X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kender du det spil?


Svar
fearless popcornfearless popc...Skrevet 26/02-04 00:15 
Amiga.

Spillet skulle gå ud på, at man er en lille mand-e lignende figur, der skal gå igennem (2D) jord, sprænge bumber, vægge, for at samle diamanter, hvor til sidst, skal ind i en blå portal.

Hjælp!
just plug it in.
RJKRJKSkrevet 26/02-04 01:07 
Det lyder unægteligt som Dynablaster...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/02-04 01:48 
Jeg har aldrig hørt om Bomberman samle diamanter.
Hvis det er Dynablaster, er der tale en en port af det første af de Bomberman spil der kom til PCE. Hvorfor skulle de lige ændre navnet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 26/02-04 01:53 
Nåeh. Det punkt med diamanterne overså jeg vist lige ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/02-04 05:30 
Lyder som noget jeg engang spillede på min C-64 dengang, men jeg er total blank for hvad det kan hede... :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KTCKTCSkrevet 26/02-04 05:39 
Det kan ikke være andet end Boulder Dash :)
En klassiker...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/02-04 07:53 
Jeps, genial spil-serie. Boulderdash/Emerald Mine lever stadig og kan fåes til PC (og i forskellig mobil-udgaver). Har været ude til flere af konsollerne (senest GBA)
I flere af de gamle Amiga-udgaver var der inkluderet en editor så man kunne lave sine egne baner. Super godt spil!
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 26/02-04 09:54 
Yaroze-udgaven til PS1 kaldet Rocks 'n' Gems er også ganske glimrende :)
元気ですか。
fearless popcornfearless popc...Skrevet 26/02-04 10:47 
Det der dét! Emerald Mine :)

Kender du et sted hvor man kan dl eller købe spillet til PC?
just plug it in.
KTCKTCSkrevet 26/02-04 11:30 
Hmmm, Boulder Dash slår Emerald mine til enhver tid. Du kan eventuelt finde freeware/shareware spil i stil med det. Jeg mener ikke der kom en decideret PC-version af spillet, men som alternativ findes der jo emulatorer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/02-04 12:47 
Boulder Dash er da det kedeligste spil, jeg nogensinde har spillet... Fatter ikke hvad folk ser i det.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig