X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Passport Plus problemer


Svar
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 19/02-04 18:00 
Jeg fik i dag Passport Plus III ind af døren. Jeg læste manualen og prøvede så at slutte den til med Mario (EU) bagi og Conker's (US) oveni men til min skuffelse, var der sort skærm. Jeg prøvede derefter at tænde uden noget spil oveni og med et EU-spil oveni. Begge virkede perfekt. Hvis jeg prøvede at putte Conker's i efter opstarten skiftede 64'eren også til sort skærm. Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre? (Maskinen er naturligvis tilsluttet via composit)
元気ですか。
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 19/02-04 19:53, rettet 19/02-04 19:55 
Tjek lige bunden af denne url...

kunne det være at man skal bruge samme bootcode i begge spil?? kender ikke noget til passport, men et gæt!

Hvad er det lige det der japanske betyder (I am Beer) ??? :D

Ja den er go nok det er her du skal trykke!! : )
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 19/02-04 20:51 
Desværre har jeg ikke mulighed for at skrive en bootkode, da jeg ikke engang kommer ind til menuskærmen. Der er sort skærm så snart den så meget som smager på Conker's. Jeg har forresten allerede læst den FAQ, da det tilsyneladende er den eneste der er lavet.

Angående det japanske, så betyder det: "Hvad jeg angår, så er jeg Bjarke" eller bare "jeg hedder Bjarke". At katakanaiseringen af mit navn så er hymonym med en berusende drik er utilsigtet :)
元気ですか。
DizzyDizzySkrevet 19/02-04 20:57 
Jeg har faktisk det samme problem med min passport, de 2 første gange jeg brugte den kunne jeg godt få en menuskærm frem, men kunne ikke loade spillet. Nu er den blot sort, så jeg regner nu med at et eller andet er røget i den.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 19/02-04 22:32 
OuroborosSlayer>
Angående det japanske, så betyder det: "Hvad jeg angår, så er jeg Bjarke" eller bare "jeg hedder Bjarke". At katakanaiseringen af mit navn så er hymonym med en berusende drik er utilsigtet :)

nåår okay jeg brugte bare babelfish så kom den frem med (I Am Beer)hehe :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
AssassinAssassinSkrevet 19/02-04 23:43 
Passport virker langt fra med alle spil. Så vidt jeg husker kan man ikke køre Conker med et passport, ligesom man heller ikke kan spille Mario Tennis og flere andre. Nintendo har simpelthen lagt en code på deres cartrdige, der uanset hvad kun kan spilles på den regions konsol.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
msxtrdmsxtrdSkrevet 19/02-04 23:43, rettet 19/02-04 23:45 
Jeg har selv købt passport, for nogle dage siden, og øvede mig ligelades med at boote conker :/. For det første så skriver de et eller andet sted at det er mest sundt at bruge boot cartridges uden flash RAM indbygget. Jeg kan så ikke bekræfte om det at man ellers kan risikere at ende med en stegt flash RAM er sandt.
Jeg har bootet selv med mario64, men gik over til castlevania for en sikkerheds skyld.
Min passport ser ud til at boote, dog kan det ske at man skal prøve to gange med on/off før menuen dukker op. Ved at bruge reset knappen ender man altid i sort skærm.
Så, castlevania bag på, og conker for oven, og power ON :). Nu til cheat/boot menuen, scrolle til ZELDA (JAP), vælge boot code (grøn), tilbage til, start med kode.... og sandsynligvis dukker der conker op på skærmen, medmindre man ikke har NTSC kompatibel TV.
Jeg har bemærket at der forekom underlige fejl, såsom gradvis mørkere/lysere billede, billede udfald og andet sjovt, som jeg ikke helt ved hvad det nu skyldes. Enten er den ikke glad for zelda boot koden, og noget er corrupted, måske er den N64 jeg bruger fejlbehæftet (skal lige teste med den anden jeg har), eller noget helt tredje.
KTCKTCSkrevet 19/02-04 23:54 
Fandt lige et link, som måske kan bruges?

Passport FAQ
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 20/02-04 00:45 
msxtrd -->
Jeg har ikke et eneste spil uden flash RAM, så jeg er tvunget til at bruge Mario, men der sker intet uanset hvor mange gange jeg tænder og slukker :( - sort skærm uanset hvad så længe conker's sidder i... Der burde da ikke være nogen succesforskel på spil med og uden flash RAM, kun en øget risiko for PAL-spillet, eller hva'?

KTC -->
Det er nøjagtig det samme link, som der blev postet i andet indlæg ;)
元気ですか。
KTCKTCSkrevet 20/02-04 00:54 
Ups, den smuttede åbenbart lige forbi mit blik. Kan godt se den nu :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
XsaneXsaneSkrevet 07/03-07 18:30 
Lidt hjælp,
Når jeg prøver og spille PAL spil på min NTSC N64 med S-video og med Passport Plus 3, er PAL spil i sort og hvid? hvorfor?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig