X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt gratis online marked


Svar
MarcusMarcusSkrevet 24/02-04 18:36, rettet 24/02-04 18:50 
Ja, det er sandt, et nyt online marked er startet. Det er 100% gratis, både køb og salg.
Det eneste man skal gøre for at sætte noget til salg eller byde/købe noget er at oprette en bruger, hvilket ikke tager langt tid.

Jeg håber i vil oprette en bruger og deltage i handlen :) Forummet er lige startet idag så der er ikke mange medlemmer endnu, men det regner jeg med der kommer :)

Markedet er et forum hvor alle varer inden for alle kategorier kan sættes til salg, adressen er:

Markedet.tk
DizzyDizzySkrevet 24/02-04 18:48 
tak for linket, men du skal lige rette lidt i det http:// står 2 gange :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
MarcusMarcusSkrevet 24/02-04 18:51 
Det var så lidt :)
Det er rettet :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/02-04 18:51 
det løber da fuldstændig af sporet. varer inden for alle kategorier? det bliver da svært at finde rundt i til sidst...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MarcusMarcusSkrevet 24/02-04 18:53, rettet 24/02-04 19:04 
Ja, det bliver også opdelt i kategorier snart, i morgen måske. Det er bare fordi der ikke er så mange medlemmer foreløbig så ville det bare gøre det besværligt at gå frem og tilbage mellem kategorier for at se på 1 ting til salg under hver eller lignende.

<EDIT>
Feedback/Forslag ønskes, her eller på forummet :)
RitesRitesSkrevet 24/02-04 19:46 
Forslag: Få fjernet pop-ups

Spørgsmål: Hvad skal man bruge det forum til, når der er Handelssektion på Play:Right og så meget mere?
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 24/02-04 20:00 
Ok side, meeen..

Forummet er hentet fra nettet, der bliver brugt frac.dk servhost og .tk domain.. Sry, men virker det ikke lidt useriøst?

Ellers godt initiativ ):
VictorVictorSkrevet 24/02-04 20:08 
Hvis det bare er et marked og ikke andet har jeg intet imod et phpBB forum :)
DizzyDizzySkrevet 24/02-04 20:27 
Jeg vil da også sige, at godt nok er der en handelsfunktion her, men vil man sælge film mm er det jo ikke så nemt her.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kingsizekingsizeSkrevet 24/02-04 22:32 
Jeg synes da at det virker som en ok ide med et sådan marked, der ikke bare er til konsol ting, men jeg ville ikke bruge det før det var oprettet et system ala Ebay hvor man har mulighed for at se om folk er reelle og til at stole på!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
OldBlueEyesOldBlueEyesSkrevet 24/02-04 23:08, rettet 24/02-04 23:08 
Jeg har hjulpet Marcus (Mysterious) lidt med forummet, så jeg synes lige jeg vil svare på denne og lidt andet!

Det kan selvfølgelig forekomme lidt uprofessionelt med frac.dk og .tk-domæne, men funktionaliteten er vel fremfor 'professionaliteten'? Uanset hvad, så bliver forummet dog nok flyttet over på mit eget webhotel! Øger nok både hastighed og professionaliteten (og fjerner eventuelle pop-ups), men .tk-domænet forbliver nok foreløbig.

Ang. brugen af forum 'hentet fra nettet' så kan jeg slet ikke følge dig! Phpbb's fora virker jo helt perfekt og har masser af muligheder! Det ville være meget unødigt tidskrævende at begynde at programmere sit eget PHP- eller ASP-forum som sikkert alligevel ikke bliver halvt så godt og funktionelt som Phpbb's.

Ang kategoriopdelingen, så markedet nok højst sandsynligt opdelt i morgen, men må lige se hvad Mysterious siger til min opdeling... synes selv den er ret go' :)
HardballerHardballerSkrevet 24/02-04 23:13 
Siger ikek det ikke er godt, men uprof.. Hellere bruge en masse tid ekstra på at programmere et forum..

Desuden kan jeg ikke lide den form for fora, men det er nok fordi jeg er blevet for vandt til P:R :)

Store og dejlige kategorier :)
MarcusMarcusSkrevet 25/02-04 11:15, rettet 25/02-04 12:06 
:) Det er heller ikke en konkurrent til P:R :)

Som sagt så bliver det nok flyttet til OldBlueEyes' domæne, men stadig med et .tk link.

Vi kunne måske få lavet et forum selv og få købt et domæne, dette vil måske blive gjort senere men det vil jeg først gøre det hvis forummet virkeligt bliver brugt meget. Så kan jeg sætte muligheden for donationer op og så kan vi måske købe et domæne og få lavet et forum.

Personligt synes jeg forummet i sig selv fungerer fint, men jeg er også klart imod popup vinduer.
HardballerHardballerSkrevet 28/02-04 23:16 
Lige en ting jeg vil nævne: At tage andre fora er helt ok, hvis man feks. gør ligesom Xboxlife har gjort.. At lave helt om på det.. Self. er det ok at bruge selve "skelettet".
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig