X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Provoker en EBgames ansat.


Svar
OvermindOvermindSkrevet 18/02-04 21:53 
Hejsa,

Bare spørg om ikke I må se samtlige xbox serienumre indtil I finder en 1.4 med Samsung drev Lørdag kl.15.56

Det er god konsolhumor.
You are not a Tanaka!!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/02-04 22:03 
Haha, ondskab. Fandt du så en?
Home is where the hardware is..
AsseAsseSkrevet 18/02-04 22:15 
Lukker de kl 16?
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/02-04 00:38 
Og dem af jer, der som jeg, har stået i butik ved selvfølgelig hvad det er for nogen kunder man har lyst til at smadre 5 minutter i lukketid.
JoachimMAJoachimMASkrevet 19/02-04 00:51 
Hvis jeg var ham Eb Games medarbejderen, havde jeg spyttet i din nye xbox maskine;)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
The DaneThe DaneSkrevet 19/02-04 01:18 
Man kan da være smart og sige, at man lige har haft en kunde tidligere samme dag som spurgte om det samme og man ved der ikke er nogen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 19/02-04 06:23 
Jeg vil sige, at du havde ret til både at komme før de lukkede og kræve at få den nyeste model.
Det ville så være høfligt, hvis du havde kommet før, så du ikke irriterede staklen ved det.
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/02-04 07:04 
Har man egentlig ikke ret til at kyle sine kunder ud når man lukker? Da jeg arbejdede i butik snakkede vi i hvert fald rigtig meget om netop det emne :)

Desværre mente min chef ikke at det ville være god service
RitesRitesSkrevet 19/02-04 07:28 
Om du har ret... Du kan ihvertfald ikke komme i fængsel for det, men jeg tror også det er dårlig service som det kan blive.

Vi gør det ikke i CyberCom ihvertfald.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 19/02-04 11:22 
King Chaos>
Og dem af jer, der som jeg, har stået i butik ved selvfølgelig hvad det er for nogen kunder man har lyst til at smadre 5 minutter i lukketid.

Helt enig - hvis jeg var ansat i EB, eller hvilkensomhelst anden butik, så havde jeg koporligt smidt fjolset ud af geschäften; Hvis man kommer rendende 5 minutter i lukketid, og forlanger det ene og det andet, så er det primært fordi man har et eller andet forkvaklet forhold til "kunden-har-altid-ret-og-du-gør-bare-hvad-jeg-forlanger-ellers-klager-jeg-til-Forbrugerrådet", og tror butikken skal behandle én som en konge, uanset hvorledes man ter sig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 19/02-04 11:31 
I dette tilfælde, ville jeg så mene, at det var acceptabelt.

Lige meget hvor meget en dum ekspedient havde skyndt på mig, så ville jeg have en ny versions Xbox og ikke en gammel. Og hvis ekspedient og dermed butikken ikke kan acceptere et sådanne ønske, så ville jeg sagtens kunne finde et bedre sted at handle.
» a winner is you «
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/02-04 11:33 
Okotta>


Helt enig - hvis jeg var ansat i EB, eller hvilkensomhelst anden butik, så havde jeg koporligt smidt fjolset ud af geschäften...

Okotta, med din muskulatur tror jeg næppe, at du får smidt særlig mange mennesker på over 12,7kg nogen som helst steder hen :D
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 19/02-04 11:34 
Come on, play nice :(
» a winner is you «
valiantvaliantSkrevet 19/02-04 11:37 
Overmind>
Hejsa,

Bare spørg om ikke I må se samtlige xbox serienumre indtil I finder en 1.4 med Samsung drev Lørdag kl.15.56

Det er god konsolhumor.

Hvordan forventer du selv at blive behandlet ????

Jeg kan ihvertfald forestille mig hvordan den ansatte har det når han får fri, hvis han har haft mange af din slags i løbet af dagen.

Det er en kedelig tendens med at alle i games foretningerne er idioter, Som i behandler dem skal i selv forvente at blive behandlet.
WehnerWehnerSkrevet 19/02-04 11:39 
Palsgaard>
Okotta, med din muskulatur tror jeg næppe, at du får smidt særlig mange mennesker på over 12,7kg nogen som helst steder hen :D

LOL Palsgaard - din ishockey-bølle ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 19/02-04 11:39 
At behandle ekspedienter dårligt er en ting og ikke særligt pænt, men det han gjorde var anstrengende for ekspedienten, true enough, men samtidig ved denne, hvis han er den mindste smule professionel, at det altså er fornuftigt nok.
Hvis han så også får solgt en maskine på det, så kan det ikke være nogen hard feelings.

Tag jer sammen.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 19/02-04 12:15 
Palsgaard>
Okotta, med din muskulatur tror jeg næppe, at du får smidt særlig mange mennesker på over 12,7kg nogen som helst steder hen :D

Skal jeg til at vise dig, hvad en ishockey stav osse kan bruges til? ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 19/02-04 12:19 
jeg har provokeret en ansat før,dog ikke i EBgames :)
DizzyDizzySkrevet 19/02-04 12:46 
Jeg tror nu at overmind mener det som en joke, og ikke som noget han har gjort i virkligheden. Jeg læser det i hvertilfald sådan :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
PaenPaenSkrevet 19/02-04 15:36 
sådan læser jeg den nu også :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
KoludaKoludaSkrevet 19/02-04 15:47 
He he, nu er det bare sådan at den "nyeste" Xbox er med Philips drev...

Samsung drevet er den anden nyeste model;)
HardballerHardballerSkrevet 19/02-04 15:48 
Læser det også sådan :)

Koluda, kommer du ikk lige på MSN?
KoludaKoludaSkrevet 19/02-04 15:50 
Skal lige på posthuset så logger jeg på...
nullernullerSkrevet 19/02-04 16:10 
hvad er så bedst, da min ver 1, f*** er ved at gå helt ned?
venligst /nuller
Nu med Xbox 360
dpldplSkrevet 19/02-04 16:27 
F.eks i EBgames i kolding, er det sgu ikke særlig svært at gøre en af deres ekspedienter sur. Tro han er blevet "sur" på mig 2 gange nu og en gang på min far(dengang var jeg ved at død af grin)

F.eks dengang han blev sur på min far. Det var fordi jeg vil købe SSX3 til GC. Så var der kommet forkert pris skilt på den (så den var 50kr billiger). Det klaget min far så lidt over. Også blev manden med det samme lidt "sur". Det sjove ved det hele er at han sagde, "høre nu her lille mand"(med en vrede stemme). Men far var næsten 2 gange så stor som ham :P
endten med at få den de 50kr billiger. Han den var den ekspedient selv uden om. vi kunne godt have overlevet de 50kr, men når folk bliver sur så let. Så forsætter vi sgu med at klag:D.

derfor har jeg en lille regle angående EBgames i kolding. Vis han står der ind. Gider jeg ikke at købe nogen.(gider ikke høre på sådan en idiot igen)

PS. det er også ham der er blevet sur på mig de 2 andre gange. en gang bare fordi jeg spurgte om det var muligt at prøve et spil (Det har de aldrig haft noget imod jeg spurgte, og havde altid fået et ja..... Ind til den dag).

(har næsten også droppet den butik pågrund af ham)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
psychomantispsychomantisSkrevet 19/02-04 18:57 
Han SKAL sælge til den pris der er skiltet med, om så der står 10 kr. At de har lavet en fejl er jo ikke kundens skyld. Men det har ikke noget med EB generelt at gøre, snarere at ekspedienten er en kegle, der ikke kender reglerne.
Zzap!Zzap!Skrevet 19/02-04 19:32, rettet 19/02-04 19:33 
Der er ikke nogen lov, der siger at foretningen SKAL sælge til den pris der står på skiltet.
Born to kill space
OvermindOvermindSkrevet 19/02-04 19:36 
Dizzy>
Jeg tror nu at overmind mener det som en joke, og ikke som noget han har gjort i virkligheden. Jeg læser det i hvertilfald sådan :)

Jeg har ikke gidet udsætte de stakkels EB ansatte for sådan noget :). De aner knap nok hvad de snakker om nogen gange. Hvem er ansat i cybercom?? hvis man går derind bliver man nærmest overfaldet af en hær af 14 årige ekspedienter med Diablo II t-shirts. :DD
You are not a Tanaka!!
psychomantispsychomantisSkrevet 19/02-04 19:36, rettet 19/02-04 19:42 
Jeg er nu ret så sikker på, at man i en forretning ikke må udstille en vare til én pris og så forlange mere når kunden er hoppet på.

Under alle omstændigheder var det "vores" regel da jeg arbejdede i en EB. Og det var sådan set det, der var pointen.
OvermindOvermindSkrevet 19/02-04 19:38 
Hey hvor blev du af? EBgames på falkoner alle?
You are not a Tanaka!!
psychomantispsychomantisSkrevet 19/02-04 19:39 
Mig? Jeg fik tilbudt mere lukrativt arbejde og er studerende først og fremmest.
OvermindOvermindSkrevet 19/02-04 19:53 
ja DIG!! ;) der var engang en der hed Thomas på Falkoner Alle. Klart den bedste af dem alle sammen.
hmmmm.....
You are not a Tanaka!!
D.B.M.D.B.M.Skrevet 19/02-04 20:20 
Jeg skal ind i EB Games på lørdag med de ca. 70 Xbox spil jeg har liggende i øjeblikket og bytte dem til noget nyt grej. Det kunne jeg jo gøre lige et par minutter før de skal lukke. Så tror jeg de bliver lidt pissed!

Det ville da være lidt ondt, og jeg har selv stået i butik, så jeg ved hvor irreterende det er når kunderne i butikken ikke kan fatte at man skal lukke og egentlig har fri!

Personalet i EB Games i Odense (Både i Rosengårdscentret og i gågaden) har nu altid behandlet mig rigtig pænt så jeg tror bare, at jeg vil tage derind i god tid ;o)
DizzyDizzySkrevet 19/02-04 20:40 
Det kunne jo også være ekspedienten tog hævn og tjekkede samtlige 70 spil meget grundigt :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
D.B.M.D.B.M.Skrevet 19/02-04 23:48 
Det er han da velkommen til. Alle spillene er helt nye og stadig pakket i folie, så der er ikke så meget at tjekke ;o)

Da flere har henvendt sig vil jeg bare lige sige, at det kun drejer sig om følgende to forskellige titler:

Tiger Woods PGA Tour 2003
Panzer Dragoon Orta

Jeg har ca. 35 af dem hver. Alle er helt nye og stadig pakket i folie. Sælger dem for 125 kr. pr. stk. incl. porto.
RitesRitesSkrevet 20/02-04 00:43 
Thomas er i EB Games i Roskilde nu, hvor han er butiksmanager.
» a winner is you «
DarkenDarkenSkrevet 20/02-04 02:22 
det der med pris og EB. jeg var idag lige inde
forbi og stene rundt hos cybercom og de 2 EB'er...
heh fik et lille grin med en af salgs-sjoverne...

Parasite Eve 249 (Psx)
NY LAVPRIS 299

Han skulle lige checke det, men jo ganske rigtigt
spillet er blevet så billigt at det koster 50,- mere!!

GG EB-games! ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 20/02-04 10:02 
Har stødt på en del EB Games ansatte og langt fra de fleste ved altså hvad de snakker om.

Jeg kunne gøre deres arbejde mere effektivt og professionelt som 14-årig.
» a winner is you «
psychomantispsychomantisSkrevet 20/02-04 12:14 
Rites>
Thomas er i EB Games i Roskilde nu, hvor han er butiksmanager.

Medmindre det altså ER mig han snakker om...
Og det regner jeg selvfølgelig med, når han roser sådan ;-)
RitesRitesSkrevet 20/02-04 13:01 
Ja, men det er det så bare ikke, eller noget!
» a winner is you «
valiantvaliantSkrevet 24/02-04 22:55 
Tror lige at denne side kunne være ret interessant for en del af PR's medlemmer.

www.haderkunder.dk
HardballerHardballerSkrevet 24/02-04 23:26 
Jah, hehe.. Lidt griner :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig