X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Morrowind goty


Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/02-04 15:13 
Er der nogen der kan sige hvor når Morrowind goty udkommer i DK, kunne ikke lige selv finde ud af det.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
119 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/02-04 15:13 
Er der nogen der kan sige hvor når Morrowind goty udkommer i DK, kunne ikke lige selv finde ud af det.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
CronossCronossSkrevet 19/02-04 15:31 
Sorry, men jeg MÅ sige det:

Det er i alle tilfælde ekstremt godt :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-04 16:43 
Bare de fikser loading tiderne, da de er til at brække sig over i det "gamle".
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-04 16:49, rettet 19/02-04 16:49 
Ikke efter hvad jeg har læst desværre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-04 15:35, rettet 20/02-04 15:38 
Det er kommet.

Der er rettet et par enkelte ting, men om loadingtiderne er en af dem, har jeg ikke lige kunnet bedømme. De er ihvertfald stadig lange, især i opstartsfasen. Jeg synes at de virker lidt hurtigere, men er dog ikke sikker, da det er lidt tid siden at jeg spillede originalen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JuggernautJuggernautSkrevet 29/02-04 22:27 
Ved man om man spiller hovedspillet blandet sammen med udvidelserne eller skal førstnævnte gennemføres før man tager hul på et nyt kapitel?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/02-04 23:11, rettet 29/02-04 23:53 
Har lige fået det smidt i æsken for lidt siden.

Umildbart virker det som om at de har cuttet en smule af loading tiderne, de er lange men ikke længere end originalerne.
Spillet virker også som om det kører med flere FPS end det gamle, lidt lag er opstået men intet usædvanligt.

Man kan spille alle delene som man lyster ingen af dem behøver at være gennemført og man kan også konventere sine gamle saves til det nye.

Man bør læse bagerst i Manualen hvordan man kommer til de nye stæder da det ikke er så åbenlyst igen.

Lige nu er jeg igang med Bloodmoon hvor jeg stadig arbejder på at blive bidt af en varulv ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 29/02-04 23:33, rettet 01/03-04 01:03 
Du skal så huske at du ikke kan blive varulv hvis du er immun overfor sygdomme.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/02-04 23:43 
Det er jeg ikke, skulle jeg da ihværtfald ikke være.
Jeg er en Dark-elf.

Desuden står der i Manualen at man godt kan alligevel, hvis man følger nogle opgaver.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 01:09, rettet 01/03-04 01:10 
Hvor skal man forresten gå hen hvis man vil være vampyr i Morrowind, og kan man være begge dele?

EDIT: YES svar nummer 1000! Så skal jeg sq ha en pils.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 01/03-04 18:15 
Der er mange forskellige steder du kan blive vampyr i det på Vvardenfell. Bare kig efter Ancient Tombs, der er næsten garranti for at møde vampyrer der. Du skal vente til der kommer en meddelelse om at du har fået en bestemt sygdom. Derefter venter du blot et par dage, og din forvandling er fuldbyrdet.

Husk dog at det ikke er ret sjovt at være vampyr, det er langt sjovere at spille varulv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 18:23 
Ok!
Skal man bare bides af alm. ulve, som kan mødes lige i starten?

Og hvor kan jeg finde flere healing/mana potions, jeg har fanme ikke flere :( Og jeg har været på rog rundt i alle mages/warriors guild.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 01/03-04 18:35 
Køb dem
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 18:42 
...yes.
Men jeg vil jo gerne ha noget der virker, og ikke det der billige skidt som kun fylder mana 1/5 op.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 01/03-04 18:45 
Er der nogen af jer, som har prøvet at nakke Vivec?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 18:48, rettet 01/03-04 18:54 
Næ men jeg har dræbt en homoseksuel fyr, hvorefter jeg fik at vide at jeg havde dræbt en af nøgle personerne i spillet :/

Er der en gut der hedder Vivic?

Hey jeg har sq da Cronoss på MSN, så spørger jeg ham sq bare senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 01/03-04 19:02 
Hehe, jeg troede da at du havde spillet Morrowind meget, Konsolkonge ;)

Og ja, jeg har tævet Vivec. Han er ikke specielt hård - der er meget værre fjender i Tribunal. Prøv at prygle den mand der har sygeligt meget i luck. Han er umulig at ramme, og han rammer selv hver eneste gang med critical hit...
SideshowSideshowSkrevet 01/03-04 19:12 
Nu snakkede jeg ikke om Tribunal. Desuden så er sværhedsgraden jo afhængig af din level.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 19:13 
Jo jeg har da spillet det en del, og startet forfra uttallige gange, men denne character er den jeg er kommet længst med.
Men det er stadig F€%#&&# svært uden mana potions!
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 01/03-04 19:14 
Sideshow -> Eftersom topic er Morrowind GOTY, så påkræver jeg mig retten til at nævne Tribunal ;)

Og self. er sværhedsgrad afhængeig af level, men jeg pryglede altså Vivec på omkring level 13-15.
SideshowSideshowSkrevet 01/03-04 19:30 
Jep...jeg tager skam heller ikke retten fra dig. Jeg sagde bare, at jeg ikke snakkede om Tribunal. Jeg ved ikke om der er forskel på, hvor og hvordan Vivec er i Tribunal. Da jeg ikke selv har spillet den endnu ønsker jeg heller ikke at vide det.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
CronossCronossSkrevet 01/03-04 19:46 
Vivec er self. ikke i Tribunal :)

Det er en anden mand som er i Tribunal. Jeg kan ikke huske hans navn, men han er sygeligt irriterende.
SideshowSideshowSkrevet 01/03-04 19:53 
Nåe...hvad ved jeg. >8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
CronossCronossSkrevet 01/03-04 20:00 
Pointen med Tribunal er at give et indblik i hvad de to andre guder/mennesker laver. Vivec er den første, og de to andre befinder sig andre steder i mytologien.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 20:09 
Er Vivec en gud!?
Ja... der ser man hvor meget jeg har spurgt rundt omkring :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 03/03-04 16:33 
jeg mener ike han er en gud men en ridder af et eller andet, kan godt tjekke hvis det er...
CronossCronossSkrevet 03/03-04 17:18 
Han ER en gud. Det finder du ud af hvis du spiller spillet færdig, og gider at læse alle bøgerne ;)

At Vivec er en gud er ligesom hele pointen med spillet (Og nej, det er faktisk ikke en spoiler).
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 03/03-04 17:29, rettet 06/03-04 11:08 
*SPOILER*
Vivec er en "falsk" gud, hvis man kan sige det. Han gør sig selv til gud ved at bruge et karthog tool, (eller sådan noget i den stil)
*SPOILER*
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
PapandPapandSkrevet 03/03-04 17:33 
Kan en Daedra karakteriseres som en svær fjende? Mit problem er nemlig, at jeg synes spillet er blevet en anelse for let. Det er længe siden jeg er løbet på hård modstand, og jeg kan efterhånden knuse en Daedra med 3-4 slag.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
yokanabsteryokanabsterSkrevet 03/03-04 18:09, rettet 03/03-04 18:09 
Snowman>
jeg kan efterhånden knuse en Daedra med 3-4 slag.

Jeg kan med et...Så deeeet, bliver sværere senere hen :)! Det kommer også an på hvor du befinder dig på kortet!
soon the world will be one big computer
CronossCronossSkrevet 03/03-04 18:21 
The Guardians>
Vivec er en "falsk" gud, hvis man kan sige det. Han gør sig selv til gud ved at bruge et karthog tool, (eller sådan noget i den stil)

Se DET er jo så en spoiler ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-04 18:39 
Gør ikke noget for min skyld, jeg spiller det ikke for at gennemføre det, jeg spiller det for at spille det ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-04 03:59 
Nu har jeg endelig fået skrabet 5000 sammen til det som jeg regnede med var et hus. Det var det. Det hedder Rethan Manor og skulle efter skødet ligge "on the northeast coast of the river odai south of Balmora". Nu har jeg vadet op og ned af den skide flod 20 gang og jeg har ikke set noget hus endnu, jeg har tjekket tæt på Balmora, og enda nord for byen.
Men jeg kan fanme ikke finde lortet. Nogen af jer der ved hvor det befinder sig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 04/03-04 06:16, rettet 04/03-04 06:21 
Hvor har du kunne købe et skøde henne??? fordi jeg sidder her med en 15000 i overskud som jeg lige så godt kan bruge til noget

jeg tror lige jeg vil se om jeg kan finde huset udfa dine beskrivelser...
KeenKeenSkrevet 04/03-04 06:24, rettet 04/03-04 06:24 
Cronoss>
Han ER en gud. Det finder du ud af hvis du spiller spillet færdig, og gider at læse alle bøgerne ;)

At Vivec er en gud er ligesom hele pointen med spillet (Og nej, det er faktisk ikke en spoiler).

jeg havde sørme set forkert han er skam en gud og enda en af de tre "GodKings" og bliver kaldt "Vivec the poet"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/03-04 08:04 
Cronoss>
The Guardians>
Vivec er en "falsk" gud, hvis man kan sige det. Han gør sig selv til gud ved at bruge et karthog tool, (eller sådan noget i den stil)

Se DET er jo så en spoiler ;)

Haha, ja :D Får helt lyst til at spille det fantastiske spil igen
RitesRitesSkrevet 04/03-04 08:36 
Har det på PC, men er gået i stå ret mange gange ret hurtigt.

Kampsystemet er jeg ikke så vild med, og så er det som om, at det er FOR åbent :(
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-04 11:36, rettet 04/03-04 11:40 
Knight Keen>
Hvor har du kunne købe et skøde henne??? fordi jeg sidder her med en 15000 i overskud som jeg lige så godt kan bruge til noget

jeg tror lige jeg vil se om jeg kan finde huset udfa dine beskrivelser...

Hlaalu Treasury i Vivic, der er en mand ved navn Baren Alen. Ham kan du købe det af.

Undrer mig også lidt over at man ikke kan se huset på den plakat der fulgte med spillet, der kan man jo ellers se alle de andre huse :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 04/03-04 12:19 
Selv i spil er der svindlere... :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-04 14:57 
Seriøst... er han en svindler?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 04/03-04 15:20 
Just jokeing.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-04 15:26 
Ok... men lad være med det, var lige ved at halshugge svinet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 04/03-04 18:12 
Konsolkongen>
Nogen af jer der ved hvor det befinder sig?

Jeg fandt en tomb kan det være det??? :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-04 18:40 
...siger navnet Rethan Manor dig noget?
Måske kan Cronoss hjælpe?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 05/03-04 07:02, rettet 05/03-04 12:10 
Det kunne være at dem udenfor egg minen ved noget...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-04 11:57 
Der har jeg været :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 05/03-04 12:16 
Og du kunne ikke spørge om hvor det lå henne???
KeenKeenSkrevet 05/03-04 12:17, rettet 05/03-04 12:17 
Konsolkongen>
Rethan Manor

Det lyder stort...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-04 12:20 
Nej... det er meget underligt. Og du kan selv kigge på det kort du har derhjemme, der ligger ikke noget hus, langs nogen kyst i det område.

Anyways så gør det ikke så meget, da jeg er travlt optaget af Bloodmoon delen pt. Men jeg vil da meget gerne høre fra jer hvis i finder det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 06/03-04 11:07, rettet 06/03-04 11:13 
Cronoss>
The Guardians>
Vivec er en "falsk" gud, hvis man kan sige det. Han gør sig selv til gud ved at bruge et karthog tool, (eller sådan noget i den stil)

Se DET er jo så en spoiler ;)

Ja, var syg da jeg skrev det, og glemte at lave spoiler tegnet... undskyld skal nok rette det nu...


Til konsolkongen:
*SPOILER
Du skal selv bygge huset, gå til Hlaalu delen i Balmora, og snak med en der spøger om du vil bygge et hus, derefter skal du klare et par questes og vupti så har du et hus
*SPOILER*
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
119 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig