X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

True crime streets of L.A.


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/02-04 06:58 
Er det alle der har problemer med at spillet enten fryser eller lige pludselig skriver at skiven er beskidt eller ødelagt....?? :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
FanboyFanboySkrevet 25/02-04 07:39 
Jeg har Gamecube versionen, og nogle gange fryser den bare, eller laver en høj hyle lyd, og jeg kender andre der har samme problem med spillet, så det er nok ikke selve disken den er gal med, men den elendige software der er skyld i problemet.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/02-04 10:11 
Jeg har samme problemer som Fanboy. Sådan er det bare. Skod!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-04 12:02 
Der er desværre alt for mange fejl i det spil. Da jeg i sin tid gennemførte det blev jeg belønnet med en soundtrack bug der sagde spar 2 :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 25/02-04 12:59 
o_O hm....

klag dog til activision(er det ikke dem?)
KTCKTCSkrevet 25/02-04 14:51 
Jeg har gennemført spillet og har ikke oplevet dirty disc errors på noget tidspunkt. Spillet har dog så vidt jeg husker frosset en enkelt gang, men ellers har jeg ikke haft problemer. Det er Xbox-versionen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 25/02-04 16:05 
Jeg oplevede også at spillet frøs en 2-3 gange. Pisse belastende, men ellers et fedt spil.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/02-04 05:27, rettet 26/02-04 12:46 
Spillet er fyldt med fejl, jeg er ved at brække mig over at de ikke har gjort det færdigt inden de sendte det på gaden, det kunne have monsterhitet, men er i stedetfor blevet til skodhitet med alle de fejl :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 12:01 
Spillet er sådan set fedt nok. Men hvis man som mig, godt kan lide at hærge byen en gang imellem, er der desværre ikke meget at komme efter.
Byen er fuldstændig død, og eneste mulighed for at få nye våben er ved at konfiskere dem fra folk, og det er næsten umuligt at finde folk med våben.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JesperJesperSkrevet 26/02-04 13:31 
Sjovt nok synes jeg ikke jeg faldt over nogen nævneværdige spil da jeg testede det. Har gennemført GC versionen uden at det frøs en eneste gang...

Ellers et ganske underholdende spil - mens det står på.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 26/02-04 22:32 
Jeg har ikke erfaret at spillet gik ned, men til gengæld fik jeg alt for ofte glæden af fejl der f.eks. fangede mig inde i en bygning eller en gård..... herligt.
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-04 02:16 
Ja! Mange af væggene kunne man gå igennem ved enten sparke eller slå på dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JesperJesperSkrevet 27/02-04 09:28 
Fair nok, det oplevede jeg også engang hvor jeg kom ræsende afsted ned ad gaden og bragede igennem en væg og sad fast på den anden side af et hegn :(
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 03/03-04 12:36 
Jeg har altså ikke oplevet at det er frosset eller noget endnu! Min lillebror har spillet det rigtig meget og har heller aldrig oplevet nogle af delene.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig