X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Morrowind goty


Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/02-04 15:13 
Er der nogen der kan sige hvor når Morrowind goty udkommer i DK, kunne ikke lige selv finde ud af det.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
119 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
KeenKeenSkrevet 06/03-04 13:32 
fedt nok det tror jeg lige jeg prøver så
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/03-04 11:20 
Hvis nogen gerne vil have MW goty, så kan det købes her for 339 kr,-: http://overstock.dk/product.asp?product=1016

:)
Well crucify the insincere tonight...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-04 11:44 
Cdwow har det til lige under 300,-.

Cdwow
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-04 18:38 
The Guardians>
Til konsolkongen:
*SPOILER
Du skal selv bygge huset, gå til Hlaalu delen i Balmora, og snak med en der spøger om du vil bygge et hus, derefter skal du klare et par questes og vupti så har du et hus
*SPOILER*

MANGE MANGE MANGE TAK! Det skal jeg fanme begynde på med det samme!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 08/03-04 18:53 
Jeg kan slet ikke købe skødet da han åbentbart kun vil handle med Dark Elf. Mon man ikke kan få et andet skøde hos en anden der gider at handle med Redguards???
CronossCronossSkrevet 08/03-04 18:56 
Dræb ham ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-04 19:04, rettet 08/03-04 19:08 
Knight Keen>
Jeg kan slet ikke købe skødet da han åbentbart kun vil handle med Dark Elf. Mon man ikke kan få et andet skøde hos en anden der gider at handle med Redguards???

Jeg er en Dark-elf, men du skal sikkert høre ind under House Hlaalu.

Edit: NÅÅÅR han vil KUN handle med Dark-elves, i så fald peger jeg fingre ad dig og ler :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/03-04 19:13 
Jeg opdaterede også lige min version til GOTY...Og nøøøj, grafikken er jo bedre, bedre lys, bedre skygger, langt bedre framerate. Morrowind er bare go :)
soon the world will be one big computer
LessCDTLessCDTSkrevet 08/03-04 19:36 
Hvad vil i anbelfale det til? pc eller xbox? Og hvad mener du med at du har opdateret det? Er det over live eller køber man en anden cd eller hvad? Så fik jeg lige fyret et par spørgsmål af på den besværligste måde... :D
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-04 19:42 
Helt klart xbox! Det er nemlig muligt at "snyde" i PC udgaven via "konsollen".
Spiller nu: Phantasy Star IV
LessCDTLessCDTSkrevet 08/03-04 19:49 
Jo, men udover at snyde?

Jeg snyder da aaaaaaldrig 0=)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/03-04 20:04 
LessCDT>
hvad mener du med at du har opdateret det? Er det over live eller køber man en anden cd eller hvad?

Måske lidt dumt formuleret...Opdateret er det ikke, jeg gik bare i eb-games og byttede mit gamle morrowind og 300kr til det nye! Og så lige, køb xbox versionen, det er 100% fedest!
soon the world will be one big computer
LessCDTLessCDTSkrevet 08/03-04 20:54 
Er der nogen speciel grund eller er det bare "Det feeeeedeste" :D
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-04 21:14 
Et ord - Konsol.
Man skriver jo heller ikke tekst dokumenter med et gamepad vel? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/03-04 17:21 
Er der nogen der lige hurtigt kan svare mig på, om de to expansions kun er tilgængelige efter at have gennemført originalen, eller om de bare fremkommer som nye områder man kan udforske, med quests osv?
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-04 17:36 
Sidstnævnte så vidt jeg er orienteret.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-04 18:08 
Ja, de er tilgængelige fra starten.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 14/07-04 11:52 
Jeg er blevet total bidt af en gal Morrowind. Render rundt og stjæler lidt hist og her (læs: alle steder jeg kan komme til det), udforsker lidt dungeons, dykker efter perler og sælger lidt stoffer ;)
På et tidspunkt skulle jeg lige hvile lidt ude i vildnisset inden jeg skulle udforske en hule, søvnen blev dog afbrudt da jeg blev angrebet af en assasin! Tror efterhånden min tyv er ved at være rimelig eftertragtet i Morrowind :)
Stemningen har bare suget mig ind i spillet, og givet mig et perfekt spil at fordrive ferien med.

Men jeg har dog lige et spørgsmål til jer inkarnerede, håber i kan hjælpe:

Jeg spiller Wood Elf, Thief, og der har stået et par gange at jeg kan "pickpocket", jeg aner bare ikke lige hvordan man gør. Nogen der ved det?

Når jeg tager mit kort frem, er skærmen helt sort fordi den kører kortet i "local", jeg kan godt vælge at se hele kortet, altså "world", men hver gang jeg vil se local bliver kortet bare sort! Er det min tyv der ikke lige fatter at læse et kort? skal man være en bestemt class for at kunne se det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 14/07-04 13:45, rettet 14/07-04 13:46 
Hulle>
På et tidspunkt skulle jeg lige hvile lidt ude i vildnisset inden jeg skulle udforske en hule, søvnen blev dog afbrudt da jeg blev angrebet af en assasin! Tror efterhånden min tyv er ved at være rimelig eftertragtet i Morrowind :)

Det har vi alle der ejer GOTY versionen...

Det er kun de steder du har været at du kan se kortet, alle andre steder er der bare sort, men er det alle steder der er sort eller hvad?
HulleHulleSkrevet 14/07-04 14:02, rettet 14/07-04 16:29 
Alle steder er sort når jeg zoomer ind på kortet, også der hvor jeg har været.. Forstår ikke helt at jeg ikke må se tingene på tættere hold.

Fandt lige ud af hvordan man laver lidt lommetyveri ved en tilfældighed :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-04 21:53 
Det er en bug. Nogle gange glemmer spillet at opdatere kortet. Det er møg træls!
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 15/07-04 22:39 
Ahhh glæder mig til at Xbox falder så meget i værdi så den kan fåes til omkring 500kr. brugt og så skal jeg ind og ha' fat i efterfølgeren til det utroligt fede spil: Elder scrolls II: Daggerfall.
HulleHulleSkrevet 16/07-04 00:47, rettet 16/07-04 00:48 
Kedelig bug. Underligt at de ikke har fjernet i GOTY versionen... Har skrevet med nogen andre inde på det officielle forum, de råder mig til at få det byttet. Nu har det ikke opdateret i de 25+ timer jeg efterhånden har brugt, så jeg regner ikke med at det kommer til det :/

Stadig er det spil bare for cool :)

Har ikke selv spillet Daggerfall, men jeg kan da roligt sige at du har noget at glæde dig til Mysterious.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-04 00:50 
Når problemet opstår hos mig, plejer jeg bare at save, så virker det igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 16/07-04 01:02 
Ikke her. Har endda startet nye spil op for at se om det så ville virke. Ihhh, det irriterer mig :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 16/07-04 10:03 
I har inspireret mig. Og jeg har endnu engang startet en ny character i morrowind. Jeg har aldrig nået videre end level 5, af en eller anden grund er jeg stoppet en milliard gange. Men nu prøver jeg altså igen.

Hvordan kommer man derhen, hvor man kan møde en varulv?

Og. Kan mine minor skills blive ligeså kraftige som mine major skills? altså hvis jeg bare træner nok i dem? eller er der en eller anden form for loft, på major og minor skills?
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 16/07-04 10:12 
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, for har ikke selv været der. Mener at NPC'erne fortalte mig at man skal til Solstheim. Der skulle afgå en båd fra Khuul dertil.

Jeg har selv haft startet på Morrowind før, byttede mig til det før GOTY udkom, men kom aldrig rigtig igang og solgte det så igen. Som med så mange andre store spil, skal man slappe af og give sig tid til det, ellers stresser man bare. Held og lykke med det :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-04 10:21, rettet 16/07-04 10:29 
Jeg mener bare du skal snakke med en hvilken som helst persom om "solstheim". Så skulle de gerne fortælle dig hvordan og hvorledes du kommer derhen.

Med henhold til "loft" på major og minor, så håber jeg ikke at der er forskel.
Jeg har ihværtfald flere misc skills på omkring lv. 65. (og det er ikke max)

Jeg har også lige et spørgsmål.
Jeg er raget uklar med de dersens "high ordinators" i Mournhold, fordi jeg bar deres armor, som af en eller anden grund er hellig. Dette resulterede så i at jeg måtte klapse en af dem. Men heldigvis fik jeg ingen bounty da han startede :)
Anyways. Nu kan jeg ikke bevæge mig rundt i Mournhold unden at få tæsk mere :(
Jeg har prøvet at lade rustningen ligge derhjemme... men de vil bare ikke glemme det.

Nogen der ved om jeg kan blive "venner" med dem igen?

Og en anden ting.

Jeg er gået igang med main questen i morrowind. Og er nu gået hen og blevet immun over for sygdomme (YAY!). Nu ligger det så sådan at jeg ikke kan blive varulv hvis jeg bliver bidt :( Men der står samtidig i manualen, at man stadig godt kan hvis man følger Bloodmoons main quest. Jeg regnede med at det var den hvor man fulgte "east empire company" ved raven rock. Men nu hvor jeg er blevet factor, må jeg så konkludere at det var det ikke...

Hvordan kommer jeg igang med main questen?

EDIT: Hulle har ret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 16/07-04 11:48 
Ved ikke om det måske kunne hjælpe på dit problem, men i bl.a. i Balmora kan man snakke med nogen som kan hjælpe dig hvis man har "a price on your head" som de så smukt selv siger det. Kan godt finde navnet på ham/hende hvis det er. Det er da er forsøg værd.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-04 11:59 
Tak, men tror ikke det nytter noget, da jeg jo ikke har nogen bounty :/

Måske skal jeg tale med en overordnet. Lidt klamt hvis det ikke kan rettes...
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 16/07-04 12:36, rettet 16/07-04 12:40 
Kan man også blive vampyr i morrowind?

I Daggerfall kan man både blive vampyr wereboar og vidst også werewolf. De resulterer i at man bliver meget hurtigere og stærkere men man ikke kan bruge våben. Desuden får man så en spell så man kan lave sig til menneske igen i noget tid. Den måde man bliver til wereboar/vampyr i daggerfall er mens man sover, noget man gør meget ofte for at få sin energi tilbage. Lige pludselig kommer der så en drøm som jeg selv har fået flere chok af at se fordi de er så dystre og fordi man har sovet milliardvis af gange uden der er sket noget, så det er rutine. Denne drøm indeholder så f.eks. et barn der græder blod. Virkeligt fedt og temmelig uhyggeligt at se på.

Kan man få levitation i Morrowind?

Konsolkongen>> På den anden side er det mere realistisk. I daggerfall kan man tage missioner for bestemte grupper som så forbedrer ens rygte. Og nogle gange er kongefamilien f.eks. forbundet med undergrunden, og så kan man få missioner for undergrunden hvis man klarer nok missioner for de kongelige. Desuden hjælper det også at tage missioner for civile.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-04 13:04 
Mysterious>
Kan man få levitation i Morrowind?

Ja.

Konsolkongen>> På den anden side er det mere realistisk. I daggerfall kan man tage missioner for bestemte grupper som så forbedrer ens rygte. Og nogle gange er kongefamilien f.eks. forbundet med undergrunden, og så kan man få missioner for undergrunden hvis man klarer nok missioner for de kongelige. Desuden hjælper det også at tage missioner for civile.

Tror ikke det har noget med det at gøre... Desuden er min fame rating 20.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 16/07-04 13:13, rettet 16/07-04 13:14 
Ok, men det virker i hvert fald urealistisk at de har gjort rygte mere simpelt i efterfølgeren. 20 er sikkert gennemsnittet af dit rygte.
HulleHulleSkrevet 21/07-04 10:04 
Hmm.. Jeg har lige fået min kærestes xbox hjem igen, og smækkede selvfølgelig Morrowind i for at se om "local map" ville virke. Det gør det :) At jeg så skal ud at købe en memory unit for at overføre mine saves, og at det betyder min xbox stinker. Det er så lidt noget lort :(
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 07/10-05 13:15 
Jeg har spillet lidt i ugens løb - for første gang og jeg tror, jeg er ved at være level syv.

På både Amazon og Gameplay har min søgen efter en guidebog til spillet været forgæves? Findes en sådan ikke, fordi spillet simpelthen er for stort?

Jeg har selvfølgelig fundet websites med den information, jeg søger, men jeg ville bare gerne have en guide af godt gammeldags papir.

Indtil videre er jeg meget imponeret. For dælen hvor er det stort og frit.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 07/10-05 13:20 
Jeg er ret sikker på at jeg har set en Morrowind Strategy Guide et sted.


Google havde cachet den her:
http://64.233.183.104/search?q=cache:tAKtggrqTKQJ:www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0929843320%3Fv%3Dglance+morrowind+guide+%2B+book&hl=da

Den ser ud til at være udgået og er helt fjernet fra deres sortiment.

Og eBay (med spil)
http://cgi.ebay.com/MORROWIND-with-HINT-BOOK-Elder-Scrolls-III-GOTY-Ed_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ62053QQitemZ8220183816QQrdZ1

Det ser ud til at bogen du leder efter er The Morrowind Prophecies. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 07/10-05 13:26, rettet 07/10-05 13:27 
Første søgning afslører den her: http://cgi.ebay.com/NEW-The-Morrowind-Prophecies-STRATEGY-GUIDE-for-XBOX-PC_W0QQitemZ8222921286QQcategoryZ62053QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Jeg siger tak for hjælpen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/10-05 23:21 
Jeg har lige et spørgsmål ang. armour. Jeg var så heldig at nakke en assassin, der var efter mig, hvilket gav mig et sæt light amour styrke 64. Nu har jeg så erobret noget rigtig dyrt både heavy og medium armour styrke 22. Faktisk koster det ene stykke alene 35000. Hvordan sammenligner man styrkerne mellem de tre armour-typer, for jeg går ikke ud fra, at light styrke 64 er bedre end medium styrke 64?

Og hvor finder jeg en, der har råd til at købe et armour til 35k :) (det må vel være i Vivec et sted)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 17/10-05 00:18, rettet 17/10-05 00:19 
64 er 64 uanset hvilken type armor det er. Det er ikke en stat, der knytter sig til det enkelte stykke rustning, men er allerede udregnet ift. hvad din level er indenfor den specifikke type armor.
Så når dit heavy armor kun giver 22, er det bare fordi din figur ikke er så "dygtig" til at bruge heavy armor. Hold dig til det, du er bedst til. :)

Og der er svjv. ingen handlende der har mere end 6000 at betale med. Tricket er først at købe noget dyrt af ham, så han har råd til at købe det, du vil sælge. Den bedste at sælge til er den lille dæmon, du finder i et hus i Caldera. Han køber og sælger alt til standardprisen, og har 5000 at gøre godt med. Så du kan f.eks. sælge ham et skjold til 5000, vente (evt. med vente/sove-knappen) en dag så han får penge igen, købe skjoldet af ham og så sælge ham noget, der koster 10000. Det er en lang og besværlig proces, da man kun kan tjene 5000 om dagen, men det er den eneste måde at få fuld pris for dine ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/10-05 00:25 
Så har jeg en del armour til salg :)

Jeg havde godt læst om ham den lille fyr, men jeg havde troet, at der var nogen i Vivec med mere mønt.

Er ved at blive ret grebet af det spil...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 17/10-05 09:41 
Jamen det er også et rigtigt godt spil. Er nu selv ved at spille det for 2.gang. Dog overvejer jeg også at investere i den Morrowind Prophecies. Der er sikkert lidt guldkorn man kan bruge, uden at skulle bruge cheats (hvilket jeg på det kraftigste fraråder!!).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 17/10-05 13:40, rettet 17/10-05 13:40 
I en dværg ruin beliggende på en ø øst for Vivec, findes der også en talende mudcrab. Han giver fuld pris for tingene, og har 10.000. Samtidigt mener jeg også at han køber alle ting.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
SumezSumezSkrevet 17/10-05 14:04 
Han er også god. Til gengæld er han ikke lige i nærheden af et mage guild.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/10-05 14:14, rettet 17/10-05 14:17 
Han må være god at have i baghånden til de helt dyre ting. Så kan jeg da i det mindste få 10.000 for min 35.000 rustning.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 17/10-05 14:44 
Juggernaut>
Er nu selv ved at spille det for 2.gang. Dog overvejer jeg også at investere i den Morrowind Prophecies. Der er sikkert lidt guldkorn man kan bruge,

Jeg blev i øvrigt for nærig, da jeg flere steder fandt Guiden til $12, men ikke kunne finde porto til under $20. Du må gerne sige til, hvis du finder noget bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 17/10-05 15:39 
Du kan sagtens få de forskellige handlende til at give fuld pris for dine ting.
WehnerWehnerSkrevet 17/10-05 16:10 
Kan du så ikke lige henvise til en, der har 35.000?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 17/10-05 17:31 
Det er der ingen der har. Du blive rnødt til at bruge det trick, jeg har beskrevet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 17/10-05 20:02 
Det er også det jeg har hørt fra garvede Morrowind spillere. Men som Sumez siger, er det lidt af et problem, da den befinder sig forholdsvis isoleret. Og min kammerat kom faktisk til at slagte den i en blodrus. Nederen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CronossCronossSkrevet 17/10-05 20:09 
Det tager ikke ret lang tid, bare lav tricket og sov i 24 timer.
119 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig