X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Muse problemer! Hjælp


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 23/02-04 19:40 
En af mine venner har følgende problem, og jeg tænkte at i kunne hjælpe ham:

Hey jeg har et pænt provo problem vedrørende min mus. Min mus hedder: Razer Boomslang 2100 dpi (eller sådan noget, det i hvert fald den nyeste af boomslang´s). I counter-strike kører min mus perfekt, men i battlefield og medal of honor er min mus bagefter. Altså når jeg bevæger min mus, til siden f.eks., så flytter sigtekornet sig først lidt efter. Jeg har ingen idé om hvad det skulle være, eller hvad jeg kan gøre bl.a. fordi den virker perfekt i Counter og på skrivebordet. HJÆLP !? ASAP :[ tak på forhånd
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
fearless popcornfearless popc...Skrevet 23/02-04 19:43 
Har ik' rigtig forstand på det, men kan det være en instilling i spillet?
just plug it in.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 19:43 
Hmm. Tjek indstillingerne i de forskellige spil og justér mouse-sens.
Home is where the hardware is..
LessCDTLessCDTSkrevet 23/02-04 19:50 
Det har jeg prøvet, det er det samme! Det er lidt underligt...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
fearless popcornfearless popc...Skrevet 23/02-04 19:56 
Re-install spillet?
just plug it in.
TurricanTurricanSkrevet 23/02-04 20:18 
Hejsa

Hvis du presser din maskine for meget (for høj opløsning, for mange detaljer) vil du i mange spil opleve at musen lagger. Dette giver fin mening i dit tilfælde da CS kan drives at en toaster mens BF og MoH stadig trækker rigtig mange ressourcer i høj opløsning/detaljerigdom. Med mit GF3/P4 1800Mhz er musens responstid i WarCraft3 kun helt perfekt i 1284/1024 eller mindre, hvor de højere opløsninger får den til at lagge en smule.

Jeg skal ikke kunne sige om det måske er muligt at tilføje flere ressourcer til musen på en eller anden måde, men det skulle ikke undre mig.
The Gods pause for a moment...
HardballerHardballerSkrevet 23/02-04 20:22 
Noget lign. hvad jeg ville have sagt.. Havde samme problem (nok bare vildere) pga. for dårligt grafikkort..

I øvrigt kan trådløse ikke anbefales til CS (o.lign.) da der altid vil være en meget lille forsinkelse..
LessCDTLessCDTSkrevet 24/02-04 13:48 
Det er ikke en trådløs, og den fungerer helt fint i counter. Jeg skulle mene at hans computer er på 2,2 GhZ, G4 mmx 440 - 128mb, 1 gb ram - så det skulle ikke være problemet. Selv hvis det hele er på Low ændrer det ikke noget. :(
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
RitesRitesSkrevet 24/02-04 13:52, rettet 24/02-04 13:52 
Det er 100% et problem med spillene (at de er sat i for høje detaljer er et rigtig godt bud).
>>>
Ok, hans grafikkort er så seriøst crap, but still...
» a winner is you «
LessCDTLessCDTSkrevet 24/02-04 21:42 
Selvom det måske ikke er verdens bedste grafikkort, burde det da stadig kunne køre det uden delay på musen. Men jeg vil bede ham om at køre 640*480 så, og se om det ændrer noget. (Jeg har da selv MX420, og kan lige få presset lidt spellforce ud af det :) )
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
MrCaseMrCaseSkrevet 25/02-04 06:22 
som alle guru'erne ganske rigtigt siger, har det ikke noget med musen at gøre.

Sluggish control på pc'en har, som sagt, tit noget med arbejdspresset at gøre.
(Da man jo ellers tit kan styre sin avatar med øjeblikkelig millimeter-præcision)
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig