X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har du lidt extra håndører?


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 11:44 
Linket taler for sig selv : )

Click me
Home is where the hardware is..
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 23/02-04 12:07 
tjaaa det ville ikke være helt dårligt at eje alt det, men er selv ved at lave et computer-museum, så har masser stående i forvejen. men det største problem er nok prisen :) damn man skal gå meget op i sin hobby for at bruge så mange penge på den! :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-04 12:40 
Portoen er da ikke så slem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 23/02-04 14:29 
Nogen der er klar på et fælleskøb??? :)
LessCDTLessCDTSkrevet 23/02-04 19:06 
Ja da! Ej, vi skal nok være omkring 1000 mennesker vis det på nogen måde skal være realistisk :P hvilket det ikke er...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
HankyHankySkrevet 23/02-04 19:18 
Sygt :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 19:19 
Hvorfor 1000?

Jeg er frisk på en opdeling.. Det kræver dog en mere detaljeret beskrivelse, med mindre der selvfølgelig er nogen som er med på, at starte en shop, any?
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 23/02-04 19:23 
Det er jo ikke engang billigt!?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 19:41 
Kommer da an på hvad der er med!?
Home is where the hardware is..
seebergseebergSkrevet 23/02-04 19:58 
157.290,- kr :S
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 20:15 
Nu når vi er ved emnet, er der så ingen andre, som har drømt om, at starte en "gameshop" med et twist af nyskabelse?
Home is where the hardware is..
HankyHankySkrevet 23/02-04 20:24 
Jo, selvfølgelig !
Man ser bare flere og flere butikker der lukker og slukker.
Så, lidt af en risiko ... ,men engang i mellem må man
også løbe dem ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HellefiskHellefiskSkrevet 23/02-04 20:55 
Det kunne da være fedt med en butik i københavns-området der byttede/solgte retro spil. Ved bare ikke om indtjeningen ville være stor nok til at kunne bære det, men de folk der er interesseret i retro spil ville jo nok også købe deres nye spil der som støtte, så måske kunne det lade sig gøre..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 22:06, rettet 23/02-04 22:07 
Jeg er også "ligeglad" med fortjeneste. Det skulle være ren og skær interesse : )

EDIT: Selvfølgelig skulle det kunne løbe rundt! : )
Home is where the hardware is..
LessCDTLessCDTSkrevet 24/02-04 13:49 
Jeg har en kælder! Ej, tror ikke at forellerne ville bryde sig om ideen...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 13:58 
Man skulle selvfølgelig have en respektabel alder, samt være ansvarsbevidst!
Home is where the hardware is..
LessCDTLessCDTSkrevet 24/02-04 21:45 
Søgaard>
Man skulle selvfølgelig have en respektabel alder, samt være ansvarsbevidst!

Hvad er en repektabel alder min mester herre elder overkloge og livsbeviste-agtige type, spørger den unge uafprøvede og uafgrænsede ustyrlige padawan? :D
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
KeenKeenSkrevet 24/02-04 21:53, rettet 24/02-04 21:54 
Søgaard>
Nu når vi er ved emnet, er der så ingen andre, som har drømt om, at starte en "gameshop" med et twist af nyskabelse?

Ja mange gange...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 22:22 
Hvis folk er "skøre" nok som jeg selv, så er jeg frisk. Men gider ikke, at starte en EB Games #2..

Det skulle være et andet miljø og en helt anden stemning!
Home is where the hardware is..
KeenKeenSkrevet 24/02-04 22:36, rettet 24/02-04 22:36 
Det kunne da være vildt fedt at starte en shop sammen med en flok P:R'ere

En butik hvor man når man træder ind i butikken og føler at det ikke bare er en butik men at man træder ind i selve spil-verdenen og bliver en del af den under "opholdet" i butikken... hvis i forstår hvad jeg mener (nok bare mig der er lidt underlig)

Der er bare et lille bitte minimalt problem... jeg er fladere end flad!!!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 22:40 
Lån
Støtte
Legater
Home is where the hardware is..
KeenKeenSkrevet 24/02-04 22:48 
Jeg er sku kun 18 :) så meget kan jeg umuligt låne...og i øvrigt har jeg ikke særlig forstand på forretning i det omfang men hvis jeg bliver NOGET ældre, har vundet i lotto og hvis drømmen stadig lever kunne det da være fedt... (bliver desværre nok aldrig til noget...)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 22:51 
Live the dream. Om man er 18 eller 48 burde ikke have andre betydninger end erfaring!
Home is where the hardware is..
JesperJesperSkrevet 25/02-04 00:03 
Måske det har betydning for banken ;) At du kan stille noget i sikkerhed, eller at du er fornuftig. Banken vil nok føle der er mere sikkert at låne penge til en på 48 end en på 18 (forståeligt nok).

Støtte og legater bliver nok lidt svært til et sådan projekt.... specielt legater.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/02-04 00:09 
Aldrig sig aldrig.. Men selvfølgelig ville det være logisk at tage en ældre, mere erfaren/handlekraftig person med..
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig