X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste mobil m. kalender


Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/02-04 20:42, rettet 19/02-04 20:43 
Jeg leder efter den billigste, og bedste, mobil telefon, som indeholder en god kalender og evt. kamera.

Har fået oplyst at bl.a Sony Ericsson T 610 er god (den har kamera, right?), samt at Nokia 6610 er god (den har god kalender).

Jeg har haft gode erfaringer med Nokia mobiler, så hvis jeg kan få en god Nokia m. kalender og kamera, så ville det vel være glimrende?

Er der andre modeller jeg bør overveje? Hvad ville I anbefale?

Jeg vil ikke bruge ret meget over 1000,- på den.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/02-04 20:48 
Såfremt de skal være uden abonnement, får du svært ved a skaffe dem til under 1000

Nææ, køb hellere min Nokia 6510 :)
jaesjaesSkrevet 19/02-04 20:48, rettet 19/02-04 21:11 
Jeg har haft Nokia 6100, der skulle dele software med 6610. Kalenderen er brugbar, men er ikke så fed til daglig brug.

Jeg har kort prøvet T610´s kalender, og den virkede fed. Både telefon og kalender, har også fået en del ros. Den har også kamera.
OkottaOkottaSkrevet 19/02-04 20:54 
KidCaffeine>
Såfremt de skal være uden abonnement, får du svært ved a skaffe dem til under 1000

Jeg har abbonnement hos Orange, og i deres butikker kan jeg få de to telefoner, for ca. 1100,- pr. stk.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
fearless popcornfearless popc...Skrevet 19/02-04 21:07, rettet 19/02-04 21:09 
Har selv en T610, den har kamera, og en ret udemærket kalender. Nu om dage skulle den være ret billig, MED abonnement.

Jeg ved ikke hvordan Nokias kalendre/telefoner er, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Edit: Argh, var allerede skrevet før..
just plug it in.
ComradeComradeSkrevet 19/02-04 22:23 
Har en Alcatel 735, som også har en udmærket kalender. Købte den for 400 sammen med Telia Xpress (Sender mange SMS :D )
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
EulogyEulogySkrevet 19/02-04 22:47 
Jeg har selv en SPV og der er en rigtig lækker kalender i og den er nem at overskue så den vil jeg helt klart anbefale.
'Hi super nintendo Chalmers'
dchangdchangSkrevet 19/02-04 22:51 
Jeg har hørt (og læst lidt) at Sony Ericsson´s nye T630 skulle være ret så fornuftig til alt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 19/02-04 22:57 
Alcatel 735 har et federe kamera end SET610, men T610 er så til gengæld federe med de fleste andre funktioner, tror jeg.

Har selv en 735.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/02-04 23:11 
your mamma>
Jeg har selv en SPV og der er en rigtig lækker kalender i og den er nem at overskue så den vil jeg helt klart anbefale.

Det skal dog være den nye model, da den første models knapper er direkte latterlige..
Home is where the hardware is..
MajorPMajorPSkrevet 19/02-04 23:37 
Wehner>
Alcatel 735 har et federe kamera end SET610, men T610 er så til gengæld federe med de fleste andre funktioner, tror jeg.

Som f.eks. 65.000 farver mod 4.096? ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KTCKTCSkrevet 19/02-04 23:44 
Jeg synes godt nok det er for dårligt, at der ikke er 4,7 millioner farver på mobilerne :S

Ej, helt ærligt så er det da overkill med alle de farver. 4096 burde da være nok...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MajorPMajorPSkrevet 19/02-04 23:45 
Nej. Prøv at se forskel på MC50 fra Siemens med 4.096 farver og en telefon med 65.000 farver - der er kæmpe forskel.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
EulogyEulogySkrevet 20/02-04 15:55 
Søgaard>

Det skal dog være den nye model, da den første models knapper er direkte latterlige..



Jeg vil nu ikke sige at de er latterlige, de er ikke så store men det er ikke noget der irretere mig jeg syntes at de er rigtig gode.. Men så snart der er lavet et program til at SIM-låse den nye (SPV-E200) op med så skal jeg da også have mig den det er helt sikkert..
'Hi super nintendo Chalmers'
EulogyEulogySkrevet 20/02-04 15:58 
KTC>
Jeg synes godt nok det er for dårligt, at der ikke er 4,7 millioner farver på mobilerne :S

Ej, helt ærligt så er det da overkill med alle de farver. 4096 burde da være nok...

Det er MEGET nemt at se forreskel på 4096 farver mod 65000.. det er jo lige som at sige "hvorfor skal man have en ny computer når nu at den jeg har er på 100 MHZ.. Det må da være rigligt" det er jo bare udviklingen og jeg takker for den...
'Hi super nintendo Chalmers'
KTCKTCSkrevet 20/02-04 16:37 
Yes yes, men sammenligning med en ny computer holder nu ikke. Fair nok så, men jeg er så også typen, der ville tape mobil og GBA sammen istedet for at købe en Ngage...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/02-04 16:41 
Okotta>
Jeg har abbonnement hos Orange, og i deres butikker kan jeg få de to telefoner, for ca. 1100,- pr. stk.

I så fald synes jeg du skulle prøve Sony Ericsson T610. Den har jeg kun hørt positivt om, mens jeg til gengæld synes at Nokiaen får lidt hug i anmeldelserne
HankyHankySkrevet 20/02-04 18:07 
Nokia 6600 og SE // T610 kan ikke sammenlignes.

N6600 er en SmartPhone/Symbian telefon.
T610 er en telefon med norme specifikationer.

Hvis begge koster ca. 1100 får du 'så' meget
mere for pengene ved Nokiaen. Spørgsmålet er bare
om du er til "Den avancerede Mobilos som kan afsende raketter" ... eller "Den lille smarte telefon, med funktioner som Zzz"

Jeg vil foretrække Nokia'en hvis de koster det samme
... Uden tvivl ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OkottaOkottaSkrevet 20/02-04 18:14, rettet 20/02-04 18:15 
Hvordan er en Nokia 3200 egentligt?

Den har osse kamera, men har den en ordentlig kalender?

Er den ligeså stor som min Nokia 3410?

Findes der iøvrigt nogle sider, hvor der anmeldes mobiltelefoner?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JesperJesperSkrevet 20/02-04 18:23 
Google dig frem :)

Når du vil vide noget om specs på mobiler, så vil jeg da anbefale at tjekke nokias eget website (når det er nokia modeller).
HankyHankySkrevet 20/02-04 18:24, rettet 20/02-04 18:26 
Nokia 3200 ->

En telefon som efterhånden er blevet populær blandt.
det unge publikum. Den har de features som en privat
har brug for .. og lidt til.
Den har et kamera , ja .. men hvis du vil bruge det
til noget er det ikke særlig godt. Nok mest for de unge
som synes det er vIIIIldt sjovt at tage et nyt billed som
baggrundsskærm. Der ud over har den også Radio, som jo
er en dejlig ting. Har en 4k96' skærm, med flot billede.

Sammenlignet med 3410 i størrelsen -> Joo .. det
passer nok meget godt ;)

Findes der sider ... ->
Jeg besøger dagligt Mobile-Review : http://www.mobile-review.com/index-en.shtml
Mange gode anmeldelser med billeder osv.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 20/02-04 18:45 
Jesper>
Google dig frem :)
Du skulle snakke ;)
Her er et link, der måske er interessant

Nokia 3200 demo
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 20/02-04 18:46 
Fremragende side der! Tak for linket.

Jeg tror jeg køber en Nokia 3200 - den ser ud til at indeholde al det jeg skal bruge, og så er den ikke alt for dyr.

Kameraet er bare en rar bonus - det kan blive meget rart at ha' :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HankyHankySkrevet 20/02-04 18:48 
Prøv dig med den her : http://www.mobile-review.com/review/nokia-3200-en.shtml
Længste anmeldelse af N3200 nogen sinde skrevet :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OkottaOkottaSkrevet 20/02-04 18:55 
Det var den side / anmeldelse jeg tænkte på, da jeg takkede for linket ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig