X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crimson Skies, en god multiplayer?


Svar
UriurUriurSkrevet 19/02-04 17:38, rettet 19/02-04 17:39 
Jeg havde høje forventninger til at skulle spille Crimson Skies mod mine venner over link, men det blev ikke helt som jeg havde håbet. Dogfights virker meget godt i singelplayer hvor man får en lækker følelse af at jagte fjendtlige fly ind og ud mellem bygninger, mens de prøver at slippe af med én. Dette kunne jo være meget fedt i multiplayer også, troede vi. Efter vi havde spillet nogen tid, udvikler spillet sig bare til at vi hele tiden brugte de der special-tricks, hvor man med de 2 styrepinde hurtigt lige kan vende flyet 180 grader. Så der er ikke nogen rigtig dogfight som vi havde håbet, men i stedet en mærkelig form for "hvem vender sig hurtigst". Jeg er ikke så god til at beskrive hvordan det er, men jeg tror andre som har spillet multiplayer, ved hvad jeg snakker om. Altså vi flyver lige imod hinanden, skyder, flyver fordi hinanden, bruger en 180 grader vending og er på vej imod hinanden igen. Sådan foregår det hele vejen. Ved i hvad jeg snakker om?
VictorVictorSkrevet 19/02-04 17:49 
Kan man ikke bare aftale at lade være med at bruge 180 graders vendingen =)
UriurUriurSkrevet 19/02-04 18:01 
Tjaa...tjoo, jeg har bare den holdning at man må bruge de muligheder som er, jeg gider ikke lave regler på den måde. Det samme når man spiller split-screen, så vil jeg også have lov til at kigge på alle skærme. Jeg ved desuden at selvom at vi ville lave sådan en regl, så ville den blive brudt hele tiden alligevel. Fx hvis der er en som er godt sur over at være blevet skudt ned for 117 gang, så vil vedkommende sk*** på de regler vi har lavet og bryde dem bare for at irretere.
KeenKeenSkrevet 19/02-04 18:47 
Du kunne jog også bare lave en 180'er selv
PlaykidPlaykidSkrevet 19/02-04 18:52 
Jeg tror han mener problemet var at 180 graders vendningerne ikke er sjove.

Jeg kan heller ikke lide de vendinger, de er dårlige, det må de være, for konsolkongen skyder ned alligevel, uanset hvad jeg gør;)
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 19/02-04 18:56 
Han er da ikke så slem...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-04 19:09 
Jeg glæder mig stadig til du viser mig den mindste smule modstand i det spil ken!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/02-04 19:18 
Among jeg tror du skal prøve det med flere end bare dig og din ven.

Så løser problemet lidt sig selv.

Bare ikke for mig - jeg er usandsynlig dårlig til det spil - det er som om mine våben ikke har nogen slagkraft.

Og så får jeg Dirty Disc Errors hver 5 min over Live.
Det er åbenbart et meget følsomt spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 19/02-04 20:12 
Vendingerne er en del af spillets gameplay, men det er så absolut langt fra det eneste. Lær de forskellige tricks og brug dem fornuftigt. Spillet er arcade og ikke en simulator, så forvent ikke de lange flyveture, hvor du nyder udsigten før du møder din fjende i en gammeldags dogfight...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 19/02-04 20:25 
Spillet er faktisk ret sjovt... spillede det over Live igår! Fik godt nok smæk, men det er jo irrelevant ;)
KeenKeenSkrevet 19/02-04 20:48 
Konsolkongen>
Jeg glæder mig stadig til du viser mig den mindste smule modstand i det spil ken!

Tænkte nok der ville komme en kommentar :)

KTC>
Vendingerne er en del af spillets gameplay, men det er så absolut langt fra det eneste. Lær de forskellige tricks og brug dem fornuftigt. Spillet er arcade og ikke en simulator, så forvent ikke de lange flyveture, hvor du nyder udsigten før du møder din fjende i en gammeldags dogfight...

Det er ren action og som sagt ikke simulation når det spilles over live...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-04 21:00 
... eller i SP for den sags skyld.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig