X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolforum.dk -> Play-right.dk


Svar
StarmanStarmanSkrevet 22/02-04 23:24 
Lige en lille kommentar, eller nærmere en sjov bemærkning. Det lader til at playright.dk's ynlingskonkurrent gerne vil være mere som playright.dk Jeg har på min side en tæller der viser hvor folk kommer fra når de kommer ind på min side, da jeg kikkede i dag var der et nyt link fra play-right.dk. Underligt tænkte jeg, men det viste sig så at det var konsolforum.dk der havde købt det domæne. Så f... Se hele indlægget
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
StarmanStarmanSkrevet 22/02-04 23:24 
Lige en lille kommentar, eller nærmere en sjov bemærkning. Det lader til at playright.dk's ynlingskonkurrent gerne vil være mere som playright.dk Jeg har på min side en tæller der viser hvor folk kommer fra når de kommer ind på min side, da jeg kikkede i dag var der et nyt link fra play-right.dk. Underligt tænkte jeg, men det viste sig så at det var konsolforum.dk der havde købt det domæne. Så først købte de konsolforum.dk, da det lukkede, men det var åbenbart ikke nok, nu prøver de at snige sig ind på playright også. Lidt desperat syntes jeg, men da lidt underholdende. :-)
RJKRJKSkrevet 22/02-04 23:27, rettet 22/02-04 23:28 
Det skete allerede kort efter vi åbnede. Det er nærmere omtalt i en af de gamle tråde.

Iøvrigt benægter de vist nok stadig, at de har noget med det at gøre ("RIPE lyver...")

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 22/02-04 23:27 
HAHA, til grin mand..

Det viser jo bare, at P:R er, og vil altid være noget andre ser op til ;)
SumezSumezSkrevet 23/02-04 00:51 
Hehe ja. Jeg kan heller ikke lade være med at tage det som en kompliment til P:R.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/02-04 01:05 
Åh, jeg husker stadig den dag med gru, hvor jeg som sædvanligt gik ind på www.konsolforum.dk, blot for at komme ind på et helt andet site, som jeg tog et hurtigt kig på, og lovede mig selv aldrig at komme tilbage til.
Så hellere det oprindelige Chart.dk forum :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 23/02-04 01:15 
Sjovt at det lige skulle komme frem nu.

Det er dags dato, 23. februar, PRÆCIS et år siden, at jeg modtog den mail fra Kurt og Gitte, om at de ikke ønskede at fortsætte noget samarbejde med os. Resten af dagen gik det slag i slag, indtil domænet var solgt til anden side og vi blev udelukket fra alting

Som tiden går...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 01:18 
Jamen dog. Allerede.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 23/02-04 01:18 
Så har vi jo snart jubilæum :D :D :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/02-04 01:20, rettet 23/02-04 01:25 
Nåja, hvis alt dette har betydet, at jeg ikke skal høre mere om de tos datter, så har det da været det hele værd :)

Interessant læsning... not!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 23/02-04 01:30, rettet 23/02-04 03:07 
Sumez>
Så har vi jo snart jubilæum :D :D :D

Nu blev jeg helt nostalgisk og kom til at sidde og læse alle de gamle mails fra dengang.

Den 24. væltede det ind med mails fra ulykkelige og uforstående folk. Sumez, Chrono, La0s, Star Soldier, Rites med flere. Det var sgu en dejlig opbakning at få :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/02-04 01:44 
Hehe, sad også og læste de gamle mails for nogle måneder siden. Det er underligt som noget så nyt kan være nostalgisk.. Men som vi alle ved, førte det jo i sidste ende kun godt med sig. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JesperJesperSkrevet 23/02-04 15:06 
DeluxScan>
Åh, jeg husker stadig den dag med gru, hvor jeg som sædvanligt gik ind på www.konsolforum.dk, blot for at komme ind på et helt andet site, som jeg tog et hurtigt kig på, og lovede mig selv aldrig at komme tilbage til.
Så hellere det oprindelige Chart.dk forum :)

Husker også den dag - kan også huske at jeg nåede at blive bannet fra den side allerede inden aften, fordi jeg spurgte til det gamle DKF. He - husker stadig alt det censur der var på - ord der blev erstattet og indlæg der blev slettet inden de knapt nok var postet.. ak ja, det var grotesk!
RitesRitesSkrevet 23/02-04 15:12 
Jeg var bannet før jeg besøgte skidtet.

Og er det virkelig kun et år siden, vildt.

P:R regerer og KonsolForum er fortid og intet der er grund til at savne, når man tænker på hvad vi har nu.

Rigtigt godt arbejde fra P:R holdets side har jo gjort denne side til mere, end nogen havde drømt om (måske Rune drømte om det, men det skal jeg ikke gøre mig klog på).
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/02-04 15:13 
Har også gemt min mail om, da P:R snart ville åbne ;)
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 15:19 
Jesper>
He - husker stadig alt det censur der var på - ord der blev erstattet og indlæg der blev slettet inden de knapt nok var postet.. ak ja, det var grotesk!

Og folk klager over en henstilling de fortjent får, når de har brudt en regel der er tydeligt beskrevet i et regelsæt......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 23/02-04 15:25 
Jeg nåede kun at oprette en profil og i et igangværende emne spørge til DKF. Så var jeg også banned fra siden af :)
RitesRitesSkrevet 23/02-04 15:25 
Ja... Okay.
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 23/02-04 15:35 
De ville sikkert stoppe samarbejdet pga. at de ville have den bedste konsolside alene.. Men sådan blev det så ikke :)
RitesRitesSkrevet 23/02-04 15:39 
De var ret sikre på deres succes, ihvertfald.

Den der taktik med at banne folk før de bliver brugere, fordi de mener at de har nok i forvejen... Det er måske lige en lidt for dum strategi.
» a winner is you «
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 16:25 
Play:Right 4 life ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PaenPaenSkrevet 23/02-04 17:06, rettet 24/02-04 12:19 
Min mening er bestemt.
Playright er den bedste spilforum site på netet pga.

1: marked og debat
2: flinke mennesker, der reflektere begrebet "ingen snyd på PR"
3: en fungerende nyhedsside (ofte tråde med hot news :)

Nærmest et lille samfund på nettet heh :)
Glæder mig over, at være en lille del af det
Kan i hygge jer!
Lóriens blade falder ikke forgæves
JesperJesperSkrevet 23/02-04 17:32 
Mener P:R er det bedste konsol forum, da der på siden findes mange "kloge" folk, som altid kan komme med et svar. Og det bedste er nok at alting bliver holdt forholdsvist seriøst, så man undgår alt det mudderkastning som man oplever på andre steder.
HardballerHardballerSkrevet 23/02-04 17:56 
Arg.. Der kommer da lidt mudderkastning engang imellem.. Men sådan skal det bare være :) Ikke altid FOR seriøst..
RitesRitesSkrevet 23/02-04 18:30 
Fungerende nyhedsside?
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 18:35 
Den studsede jeg også lidt over ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-04 18:48 
Han mener vel, at der ofte postes topics med 'hot news' : )
Home is where the hardware is..
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-04 19:01 
Helt klart enig med at P:R er det beste forum til at snakke spil og lign. på:)
Konsol-træffende er også noget af det beste, skønt jeg kun har nået et:(
OmenOmenSkrevet 23/02-04 20:30 
Jesper>
He - husker stadig alt det censur der var på - ord der blev erstattet og indlæg der blev slettet inden de knapt nok var postet.. ak ja, det var grotesk!

Måske fordi de fleste af de poster bestod af "intelligente" drone kommentarere som "Konsolforum sutter, skift til Playright i stedet!"

Ikke at jeg støtter Konsolforums måde at føre et forum på, men der er sku ingenting at sige til at de banner ord/brugere/posts hvis indholdet er så meningsløst som 95% af det der på den tid blev postet af P.R. propaganda på deres forum.
Vote Ficus!
TurricanTurricanSkrevet 23/02-04 20:38 
Den 24. væltede det ind med mails fra ulykkelige og uforstående folk. Sumez, Chrono, La0s, Star Soldier, Rites med flere. Det var sgu en dejlig opbakning at få :)

Og så var der os andre fjolser der skulle tåge rundt i cyberspace i månedsvis inden man fik en mail fra Naiera som bekræftede at fønix havde rejst sig fra asken for længe siden..... Ikke en sjov tid.
The Gods pause for a moment...
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 20:53 
Omen>
Ikke at jeg støtter Konsolforums måde at føre et forum på, men der er sku ingenting at sige til at de banner ord/brugere/posts hvis indholdet er så meningsløst som 95% af det der på den tid blev postet af P.R. propaganda på deres forum.

Men at banne folk, før de overhovedet havde oprettet en profil?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/02-04 20:54 
Og så var der os andre fjolser der skulle tåge rundt i cyberspace i månedsvis inden man fik en mail fra Naiera som bekræftede at fønix havde rejst sig fra asken for længe siden..... Ikke en sjov tid.

Bestemt ikke, der var lige et par måneder der kun bekræftede vigtigheden af et forum hvor folk hved hvad de snakker om! Playright er virkelig designemæssigt, så vel som bruger mæssigt, det mest geniale forum, af alle fora i verden :)
soon the world will be one big computer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/02-04 20:58 
P:R - Mit andet hjem.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 23/02-04 21:10, rettet 23/02-04 21:11 
Omen>
Måske fordi de fleste af de poster bestod af "intelligente" drone kommentarere som "Konsolforum sutter, skift til Playright i stedet!"

Ikke at jeg vil forsvare dem, der gjorde dette, men fakta er, at meget også blevet slettet blot fordi det omtalte det gamle DKF positivt og at mange blev IP-bannet, uden nogen som helst saglig grund. Udover at hele affæren jo udsprang af, at kontakten til brugerne blev "stjålet" fra os.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 23/02-04 21:18 
Omen>

Måske fordi de fleste af de poster bestod af "intelligente" drone kommentarere som "Konsolforum sutter, skift til Playright i stedet!"

Ikke at jeg støtter Konsolforums måde at føre et forum på, men der er sku ingenting at sige til at de banner ord/brugere/posts hvis indholdet er så meningsløst som 95% af det der på den tid blev postet af P.R. propaganda på deres forum.



Hmm, der er stadig folk der ikke er mere opfindsomme..
Underligt når man derinde jo bare kan kontakte folk uden om forummet, og fortælle dem om Playright...

Har da selv guidet en del hertil på denne måde, da PR lige var startet op igen...

Også folk indlæg om ønsker om at få lukket sin profil...
Det hører heller ikke hjemme på forrummet, man kontakter en moderator, så sørger de for ens profil bliver lukke.

Kan slet ikke se HVORFOR man skulle ønske det, man kan jo bare blive væk, men folk skal altid blæse det op til noget stort hvergang de vil have lukket deres profil...
RJKRJKSkrevet 23/02-04 21:33, rettet 23/02-04 21:35 
Koluda>
Hmm, der er stadig folk der ikke er mere opfindsomme..

Snakker vi ikke om noget, der skete for et år siden...?

Underligt når man derinde jo bare kan kontakte folk uden om forummet, og fortælle dem om Playright...

Så vidt jeg husker blev det faktisk lavet sådan omkring den periode, at man ikke kunne få kontakt til andre brugere. Men nu var flere af os jo så også automatisk IP-bannet, så vi slet ikke kunne se siden...

Kan slet ikke se HVORFOR man skulle ønske det, man kan jo bare blive væk

Nu er vi enige :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BobbeBobbeSkrevet 23/02-04 21:39 
Turrican>
Og så var der os andre fjolser der skulle tåge rundt i cyberspace i månedsvis inden man fik en mail fra Naiera som bekræftede at fønix havde rejst sig fra asken for længe siden..... Ikke en sjov tid.

Eller os der "selv" måtte opdage P:R, efter at søge på gamle brugernavne i håb om at folk havde rottet sig sammen på et andet forum :D
Spiller nu: Wii
KoludaKoludaSkrevet 23/02-04 21:42, rettet 23/02-04 21:45 
RJK>

Snakker vi ikke om noget, der skete for et år siden...?

Nej, lige nu faktisk....


Så vidt jeg husker blev det faktisk lavet sådan omkring den periode, at man ikke kunne få kontakt til andre brugere. Men nu var flere af os jo så også automatisk IP-bannet, så vi slet ikke kunne se siden...


Nej, mail functionen inde på konsolforum virkede faktisk hele tiden, sådan jeg selv kontaktede en del om at i var startet op igen.

Nu er vi enige :)

Har vi nok hele tiden været ;)
RJKRJKSkrevet 23/02-04 21:48 
Koluda>
Nej, lige nu faktisk....

Okay ;(

Nej, mail functionen inde på konsolforum virkede faktisk hele tiden

Jeg fik den i hvert fald aldrig til at fungere i den korte tid, jeg ikke var bannet. De kontaktadresser vi brugte, var næsten udelukkende baseret på de kopier af advarsler, som jeg og Kristian havde gemt... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 23/02-04 21:53 
...og visse andre var så bare ikke værd at huske - ja ja, tak for det. ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KoludaKoludaSkrevet 23/02-04 21:57 
Sorry, kunne jo ikke huske alle .... ;)

Dem der blev kontaktet regnede jeg jo også med hjalp lidt til.... :(
PlaykidPlaykidSkrevet 23/02-04 22:04 
Er er/var i hvert fald taknemlig for de mails der blev sendt fra Rune, omkring det nye kommende konsolforum:)
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 22:20 
RJK>
De kontaktadresser vi brugte, var næsten udelukkende baseret på de kopier af advarsler, som jeg og Kristian havde gemt... ;)

Og nye registreringer!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 23/02-04 22:26 
Der var vist flest advarsler ;p Og ellers var historien heller ikke sjov ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 23/02-04 22:51, rettet 24/02-04 00:33 
Jeg fik ingen beskeder om P:R's oprettelse, så jeg vandrede hvileløst omkring på nettet i flere måneder - indtil jeg faldt over P:R i GC's liste over referers :!

Man lærer at værdsætte P:R's kvaliteter som et forum (mm.) i endnu højere grad efter sådan en "oplevelse" :)
元気ですか。
NeonodeNeonodeSkrevet 24/02-04 00:08 
Fik heller ingen mail omkring starten af P:R, men fik et venlig tip i en PB inde på konsolforum, da jeg begyndte at post noget om hvad der blev af det gamle konsolforum osv... Så det var jo dejligt ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-04 00:37 
Jeg tror jeg opdagede P:R, da jeg skulle sælge min DC, og valiant fortalte at Koluda måske var intereseret. Så kontaktede jeg Koluda gennem konsolforum.com og han fortalte så mig om P:R.
Tror nok det er sådan det hænger sammen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 24/02-04 01:20 
Koluda>
Sorry, kunne jo ikke huske alle .... ;)

Dem der blev kontaktet regnede jeg jo også med hjalp lidt til.... :(

Fnis Koluda, du gør det jo bare endnu værre ved at vise at heller ingen andre var interesserde i at få LeRoof herind ;-)
Bare rolig Karl, jeg hader dig ikke lige så meget som Kaluda tydeligvis gør :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 24/02-04 01:29, rettet 24/02-04 01:30 
Le Roof>
...og visse andre var så bare ikke værd at huske - ja ja, tak for det. ;)

Jeg har lige kigget min oprindelige "udmelding-til-brugerne" igennem og blandt de små 30 modtagere var såmænd et styks Le Roof...

At han sikkert kun havde gidet oplyse os andre om en oldgammel fys.ku-email adresse... Det er så en anden sag...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 24/02-04 01:49 
jeg er/var ny til konsolforum(det er der nu) og playright, skete under min desperate søgning på et par gamle spil... må jo nok sige at engang imellem så kigger jeg lige på KF's market side(direkte link hæhæ) men efter jeg så PR kunne jeg ikke bruge KF til særlig meget =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Le RoofLe RoofSkrevet 24/02-04 02:31, rettet 24/02-04 02:32 
RJK>
Jeg har lige kigget min oprindelige "udmelding-til-brugerne" igennem og blandt de små 30 modtagere var såmænd et styks Le Roof...

At han sikkert kun havde gidet oplyse os andre om en oldgammel fys.ku-email adresse... Det er så en anden sag...

He he, jeg tror såmænd at du har ganske ret, Rune. Jeg mindes noget om at jeg faktisk skiftede min mailadresse på et lidt uheldigt tidspunkt (uudholdeligt meget spam på fys-kontoen).

dRxL: Tror såmænd heller ikke at Koluda hader mig, men tak for "støtten" ;)

Fandt forresten en gamel tråd frem. Helt så usavnet var jeg vist heller ikke...

Gamel tråd
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig