X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

zelda collection..mens jeg STADIG venter


Reply
DarkenDarkenSkrevet 19/02-04 03:36 
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
67 topic(s).
1 2 > »

Reply
DarkenDarkenSkrevet 19/02-04 03:36 
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 19/02-04 03:40 
Nu virker den sidste også som om den lige er oprettet. Jeg tror hellere jeg vil købe den "billigt" i butikkerne (hvis det er muligt).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 19/02-04 03:50 
det der er plat er at det jo er åbenlyst at de har fået det igennem nintendo.dk
http://www.nintendo.dk/news/news.asp?mainid=77&subid=0&newsid=1222

btw så i EB-games, at de nu har GC-bundle med zelda collection
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 19/02-04 11:12, rettet 19/02-04 11:13 
Den gæve soldat som jeg er, så skrev jeg til XQL´s kundeservice fornylig, da jeg blev lidt harm over, at en bruger havde skrevet at det ikke kunne fås i danske butikker.
Fair nok hvis han ikke ved, at det kan fås via nintendo.dk, men det er for plat, at de på XQL ikke engang ville gøre sælgeren opmærksom på det. De skrev bare, at de som udgangspunkt går ud fra at brugerne kun giver informationer, som de selv mener er korrekte.
Jeg kunne selvfølgelig efterfølgende selv have skrevet til ham, men jeg gider altså ikke rende rundt og lege politimand på QXL :)
DarkenDarkenSkrevet 19/02-04 12:25 
så vidt jeg har luret, har jeg først set det er kommet til salg (med cover) efter nintendo.dk's 99,-, hvilket efter min mening stærkt hentyder til folk der er ude efter lidt hurtige penge.

*suk* og jeg har stadigvæk ikke fået mit endnu =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BlossomBlossomSkrevet 19/02-04 12:56 
Man skal også passe på man ikke dømmer for hurtigt..

Jeg er godt klar over at de pågældende auktioner på qxl er de spil der kommer fra nintendo.dk. Det kan man jo også se ud fra det billede de har valgt, som de også har "lånt" derindefra.

Men jeg har også solgt min Collector's Edition derinde.
Dog var det versionen som fulgte med i et Mariokart bundle og ikke den fra nintendo.dk, og det kunne man tydeligt se ud fra billedet.
Den blev solgt som brugt og med en startpris på 50 kr.

Alligevel fik jeg en h....... masse høvl af folk der snakkede om ulovlige auktioner og jeg skal komme efter dig..
Det blev jeg sq lidt sur over da jeg vel har ret til at sælge et spil som jeg har fået i et bundle...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KTCKTCSkrevet 19/02-04 13:28 
Blossom>
Det blev jeg sq lidt sur over da jeg vel har ret til at sælge et spil som jeg har fået i et bundle...
Normalvis ikke, nej. Der står tit, at det ikke må sælges videre...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-04 14:31 
På min udgave står det på forsiden: Not for resale - For promotional use only. Men det er måske en anden historie med Nintendo.dk? De må gerne sælge det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kimmerkimmerSkrevet 19/02-04 14:34 
Det mener jeg faktisk der står på de fleste spil (I hvert fald de japanske)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-04 14:35 
Darken>

Rart at se at dem der kun ville have spillet for at tjene på det, har fået =P

Nintendo ville vel heller ikke sælge det til 99,- hvis ikke det kunne betale sig? :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 19/02-04 14:39 
kimmer>
Det mener jeg faktisk der står på de fleste spil

"For promotional use only."

...?

Det tror jeg ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 19/02-04 14:52 
Nok nærmere "not for resale", det står der i hvert fald på stort set alle film.
NaieraNaieraSkrevet 19/02-04 15:01 
Der står det, som RJK skrev.

Med STORE bogstaver på forsiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 19/02-04 15:09 
Nu snakker vi vist forbi hinanden...

Men Japan har specielle regler vedrørende handel med brugte spil og film, så vidt jeg husker. Ie. det er normalt ikke tilladt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 19/02-04 16:07 
Blossom -> Jeg har ikke så meget imod at folk sælger deres spil, men at det er så tydeligt (efter min mening) at det er folk der har købt det igennem nintendo.dk med henblik på at sælge med det samme til sygelige priser... det er ikke kun QXL hvor spillet er dukket op efter det kom til dk.. Selvfølgelig kan det også være at de personer ikke var tilfreds med spillene, men jeg synes ret mange folk har isinde at score kassen på det....

Som sagt ibund og grund kommer dette sure opstød af, at jeg ikke har modtaget mit endnu, og folk som bare ville sælge videre har fået deres =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
kimmerkimmerSkrevet 19/02-04 16:14 
Naiera>
Der står det, som RJK skrev.

Med STORE bogstaver på forsiden.

Som jeg selv kunne bekræfte, så står der "Not for resale" på de fleste japanske spil
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 19/02-04 16:15 
RJK>
Men Japan har specielle regler vedrørende handel med brugte spil og film, så vidt jeg husker. Ie. det er normalt ikke tilladt.

Det er nemlig rigtigt.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-04 16:20 
Darken>

Som sagt ibund og grund kommer dette sure opstød af, at jeg ikke har modtaget mit endnu, og folk som bare ville sælge videre har fået deres =\

Hvor lang tid siden er det da at du har overført penge?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fearless popcornfearless popc...Skrevet 19/02-04 17:29 
Der går nemlig ca. 2 uger, før du har bestilt, og får pengene.
just plug it in.
NaieraNaieraSkrevet 19/02-04 18:30 
kimmer>
Som jeg selv kunne bekræfte, så står der "Not for resale" på de fleste japanske spil

Men det er jo ikke det, vi snakker om...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 20/02-04 02:08 
Jeg har også skrevet lidt frem og tilbage med dem, de lover den nok skal komme..... på et tidspunkt.

Jeg indbetalte den 27/1 ... så der er gået noget tid over 14 dage =\

hehe så de blev panik mailet et par gange, der er næsten gået 14 dage fra jeg sidst hørte fra dem, så venter lige 2 dage til med at tage fat i dem igen.

yay så mangler jeg bare Seasons så er jeg zelda mættet ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/02-04 21:54 
Lidt off-topic: Er det normalt at lydeffekten pauser lidt, når man f.eks. går ind i rum og menu'er i OoT på disken?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
quadquadSkrevet 22/02-04 22:05, rettet 22/02-04 22:39 
RJK>
Nu snakker vi vist forbi hinanden...

Men Japan har specielle regler vedrørende handel med brugte spil og film, så vidt jeg husker. Ie. det er normalt ikke tilladt.

Selv dengang i Amiga-tiden, ville de ikke importere spil fra Europa og USA, da det skadede de lokale spil-udviklere.

(Snakker selvfølgelig om lav-pris spillene)
GatmanGatmanSkrevet 22/02-04 22:06, rettet 22/02-04 22:09 
Der står ved skærmen, hvor spillet loades, at lyden kan være buggy pga. konverteringen fra N64.

Så svaret er ja. ;)

EDIT1: Svar til Born2Play, men Wagner fik lige sneget sig indenom.

EDIT2: Ups. Det står faktisk kun ved Majora's Masks loading-skærm. Men det gælder vel for begge spil?
DarkenDarkenSkrevet 28/02-04 18:48 
og mens jeg bryder grædende sammen, bliver der afspillet et random zelda theme fra den der promotional lyd cd.

*TUD*

har ingen kiks, så må bare sidde med dette tudefjæs til jeg få spillet, eller bare et svar på mine mails :´(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
bootsbootsSkrevet 28/02-04 18:50 
Hvis du har det meget slemt, må du da godt låne min. Du skal bare selv hente det i Taastrup, og love mig at det kommer tilbage i perfekt stand....
DarkenDarkenSkrevet 28/02-04 21:29 
hehe tak boots ;)
håber ikke det bliver så slemt, ellers kender jeg en der har det, men det er bare noget andet at have det selv.

Men fik da lige et humør skift der :D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
bootsbootsSkrevet 28/02-04 21:30 
Det er jeg glad for at høre... Kan ikke bære når voksne mænd græder.... ;o)
SumezSumezSkrevet 29/02-04 00:32 
Bestilte fra Nintendo for halvanden uge siden.. har stadig ikke hørt noget fra dem. De er ikke for kvikke, er de?
Har desuden samme problem med Boomtown, det var bare over to uger siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 29/02-04 00:43 
Tre uger siden her... (Zelda)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
bootsbootsSkrevet 29/02-04 10:18 
De har skrevet følgende derinde: OBS!
På grund af sygdom kan vi desværre ikke overholde de lovede to ugers leveringsfrist. Vi beklager forsinkelsen!

De er vist ikke så mange ansatte derinde, så I må bare være tålmodige... ;o)
msxtrdmsxtrdSkrevet 01/03-04 18:16 
Argh :[
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/03-04 18:54 
boots>
De har skrevet følgende derinde: OBS!
På grund af sygdom kan vi desværre ikke overholde de lovede to ugers leveringsfrist. Vi beklager forsinkelsen!

De er vist ikke så mange ansatte derinde, så I må bare være tålmodige... ;o)

De er vel 2? Ham der koder og skriver på hjemmesiden og så ham der sender spillene :D
Home is where the hardware is..
bootsbootsSkrevet 01/03-04 18:56 
Jeg har snakket med en DAME derinde....
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/03-04 18:59 
Nå ja, én til at tage telefonen ; )
Home is where the hardware is..
msxtrdmsxtrdSkrevet 01/03-04 21:22 
....og sagde hun noget fornuftigt om hvornår folk får deres spil?
happyEDhappyEDSkrevet 01/03-04 21:34 
jeg har mit :) godt nok ikke sendt fra .nin.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/03-04 21:45 
Har da også fået mit fra nintendo.dk.
Sælg mig en Xbox =)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 01/03-04 22:27 
msxtrd>
....og sagde hun noget fornuftigt om hvornår folk får deres spil?

Jeg har snakket med en, ved navn Kasper (mener jeg), via mail.
Han sagde jeg ville få mit i denne uge.
Som sagt før, har det været pga. sygdom.
just plug it in.
SumezSumezSkrevet 01/03-04 22:27 
Er det noget, i lige har fået, eller snakker i om længere tilbage?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/03-04 07:36 
Jeg fik mit lige inden Ferien.
Sælg mig en Xbox =)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 02/03-04 09:13 
Jeg fik mit i starten af februar, lidt under 14 dage efter jeg bestilte.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 02/03-04 13:59 
RJK>
Tre uger siden her... (Zelda)

Og så er jeg også fjernet fra brokke-listen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/03-04 15:10, rettet 02/03-04 21:35 
Fik mit idag :)
DarkenDarkenSkrevet 02/03-04 15:19 
yep fik også mit idag!!!!!!!
weeeee!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 02/03-04 22:28 
Samme her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 04/03-04 17:10 
Hvordan betalte i, med giro? For jeg var oppe i banken idag for høre om man bare kunne overføre pengene, men man kan ikke skrive afsender på(det var der ikke plads til).
For der står jo bare på nintendo.dk at man skal sætte 99,- ind på deres konto. Men ikke hvordan?
RJKRJKSkrevet 04/03-04 17:12 
Bankoverførsel. Hvor meget man kan skrive, afhænger af ens bank.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 04/03-04 17:15 
Greaseball>
... men man kan ikke skrive afsender på(det var der ikke plads til).

Du kan blot nøjes med initialer, vej & nr. og postnummer. Det gjorde jeg, og der var ingen problemer :)
元気ですか。
Zzap!Zzap!Skrevet 04/03-04 18:18 
Greaseball>
Hvordan betalte i, med giro? For jeg var oppe i banken idag for høre om man bare kunne overføre pengene, men man kan ikke skrive afsender på(det var der ikke plads til).

Hvis du har Danske Netbank, så er der en knap i deres pengeoverførselsfunktion, hvor man kan skrive en længere besked.
Ellers hvis du ikke er tilmeldt netbank, så er jeg overbevist om at du kan få banken til at lave en triplikat kvittering, som du kan eftersende til Bergsala som bevis.
Born to kill space
67 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me