X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dårlig nyt for AES/MVS ejere


Svar
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 11:04 
Fra "The Magic Box"

"SNK Playmore confirmed that Samurai Spirits Zero Special will the last game for Neo Geo MVS system. In the future, all new arcade titles will be developed on Sammy's Atomiswave board, which is based Sega's Naomi / Dreamcast technology."
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 11:24, rettet 23/02-04 11:29 
Om det så er dårligt nyt kan jo diskuteres, og det lå jo lissom i den nyhed vi fik for nogle dage siden...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 11:33 
Ja, men som vi har snakket om over ICQ, så kan man ikke begynde at danne konklusioner før man har håndfaste beviser
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 11:34 
Det har jeg så heller ikke sagt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 11:40 
Da du skrev "Det lå ligesom i nyheden", drog du da en konklusion...?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 11:43 
ligesom [Zli·SYsPm el. ZlisPm] adv., konj. 1. Dadv.E udtryk for at noget næsten el. til en vis grad svarer til noget bestemt = NÆRMEST, SÅ AT SIGE

Kilde: Politikens Nudansk Ordbog
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 11:47 
Min fejl, måske skulle jeg bringe det første du skrev....


"du er kun et par dage for sent på den med nyheden ;)"

- Det er derfor jeg er overbevist om, at du har konkluderet noget, uden håndfaste beviser.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 11:52 
Jeg kan ikke hænges op på noget jeg har rettet væk. Det er derfor vi har en Ret-funktion.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 11:58 
Huh?!?

Hvor kommer det ind i sammenhængen?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 12:30 
Der hvor du begynder at snakke om ting jeg har fjernet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 12:34 
Det har jeg da aldrig skrevet noget om. Det stykke tekst jeg henføre til, var noget du skrev til mig via ICQ.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/02-04 12:59, rettet 23/02-04 17:05 
Tilbage til emnet, tak! I må oprette en tråd hvori i kan drøfte det danske sprog, ellers flyver der henstillinger!

Hilsen Naiera :P ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/02-04 15:19 
Hæ! Jeg troede det var deres private tråd...
SumezSumezSkrevet 23/02-04 16:16 
Naiera>
Om det så er dårligt nyt kan jo diskuteres

Jeg synes det er sørgeligt, selvom AtomisWave er fedt nok. Men i det mindste fik vi SvC: Chaos med før vi gik ned. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 16:20 
Selvfølgelig er det en smule sørgeligt, men helt ærligt, den er jo 15 år gammel. Hvor lang tid har folk troet, at den ville fortsætte med at få nye spil!?

Har du spillet SvC meget? Det er egentlig ikke noget at råbe hurra for...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 23/02-04 18:29 
Hvordan skulle det også leve op til forventningerne?
» a winner is you «
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 18:32 
Naiera>
Har du spillet SvC meget? Det er egentlig ikke noget at råbe hurra for...

Ha ha ha, skal vi starte endnu en diskution, Kristian? :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 18:35 
Diskussion.

Hvorfor? Jeg synes ikke så meget om det. Det er da fint at du gør.

Jeg vil hellere spille KOF '98. Glæder mig usandsynligt meget til jeg får MOTW på AES...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 23/02-04 18:39 
Jeg glæder mig så til at Naiera får MOTW på AES og jeg får overtalt ham til at tage det med til Konsoltræf...
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 18:40, rettet 23/02-04 18:40 
KOF all the way! Regner dog med at købe SvC!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 18:41, rettet 23/02-04 18:42 
Rites>
Jeg glæder mig så til at Naiera får MOTW på AES og jeg får overtalt ham til at tage det med til Konsoltræf...

Jeg gør hvad jeg kan for at få det med til P:R 4.1, men til KBH bringer jeg det nok aldrig...

Søgaard>
Regner dog med at købe SvC!

Don't.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 18:47 
Well.. Selvom gameplayet skulle være "broken".. Er det vel et must når både KOF, Fatal Fury og Street Fighter er dagligdagskost :p
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 18:49 
Pengene ville være meget bedre investeret i Real Bout 2, MOTW eller måske KOF 2003.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 18:57, rettet 23/02-04 18:57 
Det kommer sørme an på prisen. Hvis jeg nu kunne få det for 200$, så ville jeg klart købe det : )
Home is where the hardware is..
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 18:57 
Naiera>
Hvorfor? Jeg synes ikke så meget om det

Godt, du brugte det rigtige ord "Jeg". Personligt, synes jeg det er noget af det bedste der nogensinde er lavet indenfor genren.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 18:59 
Jeg blev også overrasket da du skrev det, dengang du lige havde fået spillet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 23/02-04 19:19 
Og jeg blev da trist til mode, da du fortalte du ikke var så meget til det, da du fik det.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
TurricanTurricanSkrevet 23/02-04 20:24 
Så skal vi jo bare have Sammy/SEGA eller hvem det nu kunne være til at smide en Dreamcast/Naomi konsol på markedet til de hardcore gamere. Den skulle selvfølgelig være 4 gange så stor som en DC og leveres med nogle MF'er joysticks, og være cartridge baseret. Så kan vi have en hardcore konsol til at tage over for NeoGeo'en...

Den kunne se rigtig fee ud i mit setup... :-)
The Gods pause for a moment...
SumezSumezSkrevet 24/02-04 08:40 
Det er selvfølgelig temmelig begrænset hvor meget jeg har haft mulighed for at danne mig et indblik af SvC: Chaos.
Men alene de lækre sprites og SF figurerne på en Neo Geo synes jeg er guf nok. At det så er en ganske udmærket fighter er kun et plus.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 24/02-04 11:24 
Under alle omstændigheder vil den bedste version jo være der til P:R 4.1. PS2-versionen :) Der bliver dog kun et stick bragt med af mig, så I må selv sørge for flere controllere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig