X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 4.1


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 20/02-04 17:57, rettet 20/02-04 17:58 
Play:Right afholder for ottende gang konsoltræf og for første gang foregår det i Århus. Mød diverse spilskribenter, P:R'ere og andre ligesindede. Se nye spil og sjældne samlerobjekter. Vi ses.

P:R 4.1
95 emne(r).
« < 1 2

Svar
quadquadSkrevet 21/03-04 17:28 
Tak for endnu et hyggeligt træf.

Og tillykke til mig selv for den flotte semifinaleplads i PES3.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-04 19:12 
Mange tak for en go weekend!
Det var fanme underholdning der ville noget. Det var rigtig sjovt at møde jer alle sammen.

Bare en skam at KTC og jeg, slet ikke fik gang i noget xbox link-up som vi ellers havde snakket om flere måneder i forvejen.

Beklager at vi ikke fik sagt ordentligt farvel til jer, men grundet en pizza som skulle spises var vi ved at komme for sent til bussen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 21/03-04 20:16 
Også tak til træffet herfra:)
Der var rigtigt gang i pizza bagningen fra starten af:D

Det var meget varieret, og jeg er meget stolt over faktisk at kunne tæsk en i et fighter spil på Neo Geo;)
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 21/03-04 20:18, rettet 21/03-04 21:30 
Ja vi troede jo at vi havde travt... men cronoss havde jo sagt at bussen kørte 15 over, men det kom altser først halv

Men det var da en utrolig godt førstegangs-oplevelse. Det var enormt hyggeligt at møde jer alle sammen...
Der var jo også mange interesante spil at spille. (Tak til Playkid for alle de gode sega soccer slam kampe!!!)

neo geo konkurencen var da også en af højdepunkterne ved træffet, hvor jeg udover at lammetæve RJK vist nok også kom på en delt 5. plads...

Tak for et godt træf... glæder mig til næste gang!!!

Edit: Wagner, du må lige huske dansespillene næste gang også!!!
The DaneThe DaneSkrevet 21/03-04 21:22, rettet 21/03-04 21:24 
Jeg glemte lige at nævne, at da jeg så i én af mine tasker fandt jeg nøglen (som jeg troede jeg havde glemt) til spilæsken hvor mine amigaspil var i - lidt irriterende at se.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-04 21:26, rettet 21/03-04 21:30 
Knight Keen>
neo geo konkurencen var da også en af højdepunkterne ved træffet, hvor jeg udover at lammetæve RJK vist nok også kom på en delt 5. plads...
også!!!

Ham havde jeg jo også tæsket, hvis altså Controlleren havde virket som den skulle ;P
(Kunne ikke hoppe fordi stikket ikke sad ordentligt i)

-Går ud fra at RJK kan ta' det, men nu siger jeg på forhånd. Læg mærke til smilyen-
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-04 10:51 
Endnu en tak for træffet herfra :)

Det var første gange vi var med, og desværre kun i en dag, men det var sjovt og hyggeligt, og folk var flinke og glade.

En rigtig god oplevelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 22/03-04 11:35 
Jeg synes også det var et godt træf. Bare lidt irreterende at jeg var syg hele weekenden, hvilket jeg godt tror i kunne se på mig.. :)
Jeg har i hvertfald fået afklaret med mig selv at jeg meget snart må anskaffe mig FF:CC.
HNHNSkrevet 22/03-04 14:39 
Tak til alle for et fedt træf, dejligt at være sammen med så mange spilleglade folk, glæder mig allerede til næste træf.

Er næsten kommet over mit nederlag til naiera i pes3 konkurencen.

Til KTC du må træne lidt mere sega soccer slam ellers får du sku ondt i hovedet.

Til RJK tak for nice samarbejde med at smadre ktc i sherk party det var sku sjovt
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-04 14:50 
HN, det var da dig som KTC og jeg spillede Shrek Super (lorte) Party med ikke? (Bare lige for at få sat navne på folk)

Og hvem var den sidste, Fizban?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 22/03-04 15:01 
Fizban var ikke med denne gang. Vi spillede vist Shrek med Henrik (HN) og Danni (Frigo)...

Og ja, jeg skal nok ikke spille Sega Soccer Slam, hvis jeg ikke kan tåle at få tæsk i det ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 22/03-04 15:06 
Bede-x>
Endnu en tak for træffet herfra :)
Var du også med? Argh, du kom sikkert sammen med Wehner, ikke? Ville da gerne have hilst pænt på og få sat et ansigt på navnet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-04 15:15, rettet 22/03-04 15:19 
Jo, jeg kom med Wehner.

Det var mig som sad og spillede Ninja Gaiden overfor dig. Omkring kl 18.00 om lørdagen. Efter det spillede jeg Turrican 2 igennem med Gaku.

Vi vekslede et par ord.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 22/03-04 15:18 
Skal vi indføre navneskilte eller hvad? :)

Folk synes ikke at være ret gode til lige at høre hinanden, hvem der er hvem...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-04 15:23 
Jeg skal nok hilse pænt på KTC næste gang :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 22/03-04 15:39, rettet 22/03-04 15:56 
Det synes jeg faktisk var en skide god idé!

EDIT: Til RJKs forslag :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 22/03-04 15:50 
Nu kunne jeg sådan nogenlunde navnene selvom det var første
gang jeg var med (havde studeret billedgalleriet :) )
Men ellers faldte de sidste navne på plads hen ad slutningen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 22/03-04 15:59 
Vi kunne også have en funktion, hvor man - inden træffet - kunne få en liste med billeder af alle deltagere. Så går det lidt nemmere :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 22/03-04 16:03 
Eller vi kunne lave nogle officielle P:R t-shirts med navn som folk kunne købe inden træffet? :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 22/03-04 16:06 
Som jo så bare vil kræve at alle købte ét stks.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-04 16:14 
Lyder da som en god ide.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 22/03-04 16:19 
På den anden side vil folk rende rundt og ligne 30 Bananer i Pyjamas .. :/

"Hej B17..", "Jamen hej B28!" :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/03-04 16:33, rettet 22/03-04 16:34 
Nu ved jeg i hvert fald, hvorfor Border Down og Viewtiful Joe er mine næste to stensikre køb - og hvorfor jeg IKKE skal have hænderne i lydsiden til FFC ;)

Synes vi skulle få lavet t-shirts med folks P:R-ikon blæst op på ryggen.

Bede-x - så godt i spillede Turrican 2, men det gik ikke op for mig, at den ene var dig. Sad du på venstre eller højre side, da i spillede?! Kan huske jeg lige kort talte med en af jer, da jeg sad og spillede Crimson Sea med The Dane. Var det dig eller Gaku? :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 22/03-04 16:36, rettet 22/03-04 16:36 
Okay, jeg tilføjer lige til den meget korte liste over dårlige ting ved træffet:

Musikken i Crystal Chronicles... Sigh!

Squares kedeligste og mest ensformige lydside nogensinde? :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 22/03-04 17:31 
RJK>
Squares kedeligste og mest ensformige lydside nogensinde? :-/

Agree ;(
Var på et tidspunkt temmelig tæt på at hive scartkablet ud :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 22/03-04 17:43 
Det lod jeg slet ikke mærke til. Måske fordi der var så meget larm... Synes da også titelmelodien er okay (det er den eneste jeg har fået hørt herhjemme).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
MirageMirageSkrevet 22/03-04 17:53, rettet 22/03-04 17:58 
Det var da vildt så mange navne jeg alligevel ikke har styr på. Synes ellers jeg var meget flittig til at spørge hvem der var hvem :).

Chrono: Titelmelodien i FF:CC var ret god. I modsætning til musikken på menuen som var ved at drive mig til vanvid..
Anyway, selvom jeg er helt ny på P:R morede jeg mig kosteligt. Er også glad for min delte andenplads i Garou-turneringen :D

Hvem var det der stjal min sovepose og mit liggeunderlag? Blev nødt til at holde mig vågen en del længere end jeg havde lyst til pga. det X(
Magic word is EI-EI POO!
quadquadSkrevet 22/03-04 19:04, rettet 23/03-04 00:25 
:D

(undskyld, men var i en halv-sovende koma og crashede helt tilfældigt oven på dit liggeunderlag. Soveposen kan jeg ikke huske hvor kom fra, men jeg vågnede ihvertfald under den...)

Måske tager jeg næste gang lige sove-grej med.
HNHNSkrevet 23/03-04 00:20 
Konsolkongen>
HN, det var da dig som KTC og jeg spillede Shrek Super (lorte) Party med ikke? (Bare lige for at få sat navne på folk)

Og hvem var den sidste, Fizban?

jo det var det, den sidste var Danni(frigo) min nevø
MadsMadsSkrevet 23/03-04 00:23 
RJK>
Okay, jeg tilføjer lige til den meget korte liste over dårlige ting ved træffet:

Musikken i Crystal Chronicles... Sigh!

Squares kedeligste og mest ensformige lydside nogensinde? :-/

Okay, så er det ikke bare mig. Jeg sagde det samme til Naiera, men han synes åbenbart det var godt.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Bede-xBede-xSkrevet 23/03-04 12:01, rettet 23/03-04 12:02 
SkyblazeR>
Sad du på venstre eller højre side, da i spillede?! Kan huske jeg lige kort talte med en af jer, da jeg sad og spillede Crimson Sea med The Dane. Var det dig eller Gaku? :/

Jeg sad på Højre side, da vi spillede NG, venstre ved Turrican. Tror nok jeg snakkede med en som spillede Crimson Sea. Kan meget vel have været dig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/03-04 17:58 
Yeps, så var det dig, der som en af de få kunne genkende Crimson Sea med det samme :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 23/03-04 18:09 
Ærgrer mig lidt over at jeg faktisk aldrig fik prøvet Crimson Sea. Samme gælder Viewtiful Joe, Border Down og selvfølgelig Mario Kart Double Dash.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 23/03-04 18:51 
Chrono>
Eller vi kunne lave nogle officielle P:R t-shirts med navn som folk kunne købe inden træffet? :)

Hvor der står Play:Right foran og bagved ens ikon + navn
det kunne da være fedt§!!!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-04 18:58 
Knight Keen>
Hvor der står Play:Right foran og bagved ens ikon + navn
det kunne da være fedt§!!!

Hvor får du det dog fra ken :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 24/03-04 09:55, rettet 24/03-04 09:55 
Konsolkongen>
Knight Keen>
Hvor der står Play:Right foran og bagved ens ikon + navn
det kunne da være fedt§!!!

Hvor får du det dog fra ken :/

Kender en der laver tryk på t-shirts. Gad vide om han vil komme med et tilbud?
quadquadSkrevet 24/03-04 13:44 
Bare det holdes simpelt, smagfuldt og uden lyserøde farver er det en rigtig god ide.
SumezSumezSkrevet 24/03-04 15:01 
Jeg har i hvert fald planlagt at lave noget personligt til det næste træf. Mikael skal ikke være den eneste, der kan gå og skilte med sin personlige T-shirt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 26/03-04 23:42 
Nu kan jeg selvf. ikke huske hvem det var som vidst var interesseret i mine GC arcade stænger, men så lige på min Amazon oversigt, at de stadig føre dem.

Her
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 03/06-04 17:35 
Chrono>
Sådan her:
http://www.but.auc.dk/~chrono/ffcc_multi_gba.gif

Men det blev kun testet med én GB-Player mens jeg var der - ved ikke om de andre fik spillet noget mere senere.

Jeg kunne ikke lige finde tråden hvor det blev diskuteret yderligere, men nu er der så nogen der har gjort det vi gerne ville have prøvet.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 03/06-04 17:58 
Det skal da prøves med Zelda Four Swords!!;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 03/06-04 18:28 
Ja, jeg synes i hvert fald det er noget der skal tilstræbes til næste PR træf. Med projektor selvfølgelig :D
The DaneThe DaneSkrevet 03/06-04 19:26, rettet 03/06-04 19:44 
Vi snakker vel GC udgaven - det vil ihvertfald være noget lettere end at skulle bruge fire GBA udgaver :).

Har ihvertfald bestilt det idag (og en masse andre pengedrænende produkter - deriblandt den nye Nintendo håndholdte).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 03/06-04 19:36 
Uden tvivl. Det spil er langt bedre bygget til den setup end FF:CC, der kun bruger GBA'en til inventory og den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 12/06-04 14:10 
Hvad med Pacman Vs. ? det ser da rigtig griner ud ;)

Hvornår er der PR træf igen?
95 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig