X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BurnOut 3


Svar
ZøvnigZøvnigSkrevet 24/02-04 16:06 
Hvorfor i alverden har man besluttet kun at udgive BurnOut 3 til X-Box og Ps2?? Både på forskellige internet sites og i spil blade har man tidligere snakket om at BurnOut serien havde størst succes på GameCube netop fodi der ikke var så mange andre bil spil af så høj en klasse. Hvor i alverden ligger det logiske så i at vi ikke får fornøjelsen af den 3 udgave i serien? Jeg er dybt, dybt skuffet :O( Havde set Så meget frem til det spil. Og selvom jeg godt ved det har været kendt længe at det ville komme til de 2 andre konsoller havde jeg hele tiden håbet på pluselig at se det dukker om i release lister til Cuben også. Jeg fatter slet ikke hvad de har gang i.
Og nej Need For Speed: Underground er ikke en god erstatning. Konsol versionen mangler noget tempo i forhold til pc versionen syndes jeg. Og det ER nu engang ikke BournOut :(


Jeg forstååår det ikkeeee

Zøvnig
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
KTCKTCSkrevet 24/02-04 16:12 
Burnout 2 kom ret sent til Xbox, og længe frygtede jeg, at det slet ikke ville udkomme til andet end PS2. Måske kan du håbe det samme for 3'eren til GC?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 24/02-04 16:29 
det kan da godt være at Gamecube versionen solgte mere men det er nok fordi at der ikke er så mange gode bilspil til GC,Og der er allerede rigeligt til ps2,efter min mening
tastasSkrevet 24/02-04 16:48 
Der er vist ret stærke rygte om at 3'eren også skulle komme til Gamecube. Bare lidt forsinket i forhold til de andre.
Har efterhånden stødt på dem på gamespot og andre sider.

Så må vi bare håbe, at disse rygter for en gang skyld bunder i nogle fakta!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ZøvnigZøvnigSkrevet 25/02-04 00:01 
Til: Frederikkeller
Det er jo lige netop det jeg skriver oppe over. Derfor giver det heller ingen mening hvis den ender med ikke at komme til Cuben (jeg krydser fingrer for at den gør)Til de andre konsoller vil den sandsynligvis fortsat være en i mængden mens den til GameCube nærmest er sikret succes på forhånd. Ved godt at Burnout 2 også kom lang tid før til Ps2, men det var vel fordi man regnede med at den ville sælge mest der. Nu ved man at GameCube ejere er rimeligt hooked på den titel i forhold til ejerne at de 2 andre. Derfor giver det så lidt mening at man sjofler Cuben ved denne udgivelse. Det havde jo været noget helt andet hvis den havde solgt igennem til Ps2 Og X-Box og dårligt havde solgt noget til Cuben.

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
dRxLdRxLSkrevet 25/02-04 00:33 
Men kan klare sig relativt dårligt i forhold til PS2'ens enorme brugerbase og stadig sælge flere kopier end der findes xbox eller gamecube ejere.

Ovenstående er lidt for hårdt skåret ud (man skal nok ikke regne med at sælge 10millioner af nogetsomhelt), men den antydede tendens er helt sikkert med i udgiverne/udviklernes beregning.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-04 09:06 
KTC>
Burnout 2 kom ret sent til Xbox, og længe frygtede jeg, at det slet ikke ville udkomme til andet end PS2. Måske kan du håbe det samme for 3'eren til GC?

Det kan godt være at BurnOut 2 kom senere til Xbox, men det var også blevet forbedret med en "eget-soundtrack" option, som virker rigtig godt. Samt 60frams pr. sek i 2player-mode, PS2 og GameCube køre også med 60frams men kun i 1 player mode.
Ser frem til BO3, selv vi nok kommer til at unvære LIve-play, TAG JER SAMMEN EA!!
ZøvnigZøvnigSkrevet 26/02-04 01:13 
Kan sagtens se hvad du mener dRxL. Det ville da sikkert også være ret dumt ikke at udgive den til Ps 2. Det er slet ikke der jeg vil hend. Jeg mener bare at serien til Cuben er en næsten sten sikker succes. Altså vil den dermed med garanti også give en del penge i overskud for EA. Derfor er det ulogisk hvis den ikke kommer til Cuben.

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
KTCKTCSkrevet 26/02-04 05:47 
Greaseball>
Det kan godt være at BurnOut 2 kom senere til Xbox, men det var også blevet forbedret med en "eget-soundtrack" option, som virker rigtig godt. Samt 60frams pr. sek i 2player-mode, PS2 og GameCube køre også med 60frams men kun i 1 player mode.
Ser frem til BO3, selv vi nok kommer til at unvære LIve-play, TAG JER SAMMEN EA!!
Custom soundtrack er så let at lave for programmørerne, at du tror det er løgn. Det har sikkert taget en eftermiddag at implementere, da det er en ret integreret del af XDK.
60 frames i multiplayer har de nok heller ikke ligefrem kæmpet for at opnå, da Xboxens kraftigere hardware har vist sig at arbejde ret godt sammen med Renderware enginen. Så den stabile framerate er sikkert en "gratis" gevinst. Se bare GTA Double Pack, hvis du ønsker andre eksempler på Renderwares ydeevne på Xboxen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FourDFourDSkrevet 26/02-04 08:53 
Havde glædet mig skide meget til Burnout3, men eftersom det ikke kommer, er der jo ikke rigtig noget at se frem til.

Anyways, selv HVIS det udkommer ødelægger EA sikkert bare det hele, med at lave fuldstændig om på spillet, og bare gøre det til en anden EA klon i rækken af lidt for korte, og halv kedelige spil.
Stoler sgu ikk på EA mer.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
psychomantispsychomantisSkrevet 26/02-04 09:30, rettet 26/02-04 09:30 
EA er vist bare udgiver...
KTCKTCSkrevet 26/02-04 10:28 
Spil på Renderware platformen er oftest næsten identiske på de forskellige platforme, hvilket også er meget logisk, hvis man kender konceptet bag Renderware...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fumfumSkrevet 26/02-04 10:38 
Det er vel kun i udviklerenden at renderware er ens til alle platforme. Koden skal vel kompileres på et tidspunkt, og der kan der, i teorien, være store forskelle. Det kan være at renderware-folkene er gode til at optimere kompileringen til ps2, men af forskellige grunde ikke bruger meget opmærksomhed på kompileringen til gc?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KTCKTCSkrevet 26/02-04 11:26 
Som jeg nævnte tidligere er dette netop også grunden til, at Burnout 2 kører bedre i multiplayer på Xboxen. Det ændrer stadig ikke det faktum, at det stort set er samme kode, der kompileres til de forskellige platforme. Så fordi et spil renderware kører godt på en Xbox, betyder ikke at det kører lige så glat på en PS2, men derfor er spillet stadig tit ens i grafik, lyd og gameplay.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-04 12:10 
KTC>
Custom soundtrack er så let at lave for programmørerne, at du tror det er løgn. Det har sikkert taget en eftermiddag at implementere, da det er en ret integreret del af XDK.
60 frames i multiplayer har de nok heller ikke ligefrem kæmpet for at opnå, da Xboxens kraftigere hardware har vist sig at arbejde ret godt sammen med Renderware enginen. Så den stabile framerate er sikkert en "gratis" gevinst. Se bare GTA Double Pack, hvis du ønsker andre eksempler på Renderwares ydeevne på Xboxen.



Hvis Custom soundtrack er så nemt at sætte ind i spillet, hvordan kan der så være så få titler hvor det virker godt?
KTCKTCSkrevet 26/02-04 13:28 
Fordi der selv findes spader blandt programmører :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 13:57, rettet 26/02-04 13:57 
Rent faktisk kan jeg ikke se tilbage og udpege et spil hvor custom soundtrack har virket upåklageligt :(
Hvis man er så heldig at kunne vælge mellem alle sine soundtracks og ikke kun 4-5 stykker, så spiller den næsten altid de samme sange, hvilket i den grad pisser mig af. Jeg syntes selv at jeg har en go musik smag, men alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 26/02-04 14:24 
Okay, jeg har nu aldrig haft nævneværdige problemer med det... Jeg ved bare at det er en integreret del af XDK, så der skal ikke laves det helt vilde. Selvfølgelig skal der laves nogle funktioner til at bestemme rækkefølge og så videre, men der er altså et interface indbygget til formålet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 27/02-04 09:58 
Konsolkongen>
Rent faktisk kan jeg ikke se tilbage og udpege et spil hvor custom soundtrack har virket upåklageligt :(
Hvis man er så heldig at kunne vælge mellem alle sine soundtracks og ikke kun 4-5 stykker, så spiller den næsten altid de samme sange, hvilket i den grad pisser mig af. Jeg syntes selv at jeg har en go musik smag, men alligevel :)

BurnOut2´s soundtrack funktion virker godt. Alle ens tracks er der og man kan skifte mellem nr. og "albums" uden skulle stoppe spillet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-04 13:49, rettet 27/02-04 13:49 
Ok det var da godt at vide at de rent faktisk kan få noget godt ud af det.

For lige at nævne nogle spil hvor det ikke holder:
ESPN Basketball (Har ændret på det 10 gange i options menuen, men hver gang jeg starter et spil afspiller den, den org. musik)
Midtown Madness 3 (Afspillede de samme sange igen og igen, indtil de fiksede det med en DL content)
Rallisport Challenge (Afspiller også kun ca. halvdelen af numrene på et soundtrack)
SegaGT 2002 (Her kan man kun vælge 2 af sine soundtracks!?)
True Crime (Når det er gennemført afspiller den kun den samme sang igen og igen)

Resten af mine spil, virker vel egentlig ok. Men der er heller ikke tale om det mest avancerede system. Her kan man kun vælge et soundtrack ad gangen, og ikke blande dem sammen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 27/02-04 14:00 
Konsolkongen>
ESPN Basketball (Har ændret på det 10 gange i options menuen, men hver gang jeg starter et spil afspiller den, den org. musik)

Det er ikke det eneste menupunkt der ikke virker. Man kan heller ikke fjerne "zoom-when-dunking" "featuren".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-04 14:05, rettet 27/02-04 14:06 
Du ved godt at hvide mænd ikke kan dunke, så det har jeg ikke prøvet ;)
Eller dvs. jeg har da dunket, men ikke spillet det nok til at det har generet mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig