X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Verdens sværeste spil


Svar
SumezSumezSkrevet 23/02-04 02:02, rettet 23/02-04 02:06 
Jeg købte for en tid siden Super Star Wars: The Empire Strikes Back til SNES her på P:R, da jeg i sin tid lejede Return of the Jedi til SNES og dengang syntes at det faktisk var et udmærket (måske ikke godt, men udmærket) action/platformspil, der var temmelig udfordrende.
For nylig besluttede jeg mig så for at spille det, og spillede på easy, da jeg bare ville se hvad det var for noget. Jeg... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
107 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
TLTLSkrevet 04/09-05 13:20 
Sumez>
Ja, Ninja Gaiden er f.eks. også nemt nok, det er bare pisse svært at gennemføre fordi slutbossen er ret svær, og dør man ved ham skal man HELT tilbage til starten af sidste bane!

Sådan er det ikke med Tony hawk. De udfordringer man får bliver sværer og sværer så alle vil nå til et punkt hvor de sidder fast i noget tid. Nogle vil give op og andre vil bare kæmpe sig igennem. Det eneste jeg ikke har givet op i er så THPS 4. Det var også det jeg levede mig mest ind i, ikke fordi der er den vilde historie, for det er der ikke, men fordi jeg godt kan lide udfordringen. Det kan godt være at det er en faktor for sværhedsgraden, det er det nok. Et spil kan jo godt blive meget svært, hvis man egentlig ikke har lyst til at spille det...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
MarcusMarcusSkrevet 04/09-05 18:42 
Hvor mange herinde har gennemført Wipeout 2097's circuit hvor alle baner skal gennemføres på phantom sværhedsgrad med 4 forsøg i alt?

Jeg synes at det var temmelig svært og det tog mig en del tid, men det var også rigtig fedt. Det er det spil jeg har prøvet der har haft den vildeste fartfornemmelse.
00Void00VoidSkrevet 28/03-06 12:28 
Det sværeste spil der har lykkedes mig at gennemføre må være Crash Bandicoot 3 Warped.

Ellers fandt jeg fakisk også Super Mario World svært >__<

Arcanum har jeg aldrig gennemført -__-
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
CronossCronossSkrevet 28/03-06 16:00, rettet 01/04-06 11:31 
Det var så bare bizart...

EDIT: Shenmue er nemt, Arcanum er ikke :)
Indlægget før mit blev slettet.
HankyHankySkrevet 28/03-06 16:21 
.. og altså ikke en speciel svær spil-serie.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
00Void00VoidSkrevet 28/03-06 20:03 
Hvis vi snakker crash bandicoot er det alt for svært for en som mig.. Jeg kan ikke overkomme at skal spille den samme bane for mange gange.. Derfor er rollespil mere mig xD
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/03-06 20:56 
Der var et indlæg efter dit... som åbenbart blev slettet igen.
AV Intelligent Terminal
107 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig