X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Scart kabler til retro maskiner ?


Svar
HellefiskHellefiskSkrevet 22/02-04 14:08 
Er det muligt at få et scart rgb kabel til nes, snes eller sega mastersystem? Mit billede flimrer og er meget utydeligt med de originale RF kabler.
Hvis det er muligt, hvor får man så fat i sådan nogle henne ?
RJKRJKSkrevet 22/02-04 14:15 
NES: Nej.

SNES og SMS: Ja.

Som du også kunne have læst i FAQ'en...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 22/02-04 14:25 
Køb dem på Ebay eller opret en annonce i markedsforummet. Der er næppe mange forretninger tilbage der har sådan nogen.
DarkenDarkenSkrevet 22/02-04 17:52 
SNES kan bruge et n64 kabel eller lad mig sige det sådan at det jeg købte på QXL blev reklameret som snes/n64 scartkabel (hehe har ikke en n64 =P ) Jeg gav 30 kroner + porto for det.
Kan huske at personen solgte mere end et og at der var en auktion igen senere.... måske har jeg bare været heldig?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 22/02-04 18:00 
N64 understøtter ikke RGB. Som man også kan læse i FAQ'en :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 22/02-04 18:02 
Han skrev jo også kun Scart-kabel... Der er mange der sælger RGB/Scart-kabler til N64 alligevel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 22/02-04 18:12 
Ja, det er jeg klar over, men nu handlede tråden jo om RGB-kabler :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 22/02-04 18:12 
ah så det er et straight up SNES kabel? nice!
havde ingen anning, det skulle bare virke til min SNES :)
(sry for vildledende info ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 22/02-04 21:43 
Det kan skam sagtens tænkes det er til både SNES og N64. Scart er jo ikke lig med RGB, så det er måske et composite eller Svideo scartkabel.
SumezSumezSkrevet 23/02-04 00:45 
..nu bruger SNES, N64 og GC jo den samme type kabel.
Der er selvfølgelig så lige situationen med N64 der ikke har RGB, og SNES der ikke virker med RGB kabler til GC, med mindre det er "moddet".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig