X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNKP går over til Atomiswave


Svar
NaieraNaieraSkrevet 20/02-04 12:16 
Magic Box skriver:

"Sammy and SNK Playmore announced a collaboration to produce a series of new arcade games for the Atomiswave system. SNK Playmore will develop The King of Fighters 2004, Samurai Spirits AW (tentative name) and Metal Slug 6 on Atomiswave."

Så må vi jo se om de ikke laver en atomis-hjemme konsol... Hvis de så bare kunne holde spillene på $150 eller under ville det jo ikke være dårligt, men nu skal det jo nok lige gå SNKP AW spillene godt i arkadehallerne først ;)

R.I.P. Neo Geo?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 20/02-04 12:19, rettet 20/02-04 12:21 
Sega og SNK på Atomiswave. Det gør det altså endnu mere bedrøveligt, at Dreamcasten ikke længere er officielt i live. En Atomiswave hjemmekonsol ville jo stort set bare være en Dreamcast.
NaieraNaieraSkrevet 20/02-04 12:23 
Then they must resurrect it again ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 20/02-04 12:24 
Ja, den ligger altså lige til højrebenet.

Men sådan ser Sammy nok ikke på det :/
NaieraNaieraSkrevet 20/02-04 12:33, rettet 20/02-04 12:48 
Kommer jo an på om de har tænkt sig at "konvertere" spillene til hjemmemarkedet eller ej. Det ville være billigere bare at smide dem ud på DC end at lave den foreslåede hjemme-atomis-ting... (selvom det jo måske kunne blive den næste AES... det ville være temmelig hårdt hvis æskerne var ligeså seje (hvis de sørgede for at samlerværdien var ligeså høj som med AES-spil) og prisen blev lidt lavere)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 23/02-04 11:36 
Naiera>
Then they must resurrect it again ;)

Hvilket de jo så også gør i morgen ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 11:40 
Tjaa. Nu skal vi jo lige huske at AW arcadeboardet bruger kassetter ligesom Neo'en, og at Dreamcasten bruger et optisk medie... (en flaskehals for de her direkte konverteringer)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 23/02-04 12:24 
Det kommer så sandelig an på hvor hurtige disse kassetter er i stand til at overføre data. Hvis de er væsentligt meget langsommere end systemhukommelsen - hvilket jeg formoder de er - så vil der aligevel være tale om en slags "loading" og swapping af data.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 12:31 
Så vidt jeg har forstået er det ligesom Neo Geo med kassetterne...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 23/02-04 13:12, rettet 24/02-04 01:23 
Det kan jeg ikke forestille mig, og i så fald ville den jo ikke have brug for ret meget systemhukommelse. Jeg kan ikke finde ud af hvorfor system16.com både lister main RAM (32MB) og main memory (16MB svarende til Dreamcasten), men den har da i hvert fald en hel del.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 23/02-04 13:25 
Jeg kan så sige af erfaring, at man ikke altid skal tage System 16's data for sandheden... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 27/02-04 19:33 
Og så er der et par små billeder af den nye KOF til AtomisWave.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 27/02-04 19:56 
Der må/skal sgu da komme en NEOWAVE konsol så, eller noget i den dur. Long live SNK :D
Home is where the hardware is..
kimmerkimmerSkrevet 28/02-04 12:29 
Det ser ret cool ud. Glæder mig til at se noget mere (Garou MoTW 2?)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 28/02-04 14:11 
Folk siger koden var der til en MOTW 2 til MVS/AES, så måske den kode bare kan blive gejlet lidt op (det ville jeg være fuldt ud tilfreds med. Så kunne jeg sagtens vente et års tid på en MOTW 3 eller 2.5 der udnyttede AW-hardwaren mere).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 08:55 
Lidt flere billeder fra "The King of Fighters NeoWave"

Geil
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig