X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Morrowind goty


Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/02-04 15:13 
Er der nogen der kan sige hvor når Morrowind goty udkommer i DK, kunne ikke lige selv finde ud af det.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
119 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SumezSumezSkrevet 18/10-05 04:35 
Det tager lang tid hvis du skal sælge for flere hundrede tusind. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 18/10-05 08:58 
Dette har kommer til at lyde lidt nørdet, men jeg har et hus i spillet, hvor jeg har minimum eet stk. af alt armour, våben, bøger, tøj, og magiske ting.

Så engang imellem bruger jeg tricket til at tjene lidt penge, hvis jeg har behov for det. Når man er langt i spillet, betyder penge bare ret lidt.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 18/10-05 15:16 
Sumez>
Han er også god. Til gengæld er han ikke lige i nærheden af et mage guild.

Du kan jo bare kaste en "Mark" spell lige ved siden af ham.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 25/10-05 13:01 
Endelig Grandmaster i House Hlaalu, whee...men:

Hvordan fungerer 'Mark'-systemet? Det lyder som om du sætter et punkt op, som man på en eller anden måde kan teleportere hen til. Indtil videre har jeg en potion of marking.

Jeg har lige fået en Stronghold (næsten færdigbygget i hvert fald), og jeg vil gerne kunne teleportere hen til den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-05 14:30 
Du kan bruge Mark til at sætte et mærke et sted i spillet. Dette kan du så teleportere dig hen til ved hjælp af 'Recall' magien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 25/10-05 14:33, rettet 25/10-05 15:18 
Cool, jeg kan huske at have set Recall-spellen til salg for nylig. Kan man sætte flere marks, eller ryger man hen til nyeste?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-05 14:50 
Svjv kun et :/ Det gamle forsvinder når man sætter et nyt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 10/11-05 21:35 
Øverste rang i House Hlaalu, Fighter-guilden og Imperial Legion, samt de første fem trials fuldført, så det går fremad. Men jeg har lige et par spørgsmål:

1. Kan det passe, at magicka ikke kan fortifies til over 100? Jeg har 100 i intelligens, og nu virker mit Hortator-bælte fra House Hlaalu ikke mere.

2. Er det kun, når man stiger i sine primære og sekundære skills, at man får XP? For så er der jo et max på level, og så er jeg ved at have nået den - 71 og 100 i alle skills, der tæller undtagen medium armour - kan ikke finde master traineren...

3. Hvis jeg får en bøde og jeg har Glass-armour på fødder og/eller ben så tager vagterne det med - det forsvinder i hvert fald. Det sker ikke med det andet armour. Jeg havde ikke lagt mærke til det først, så nu har jeg slet ikke Glass greaves mere :(

4. Jeg er kommet til at formøble mine Boots of Blinding Speed. Hvordan - eller nok snarere: hvor - får jeg fortryllet mine Glass boots til at få mig til at løbe hurtigere? Hvis det da er muligt...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 10/11-05 22:12, rettet 10/11-05 22:14 
Wehner>
3. Hvis jeg får en bøde og jeg har Glass-armour på fødder og/eller ben så tager vagterne det med - det forsvinder i hvert fald. Det sker ikke med det andet armour. Jeg havde ikke lagt mærke til det først, så nu har jeg slet ikke Glass greaves mere :(

hvis du får en bøde og derefter betaler, mister du samtidig alt det du har stjålet, som du går rundt med. Jeg plejer at skynde mig væk, lægge alle mine ting fra mig undtagen mine penge og så betale, sådan udgår du at miste dine ting...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 10/11-05 22:27, rettet 10/11-05 22:28 
1: Jeg er rimlig sikker på at dit Magicka sagtens kan forhøjes. Dit Belt of Hortator er nok bare løbet tør for "soul's" Dette kan du genoprette, bare ved at sove.

Jeg skulle ikke mene at der er et vidst niveau for hvor højt dine skills kan blive. Morrowind er jo bygget efter det princip, at hvis du arbejder nok på din mand, ja så kan du blive mægtigere end selv gud.

2: Ja, du stiger kun i levels, med dine primære og sekundære skillz.

3: Grunden til at du har fået taget dine glass-greaves, er at du engang i tidernes morgen har stjålet dem. For at undgå at få frataget de ting, skal du blot smide de stjålne værdier på jorden, før du går hen og betaler bøden.
Får du for høje bøder kan du altid bruge en af de "Writs" du får hos Morag Tong. De lader dig gå fri for alt, men dur kun engang. Dog er jeg stadigt bange for at du for taget dine stjålne genstande.

4: Du finder bare en hvilken som helst Enchanter, og får din ting ordnet der. For at kunne vælge "Constant" effekten skal du have "trappet" en Golden Saint, eller en af de der hedenske præster.
Men skal du have lavet noget ordentligt skal du nok regne med at skulle betale omkring 200K for det.
Men tro mig, du kan virkeligt få lavet nogle fede ting. Jeg har fået lavet ringe og amuletter så jeg kan hoppe fra en by til en anden. (Hvis jeg da ikke flyver forbi!) Og Amuletter der har givet mig evnen til at bære den kæmpe hammer, der ligger i Mournhold's museum. De bedste Enchant items er såvidt jeg ved exqusite rings og amuletter.


Edit: Too late omkring de stjålne ting ;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 10/11-05 23:01 
The Guardians>
1: Jeg er rimlig sikker på at dit Magicka sagtens kan forhøjes. Dit Belt of Hortator er nok bare løbet tør for "soul's" Dette kan du genoprette, bare ved at sove.

Også når det er et Continuous Effect item?

3: Grunden til at du har fået taget dine glass-greaves, er at du engang i tidernes morgen har stjålet dem. For at undgå at få frataget de ting, skal du blot smide de stjålne værdier på jorden, før du går hen og betaler bøden.

Det er jeg også begyndt på. Men de greaves fik jeg som belønning af et fighters guild-medlem. Måske har jeg mis-click droppet dem...

4: Du finder bare en hvilken som helst Enchanter, og får din ting ordnet der. For at kunne vælge "Constant" effekten skal du have "trappet" en Golden Saint, eller en af de der hedenske præster.

Så må jeg jo nok til det - har ellers ikke rodet med det hidtil. Jeg er archer :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/11-05 14:11 
Der er ingen øvre grænse for hvor meget man kan fortifie en stat. Med nok potions, der har en "stackable" effekt (hvilket magi ikke har), kan man sagtens få en stat op over 10000 (selvom max normalt er 100). Da effekten af de potions man laver afhænger af intelligens-stat'en, har det et selvforstærkende effekt, og man kan på den måde blive nærmest fukldstændig latterligt stærk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 12/11-05 13:26, rettet 12/11-05 14:23 
Så er jeg igennem.

Jeg har dog overhovedet ikke besøgt de to udvidelser. Spørgsmålet er, om det vil være sjovt, når jeg er Level 71 og totalt mægtig, eller jeg i stedet bør lave en ny karakter? Hvilket jeg nok ikke får gjort...

Edit: Hmmm... Wise Woman i Urshilaku Camp mener modsat resten af verden ikke, at jeg har opfyldt profetien, så der er nok lidt at lave endnu. Lader til, at jeg skal på jeg efter fire Bad Daedra-guder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 12/11-05 14:40, rettet 12/11-05 16:38 
Wow, level 71... Jeg der mente at jeg var mægtig som level nogle af 30;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 12/11-05 14:56, rettet 12/11-05 14:56 
Nu skal du ikke komme her og være fræk, Nils :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 12/11-05 19:09 
Udviddelserne byder heldigvis på en smule mere udfordring end hovedspillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 12/11-05 21:11 
Der findes i hvertfald nogle fede item's hvis du er ude på at gøre din mand guddommelig...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 12/11-05 21:31 
Nej det var mere, om der overhovedet bliver nogen modstand, når jeg har 100 i alle relevante skills...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 13/11-05 13:27 
Modstand skal du nok ik regne med;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
119 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig