X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen med forstand på Mac-software?


Svar
dchangdchangSkrevet 26/02-04 08:34 
Jeg har sammen med min far (som har en edb-forretning) opkøbt et større vareparti, fra et firma som er gået konkurs. I en af de 12 paller fandt vi så noget software til Mac. Er der nogen der har forstand på hvor meget sådan noget evt. er værd og hvor man kan sælge det henne? For jeg er helt blank. Det drejer sig bl.a. om:

Adobe Golive 5.0, Macromedia Coldfusion MX Pro Server, Macromedia Studio MX Upgrade, Macromedia Freehand 10.0 Professional, Macromedia Flash MX til Mac, Mac OSX 9.2, Mac OSX 10.1.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
fearless popcornfearless popc...Skrevet 26/02-04 10:50 
Tror muglighvis Matt er intresseret i noget af det ;)

Han får en iMac meget snart.
just plug it in.
dchangdchangSkrevet 26/02-04 19:48 
Tja det er ikke helt billigt noget af det. Men der bliver selvfølgelig noget at spare. Men sig til, hvis der er noget han kan bruge.

Nogen der har nogle forslag til hvor man kan afsætte sådan noget?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CalleCalleSkrevet 26/02-04 20:07 
Dit Macromedia stuff er der nok en del som der har web ting at gører som der gerne vil have fingre i, det eneste problem nutildags er at det er sådan nogle programmer som der bliver downloadet en del og derfor er der ikke så mange der går ud og spenderer i det(Også fordi at det er halv pebret), men du kan nok godt komme af med dit macromedia software.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 26/02-04 20:15 
min far arbejder hele tiden med MAC, så jeg kan lige spørge omd er er noget han måske er interreseret i :)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 26/02-04 20:33 
Mac brugere læser også Den Blå Avis....
Dit Mac OS X skulle du let kunne komme af med.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
majjohamajjohaSkrevet 26/02-04 20:37 
Jeg ville nok kunne være intresseret i,
Adobe Golive 5.0, og Macromedia Flash MX til Mac
Noget fra min samling i bytte?
Hvis ikke, hvad ligger prisen så på?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 20:43 
Ligger vel i et par tusind :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DizzyDizzySkrevet 26/02-04 20:57 
Prøv denne site

mediamac
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dchangdchangSkrevet 26/02-04 21:06, rettet 26/02-04 21:08 
Jeg har kigget på både mediamac og dba, men det ser ikke ud til at have den store succes.

Frederikkeller>
min far arbejder hele tiden med MAC, så jeg kan lige spørge omd er er noget han måske er interreseret i :)

Det må du godt høre efter. :-)

Matt>
Jeg ville nok kunne være intresseret i,
Adobe Golive 5.0, og Macromedia Flash MX til Mac
Noget fra min samling i bytte?
Hvis ikke, hvad ligger prisen så på?

Vil helst ikke bytte. Prisen regner jeg lige på, og melder tilbage om.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/02-04 09:08 
flottenheimer>
Dit Mac OS X skulle du let kunne komme af med.

Mac OS 10.1 er "intet værd" når man tænker på at 10.2.8 og 10.3.2 allerede er ude - og 10.1 proportionalt er en del ringere end de andre nævnte alternativer (og 10.2 sælges jævnligt for 250,-)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 29/02-04 22:59 
OK, jeg troede at det var gratis at opgradere OS X 10.1 til den nyeste version...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dchangdchangSkrevet 29/02-04 23:07 
Anyways hvis nogen er interesserede så smid mig en besked, og så kigger vi på det. I forhold til markedspriserne, er der ihvertfald mange penge at spare.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig