet af misundelse. Er det kunst, eller tæller det ikke? Kan du se mit argument?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 29/02-04 18:51, rettet 29/02-04 18:52 
Hvad er der kreativt og opfindsomt ved en mere eller mindre nøjagtig gengivelse af virkeligheden? Nej, jeg mener heller ikke at bikini'erne tæller. Det kan være det er sjovt at lege med påklædningsdukker, men du skal ikke regne med at de har fundet på en eneste af badedragterne selv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 29/02-04 19:10 
Jeg sys godt nok det her topic roder rundt mellem et Ninja Gaiden review og kunsten i Dead or Alive spil.
Kan i ikke fortsætte diskussionen i en anden tråd så vi kan snakke Ninja gaiden i denne? :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 29/02-04 19:29 
Efter at have spillet demoen igennem flere gange end jeg har godt af, synes jeg helt klart at det mest imponerende ved grafikken er at den er smuk og samtidig lynende hurtig. Derudover føles gameplayet rigtig godt og kampene har faktisk ret meget dybde, hvis man altså giver sig tid til at udforske alle de ting man kan gøre.

Jeg glæder mig umenneskeligt til det ankommer på hylderne :)
I win, you loose
dRxLdRxLSkrevet 29/02-04 19:37, rettet 29/02-04 19:39 
er det nu jeg bør skære igennem og påvise at I alle tager mere eller mindre fejl? den uddannelse jeg er ved at tage fokuserer meget på spørgsmålet "hvad er kunst".

uden at jeg endnu er blevet udnævnt til professor, og i derfor skal tage mine ord som kom de fra bjerget sinai, så vil jeg påpege at et fællestræk for rigtig kunst er at det er betydningsladet og peger på noget udenfor sig selv.

hvadenten det er grækerne der afbilleder ting fra deres mytologi, michelangelo der afbilleder forholdet mellem gud og mennesker eller picasso der foholder sig til menneskelig perception og bevidsthed så er der altid noget udenfor værket selv der referes til. lad mig også lige påpege at mange ser det som et stort kvalitetstegn ved kunst, hvis det formår at kommunikere mange betydninger på én gang. ingen interesserer sig rigtig for en-dimmensionel kunst.

computerspil synes ofte at opbygge deres egen betydningssfære (deres eget tegnsprog og mekaniske logik) som de så balancer i forhold til, hvilket gør dem uforbundne til "noget udenfor dem selv". derved bliver de sjældent betydningsladede.


Rez, Ico, Viewtiful Joe, Zelda: Wind Waker, Silent Hill 2+3, Panzer Dragoon Orta, Metroid Prime, Devil May Cry, Symphony Of The Night, Chrono Trigger, Final Fantasy IX

af den liste RJK opremsede ville jeg have meget svært ved at udpege et spil jeg ville kvalificere som kunst. man kan så påpege at det kendetegner flere af dem at de har valgt en bestemt visuel stil til at fremstille deres verdener, men hvad denne stil skulle refere til (som monets åkander eller picassos kubisme) vil jeg helst ikke være den der (på nuværende tidspunkt) skal udlede.

en ting er jeg dog ret sikker på, både DoAXV og NG forekommer mig at være næsten helt entydige i deres visuelle stil, og derved fattige på kunstneriske kvaliteter i den forstand som jeg lige har påpeget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 29/02-04 21:19 
Lad nu være med at trække den i den retning igen... Jeg har ikke sagt (i denne tråd) at pågældende er "kunst".

Jeg har sagt at de visuelt har kunstneriske elementer. Dem der åbenbart bliver skræmt af ordet "kunst" i denne sammenhæng, må venligst læse det som et eller andet ord, de bedre kan lide.

Pointen er KUN at jeg snakker om det indhold, som ikke er det tekniske. Det har jeg forklaret op til flere gange nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 29/02-04 21:26 
KTC>
DoAX har levende, farverig grafik med et meget finpudset finish, og så er bevægelserne flydende og afvekslende lavet.

Teknik, teknik, teknik?

her synes jeg nok man kan snakke om lidt kreativ og opfindsom brug af grafikken.

Kodeordet her er vist "lidt" :)

Se også på de forskellige badedragter

Okay. Så lad mig give DOAXVB 0.1/10 i kunstnerisk kvalitet... Det er nok rigtigt nok, at det lige præcis kommer op over FIFA, Madden og PES' 0.0/10.

Pointen er stadigvæk, at når nogen siger at DOAXVB er "flot", så er det langt, langt primært på grund af teknik.

Det jeg siger er, at det er overfladisk at bedømme et område som billeder udelukkende på teknik.

Og det er netop dét man gør, hvis man mener at DOAXVB er det visuelt bedste spil nogensinde. Hvilket er omtrent det man gør, hvis man mener det bør have en karakter på 10.0/10.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 29/02-04 21:37 
http://dictionary.reference.com/search?q=art

Det er tæt på umuligt at definere kunst. Det er vel mere en smagssag, end det er et faktum. De personer som sætter reglerne for hvad kan accepteres som kunst, er vel selv offer for deres egen smag.

Det er heller ikke det, som jeg ville frem til. Alle spil, undtagen tekstbaseret spil, afhænger af en grafisk overflade, og det bliver naturligvis designet af artister. Det er så også en smagsag ang. hvilken stil man foretrækker, men niveauet er så svingende, at det ikke være svært, at se hvilke artister der er overlegen.

DOAX er pænt i teknisk forstand, men samtidig er det enormt kedeligt grafik. Tøjstilen er kopieret fra den virkelig verden, og charachtersne (dukkerne) virker ekstremt uoriginale.
OkottaOkottaSkrevet 01/03-04 00:40 
RJK>
Og det er netop dét man gør, hvis man mener at DOAXVB er det visuelt bedste spil nogensinde. Hvilket er omtrent det man gør, hvis man mener det bør have en karakter på 10.0/10.

Jeg kan da sagtens finde flere spil, som jeg synes fortjener en 10/10 score, for grafikken alene..

Du må endelig ikke begynde at tro, at jeg sidder og fikserer på DOAX og mener det er det grafisk bedste siden...well...noget helt andet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 01/03-04 00:58 
Lad os lige slå fast, at IGN bruger en en skala med 101 karaktermuligheder. 10.0 er det absolut bedste af det bedste. Det perfekte, som opstår meget sjældent (i følge IGN). Det er langt fra det samme som 10/10 på en "rigtig" 10-skala, der jo dækker over et bredere spektrum.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/03-04 09:57 
Er det ikke på tide at I finder en anden tråd at diskutere i? Eller et andet forum? - for man bliver sgu træt af at folk absolut SKAL ødelægge tråde og diskutere spalte op og spalte ned! Der skal da være plads til diskussioner, men nogle gange bliver det bare for meget!

Jeg synes det er utroligt! Førhen var moderatorerne meget skrappe mht. off-topic i en tråd, men indenfor kort tid har jeg set 2 eksempler på moderatorer der selv har bidraget til at trække tråden off-topic - i en uendelig langt diskussion!

STOP så for hel****!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ComradeComradeSkrevet 01/03-04 14:12 
Hørt Azalon !
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/03-04 16:42 
Comrade>
Har prøvet den amerikanske demo hos en ven.. demoen var alt for kort :(

Hehe, det er vel hele pointen med en demo ;-)
Glæder mig også rigtig meget til at spille det.

Comrade>
Men det er et fantastisk spil og Tenchu demoen som er på samme DVD, blegner totalt i forhold til Ninja Gaiden, specielt grafisk.

Blegner? Hmmm, jeg ser ellers frem til Tenchu, så jeg håber da ikke demeon var alt for skuffende?
Nu har jeg ikke spillet andre end det første Tenchu til PSX, hvordan er 3'eren i forhold til det?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ComradeComradeSkrevet 01/03-04 17:51 
Bevægelserne og også lydene er ikke særlig gode, når man lige har spillet Ninja Gaiden, og grafikken er langt fra lige så gennempoleret som den i Ninja Gaiden.
Minder rimelig meget om Tenchu: Wrath of heaven til PS2 vil jeg mene, ikke de store opdateringer mht. grafikken i hvert fald.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FozferFozferSkrevet 03/03-04 11:31, rettet 03/03-04 11:32 
Kommer det alligevel snart?


Pregames
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/03-04 13:56 
12.marts?!?!?!?!
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/03-04 14:02 
Jeg har fået flere udmeldinger...forskellige steder fra men alle er i maj (7., 12. og 30. henholdsvis)
SumezSumezSkrevet 03/03-04 16:00 
12. Maj ifølge Play:Right. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/03-04 20:30 
Det er ude på US nu, andre som har bestilt det?.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SephirothSephirothSkrevet 03/03-04 20:59 
Jeg ku godt tænke mig at vide, om det er regionsfrit!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/03-04 12:50 
Sumez>
12. Maj ifølge Play:Right. ;)


...seneste dato fra den danske dist. er 30/5 :(
Bede-xBede-xSkrevet 04/03-04 13:13, rettet 04/03-04 13:25 
RJK>
Og når vi snakker alle andre aspekter af et spil, fx lydsiden som baserer sig på samme tekniske/kunstneriske aspekter, så er man totalt ligeglad med teknikken i vurderinger. Det giver ingen mening.

Jeg kan sådan set godt se hvad du mener og er ikke helt uenig i dine argumenter. Men mht til lyd, glemmer du at lydsiden i spil er nået et niveau, hvor man (stort set)kan se bort fra teknikken.

Det samme er ikke tilfældet med grafik. Der er stadig langt før vi når et niveau hvor alt er muligt og man frit kan fokusere på det æstetiske.

Så grafik skal OGSÅ bedømmes ud fra teknik.

På forhånd undskyld til dem der helst vil diskutere NG. Men jeg blev lige nødt til at kommentere RJKs indlæg.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CanonCanonSkrevet 04/03-04 13:28 
TECMO UNVEILS THE OFFICIAL NINJA GAIDEN WEBSITE
With Ninja Gaiden launching this week, fans are offered a taste of what's to come with the official Ninja Gaiden website featuring inside information, in-depth character profiles, action-packed new screen shots, and a host of unique downloads including the new TV commercial and Tecmo's own unique rich media commercial.

TORRANCE, Calif., March 2, 2004 — Tecmo® announced today the launch of the Official Ninja Gaiden website for its eagerly anticipated Triple-A action title, Ninja Gaiden®, slated to ship today and throughout the rest of the week to all major gaming retailers. The new interactive website located at www.ninjagaidengame.com will offer fans a preview of what's to come with new information on the characters, storyline, and weapons, a comprehensive history section that pays homage to the classic Ninja Gaiden series, and a crew of unique downloads including the extended director's cut version of the Ninja Gaiden TV commercial and a variety of unique screensavers only available on ninjagaidengame.com.

"We designed the Ninja Gaiden website to match the look and feel of the game. The site's design and movement is very smooth, clean, and quick, similar to the gameplay in Ninja Gaiden," Tony Tarpey, Tecmo's Marketing Manager, said. "The site is fast, engaging, and informative, and lives up to Ninja Gaiden's high standard of quality."

The website will also showcase for the first time Tecmo's unique rich media commercial for Ninja Gaiden, an online MTV-Style commercial featuring cutting-edge action shots from the game combined with funky 70's inspired music from the TV commercial. The Ninja Gaiden spot, which will be e-mailed to Tecmo fans this week as well as being available on the site, utilizes streaming video and includes full stereo sound, animated graphics, and special interactive viewer options. After watching the online commercial the viewer is given the opportunity to buy the game online, send the trailer to a friend, and win a custom designed Ninja Gaiden controller from Nuby® Technology. The commercial can also be found at www.tecmogames.com/ninja

About Ninja Gaiden
One of Tecmo's most treasured franchises will be given new life this March when a whole new action-packed Ninja Gaiden hits store shelves...with a vengeance. The player takes on the role of the powerful and mysterious ninja, Ryu Hayabusa, who seeks revenge after his clan is massacred by the Vigor Empire.

Boasting 100% action, Ninja Gaiden will allow the player to unleash their inner ninja with smooth game play, speedy battle sequences, and a variety of advanced acrobatic ninja moves from running and flipping off walls to hanging and swinging on rails. The player will also have a variety of primary and secondary weapons at their disposal that when used in a combination, create advanced weapon attacks such as damaging wall-based assaults and all-powerful ultimate attacks. XboxTM Live Compatibility, a host of challenging levels and visually exquisite environments are just a few more reasons why Ninja Gaiden plans to raise the bar in the action gaming genre.

Ninja Gaiden is scheduled to launch onto store shelves on March 2, 2004 with a suggested retail
price of $49.99 with an ESRB rating of Mature. Gamers can order Ninja Gaiden at Tecmo's website (http://www.tecmoinc.com). For additional information on the game, visit the official Ninja Gaiden website (www.ninjagaidengame.com)

About Tecmo, Inc.
Tecmo, Inc., located in Torrance, California, is a whole subsidiary of Tecmo, LTD in Tokyo, Japan and is a leader in the interactive entertainment industry, and now the wireless entertainment industry with its newest division Tecmo Mobile. Tecmo recently kicked off its new portable prowess with the launch of its classic football game, Tecmo Bowl, available to download on select mobile phones for some hard-hitting action on the go! Tecmo develops and publishes video games and content on wireless platforms and next-generation consoles. Tecmo has gained worldwide recognition with product lines such as the brand new Tecmo Bowl® for mobile carriers, and award-winning franchises including Ninja Gaiden ®, Dead or Alive®, Fatal Frame®, Monster Rancher®, and Gallop Racer®.

About Xbox
Xbox (http://www.xbox.com) is the video game system from Microsoft that brings people together for the most exhilarating game and entertainment experiences. Xbox delivers an expansive collection of breakthrough games, powerful hardware and the unified Xbox Live online service. The new tagline, "it's good to play together," captures the spirit of Xbox as the social hub of the new digital entertainment lifestyle. Xbox is now available in North America, Asia, Europe and Australia.

About Xbox Live
Xbox Live, which launched in the United States Nov. 15, 2002, allows gamers to play multiplayer Xbox games with other gamers everywhere via a broadband connection. With a built-in hard drive and Ethernet port, the Xbox console is the only video game system built from the ground up for online gaming, negating the need to buy additional, costly peripherals or upgrades. Xbox Live enables gamers to easily find their friends; talk to other players during game play through the Xbox Communicator headset; download current statistics, new levels and characters to their Xbox hard drive; and play online—all exclusive features to Xbox Live.

Xbox is a registered trademark of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.

About Nuby® Technology LLC
Nuby® Technology LLC, headquartered in Los Angeles, CA, is a leading manufacturer and designer of video game accessories for major gaming systems including the PlayStation®2 Entertainment System, Nintendo® GameCube®, Game Boy Advance® and Microsoft's Xbox® video game system. Nuby® has been very dedicated to its customers, and has earned a wide recognition by focusing on setting high quality standards, innovative designs, product research and development, and excellent customer service. For more information visit us at www.nubytech.com.
Bah...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-04 12:19 
Sephiroth>
Jeg ku godt tænke mig at vide, om det er regionsfrit!

US versionen kører fint på min JPN xbox, så den må vel være regionsfri.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-04 12:22 
Er det godt star soldier?:O
Well crucify the insincere tonight...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-04 12:44 
Det er for tidligt at sige (har kun spillet op til første "boss") og det stykke har man jo allerede set som video review på IGN og sikkert også andre steder.

Jeg kan kun sige at pt virker det solidt og godt (ingen dårlig kritik indtil videre :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-04 15:39 
En lille update; pheew, jeg syntes godt nok at det er svært (måske er jeg ikke vant til den slags spil eller måske sucker jeg bare ;), anyway der er nogle dejlige options i spillet ang. sprog og undertekster, man kan få de lige som man vil have det.

Jeg har hørt at der skal være censureret i pal udgaven (noget med at hugge knoppen af de bad ass ninjaer), så, siden US versionen er regionsfri og den kan skaffes hjem billigt, så var det måske en ide at importere den?.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OkottaOkottaSkrevet 06/03-04 15:44 
Hvis spillet er regionsfri, kan det så køre på en PAL Xbox?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-04 15:50 
Jeg kan bekræfte(hørt) at Ninja Gaiden PAL er stærkt censureret, for at nå 16+ raiting:(

Det er nok en god ide at impotere så, når det er regionsfrit.

Synes også det lyder fedt at man kan have japansk voice over med engelsk undertekster! Cheesy engelsk synkronisering, er ikke sjovt:-)
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 06/03-04 15:59 
Hvor læser man henne, at PAL udgaven er censureret?

Links tak.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 06/03-04 16:26 
Okotta>
Hvis spillet er regionsfri, kan det så køre på en PAL Xbox?

Der står lidt længere oppe i emnet, at US versionen kører på hans JPN Xbox......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 06/03-04 16:34 
En US og en Japansk Xbox = NTSC, ikke?

Jeg regner derfor med, at en US udgave af Ninja Gaiden, ikke vil kunne køre på en PAL Xbox?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 06/03-04 16:38, rettet 06/03-04 16:45 
En PAL Xbox kan jo sagtens køre 60Hz, og regionsfri betyder regionsfri, ikke bare regionsfri indenfor lande der bruger samme opdateringshastighed/opløsning som standard. MechAssault kunne f.eks. sagtens bruges herovre, hvis man hentede det fra USA... Ligesom med mit Live Kit...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 06/03-04 16:46 
Jeg kunne også godt tænke mig at se nogle håndfaste beviser på at pal udgaven skulle blive cencureret før jeg begynder at slå korsets tegn, fordi jeg må undvære nogle kløvede ninjaer.
I win, you loose
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-04 18:07 
Ok, jeg taler nok forbi min forstand. Det undskylder jeg for.

Men jeg så det i en tråd på TXB:

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?s=&threadid=248989


:*(

Hmm... Måske skulle man bestille fra therage, ligesom med ens live kit:)
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 06/03-04 18:36 
Spillet er iIKKE regionsfrit - eller dvs, at US versionen virker ikke på PAL maskiner.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 06/03-04 19:38 
Mon Star Soldier så har glemt at hans japanske Xbox er modificeret? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 06/03-04 19:39 
Hehe ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-04 19:57, rettet 06/03-04 20:38 
Damn eh?, ja for søren, jeg lyver hele tiden..., men nu ved vi at når xecuter2 chippen er "slået fra" (?), så virker den alligevel, den skal ikke have strøm og dens logo behøver heller ikke at blive vist ;/

Det er selvfølgelig ironisk ment, jeg er selvfølgelig sikker i min sag, da der kommer japansk tekst og warnings op når man booter spillet.

Om den ikke virker på PAL kan jeg af gode grunde ikke vide, hvis du kan garantere det, så har vi her en NTSC regionsfri disk.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 06/03-04 20:26 
Valkyrie>


Men jeg så det i en tråd på TXB:

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?s=&threadid=248989



Sigh*... Jeg venter stadig med at tude til vi hører noget officielt. Jeg håber godt nok at det bliver ved rygterne.
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 06/03-04 20:55, rettet 06/03-04 20:57 
Hvis spillet blive cencureret i Europa, så har Tecmo i hvert fald mistet en kunde...
What is the Matrix?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 06/03-04 21:06 
Jeg har også meget svært ved at tro det taget i betragtning at smagsdommerne i Europa synes at være mere overbærende end i USA. Det kan selvfølgelig og desværre vise sig at være stik modsat.
I win, you loose
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-04 17:44 
Der er en artikel på Gamereactor om censur i Ninja-Gaiden

Citat
"Der er nemlig i Ninja Gaiden mulighed for at hugge hovedet af sine fjender, men dette sætter Tecmo nu en stopper for. Frygten for at skulle have et PEGI+ 18 sat på spilæsken og dermed miste et stort købepublikum, har fået udvikleren til sammen med udgiveren Microsoft, at droppe denne blodige feature i den europæiske udgave."
Citat slut.

Det er f...king lamt at fjerne ting fra spil bare fordi de vil havde en større målgruppe. Hvad med US, de pjeder da at råber højere end os?


Se hele artiklen her
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/03-04 17:49 
Noooo! Petition, anyone?
(...)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-04 18:13 
Tivler på det hjælper:)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/03-04 18:18 
Det var også (mest) ment som en spøg ;)
(...)
Per SPer SSkrevet 09/03-04 18:24, rettet 09/03-04 18:25 
Tjah. I US er det sex der klippes, i EU er det vold.

Dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
202 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me