X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevaniafreaks - se her


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/02-04 15:56 
Spændende side

CV
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 24/02-04 16:17, rettet 24/02-04 16:20 
fedt link,tak for det

men inden uner "images" er der billeder hvor der stå noget
om en film,og der er en teaser under "films". er det mig der er uvidende eller?
JmogJmogSkrevet 24/02-04 16:56 
Sakset fra forsiden:
"My main project right now is a short fan film based on the CASTLEVANIA mythos. The film is about 65% shot as of this point in time, and it scheduled to wrap in mid March. Castlevania: Prelude to War expands on the beloved storyline of the Belmont Clan and their battles with Lord Dracula. It also serves as a starting point for a greater story arc to be (hopefully) told with a feature film I dream of making."
KTCKTCSkrevet 24/02-04 17:39 
Undskyld jeg siger det, men hvad er der specielt interessant ved den side. Et par billeder fra hans kommende film, et par lydklip, lidt om ham selv... Der står jo intet om selve spillene, andet end at han synes de er fede.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MarcusMarcusSkrevet 24/02-04 18:42 
Det er vidst en bruger fra classicgaming castlevania siden der har startet projektet, jeg mener jeg læste om det derinde for nogle dage siden.
Så hvis man er specielt interesseret i filmen er den side jo god.

Ellers er den største fan side jo nok:

Http://www.classicgaming.com/castlevania
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-12 17:34 
Jeg håber det er i orden, at jeg lige låner den her tråd, for jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at lave en tråd om et Gameloft spil og da det alligevel relaterer sig til CV serien virker det passende.

For nogle få år siden kom Soul of Darkness til diverse mobile platforme og det fik efterfølgende en (opgraderet?) konvertering til DS:

http://www.youtube.com/watch?v=qZ0Bx8w5PKQ

Nu er jeg selvfølgelig klar over, at det sikkert er for Castlevania serien, hvad Gangstar spillene er for GTA eller hvad Modern Combat er for Modern Warfare, men når man nu har spillet alle(de fleste) af Castlevania spillene og er indstillet på at gå nogle niveauer ned for at få noget i samme stil, er der vel en (spinkel) chance for at det er værd at bruge tid på? Det ser jo nogenlunde ud, selv om det for mange vil være en tand for velkendt og diverse gimmicks kunne man sikkert godt have undværet.

Nogen som har prøvet det og kan sige god for det? IGN var ret begejstret, men det plejer jo ikke og sige så meget.. :)

http://ds.ign.com/articles/110/1104989p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-12 17:46 
Jeg synes faktisk også det ser udmærket ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
TheDukeTheDukeSkrevet 02/06-12 23:01 
Det virker en smule pinligt hvor meget de ligger sig op kildematerialet, men jeg er enig med Kongen i at det ser ret solidt ud.
Alf81Alf81Skrevet 03/06-12 09:55 
Spillet er fint nok, for hvad det er. Det er helt igennem et "Castlevania", hvor der er godt med spar på. Det er hurtigt overstået og der er ikke sååå meget at komme tilbage efter.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 03/06-12 22:55, rettet 03/06-12 22:56 
Charter, er det ikke det samme spil vi har diskuteret herinde før, eller er der flere CV-kloner på DSIWare?
Mener at huske du anbefalede det før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 03/06-12 23:00 
Jo, det er det samme. Kan godt se at overstående post ser ret negativ ud - det var ikke meningen. Det var min mening at remse et par ting op, man lige skal have for øje hvis man er interesseret i det.
Ting om dét og pis.
Bede-xBede-xSkrevet 04/06-12 00:43, rettet 04/06-12 00:44 
De ting du remser op, kan jeg sagtens leve med og var faktisk hvad jeg forventede, så nu bliver det købt :)

Jeg var ikke klar over, at det var blevet omtalt herinde før. Tror jeg stødte på det første gang da Retro Gamer anmeldte det tilbage i nummer i 80, men kom lidt væk fra det igen. Da jeg så forleden sad og bladrede nogle af de gamle numre igennem igen, blev jeg mindet om, at det vist var noget, man godt kunne kigge lidt nærmere på.

Med alle forbehold, selvfølgelig. Det er jo Gameloft :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-12 16:57 
Jeg fik 2000 point af T.L.O som var på besøg her i et par dage. Han havde købt dem i Elgiganten til 25kr mener jeg :)

Så jeg fik hentet Soul of Darkness og Shantae, men har endnu ikke prøvet dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-12 17:03 
Shantae er helt sikkert værd at bruge tid på for genre fans.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig