X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til F-Zero GX


Svar
zAcuzAcuSkrevet 18/02-04 13:35 
hvordan for man dele i GX har fået nogen men når jeg klare en cup får jeg ikke fler dele ????
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/02-04 13:55, rettet 18/02-04 14:10 
du får dem ved at klare de forskellige sværhedsgrader i story mode
Mortal Kombat the mother of all fighting games
zAcuzAcuSkrevet 18/02-04 14:17 
tak :D
AndyAndySkrevet 19/02-04 11:04 
Offtopic: Hvorfor har du ikke svaret på mine beskeder, zAcu?
Hvad med vores handel?!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
NeriedNeriedSkrevet 19/02-04 11:44 
det var mig der skrev for jeg var hjemme hos ham
SaftenSaftenSkrevet 05/09-10 12:46 
Nogen her der har prøvet at spille F-Zero GX på et HDTV og kan sige noget om hvordan det tager sig ud. Overvejer kraftigt at genkøbe spillet, fatter ikke hvorfor jeg solgte det videre dengang.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-10 14:30 
Det ser stadig enormt flot ud. Køb et component kabel og US versionen af spillet så du kan få det i 480p. Det giver klart det bedste billede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SaftenSaftenSkrevet 05/09-10 14:37 
Vil det køre på en pal-Wii. Min Freeloader tror jeg efterhånden er blevet smidt ud, brugte den osse kun til Animal Crossing dengang.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-10 14:45, rettet 05/09-10 14:48 
Da jeg sidst havde Wii fik jeg vha noget homebrew US versionen til at køre og i 480p. Desværre er Wii'ens video encoder-chip så stinkende ringe at billedet er ret meget dårligere end på en GameCube :(

GameCube:
http://i40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/30052009042.jpg?t=1283690600

Wii:
http://i40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/30052009036.jpg?t=1283690624

Bemærk hvor blurry billedet er på Wii og at den tilføjer meget tydelige sorte skygger på menuerne. Virkelig klamt! Begge maskiner var tilsluttet med originale Nintendo component kabler.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 07/09-10 09:38, rettet 07/09-10 11:25 
hmmm... jeg har både F-zero GX liggende i skuffen og stort HD TV ..... der er vidst noget jeg skal prøve i aften... :-P

Har ikke spillet GX siden billedrørets æra.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 07/09-10 10:49 
Jeg har kun US udgaven - kan den køre med Wii freeloader på PAL Wii?
WikzoWikzoSkrevet 07/09-10 11:47 
Jeg er ret sikker på, at Wii Freeloaderen ikke virker til GameCube-spil. Omvendt mener jeg også (men er ikke helt sikker), at en GameCube Freeloader ikke virker på en Wii.
ChronoChronoSkrevet 07/03-13 22:03 
F-Zero AX fundet i F-Zero GX: http://www.nintendolife.com/news/2013/03/f_zero_ax_found_hidden_in_gamecube_f_zero_gx
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-13 22:08 
Fedt! Skal lige ha fundet ud af om jeg har noget Action Replay funktion i min chip :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/03-13 22:14 
Vildt at finde sådan noget så mange år senere :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 07/03-13 22:20 
Fåes der sådan en disk, eller kan det kun fåes i en chip?
Det kunne være fedt at prøve :)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 07/03-13 22:22 
Prisen på Action Replay til GC røg lige i vejeret på eBay :D
solid snakesolid snakeSkrevet 07/03-13 23:20 
Ha ha ha :D good one
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarklynoonDarklynoonSkrevet 08/03-13 07:56 

er det ikke bare de baner som kan unlockes i flg gamefaqs ? der står også noget med at tage sit memerycard med til arcade udgaven
http://www.gamefaqs.com/gamecube/560617-f-zero-gx/cheats

ikke at jeg selv har unlocket ret meget i det spil
Mortal Kombat the mother of all fighting games
ChronoChronoSkrevet 08/03-13 08:05 
Det er ikke kun nye baner. Det _er_ F-Zero AX. Arcade game mode, anden menu og anderledes musik.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarklynoonDarklynoonSkrevet 08/03-13 08:13 
Chrono>
Det er ikke kun nye baner. Det _er_ F-Zero AX. Arcade game mode, anden menu og anderledes musik.

ok
Mortal Kombat the mother of all fighting games
spectrespectreSkrevet 08/03-13 09:14 
Det er sq ret fedt. Vidste godt at man kunne unlocke AX banerne, men at hele Arcade versionen er gemt på den disc er super fedt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
amnesiaamnesiaSkrevet 08/03-13 09:36 
Så skal jeg bare have fundet mig en Action Replay, har F-Zero i både NTSC og PAL, hvis jeg ikke husker meget forkert.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-13 12:00 
Chippen i min GameCube har en AR funktion, men den virker først efter man har haft en AR disc i maskinen en enkelt gang... >_<

Hvis du finder en Mark vil jeg gerne låne den et par minutter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/03-13 14:31 
Virker freeloader ikke som AR?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
amnesiaamnesiaSkrevet 08/03-13 14:33 
Konsolkongen>
Chippen i min GameCube har en AR funktion, men den virker først efter man har haft en AR disc i maskinen en enkelt gang... >_<

Hvis du finder en Mark vil jeg gerne låne den et par minutter :)

En anden version af ovenstående kunne være efter du har fundet en, brugt den et par minutter, så vil jeg gerne overtage den ;-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-13 16:11 
Hvis du betaler hvad jeg har givet er det et fedt for mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:30 
Alligevel ret vildt at det har taget 10 år før nogen opdagede en så stor ting i et spil.

Jeg må da så lige se om jeg kan anskaffe mig en Europæisk udgave af F-Zero GX. Har kun et Japansk udgave som jeg vandt for 10 år siden sammen med en Action Replay i en F-Zero konkurrence.

Hipster Nintendo lavede åbenbart Day one, On-disc DLC før det var cool :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-13 17:56, rettet 09/03-13 17:58 
Gider du tage din Action Replay med til træffet? Så hiver jeg min GC med og kan få aktiveret AR funktionen på min chip :) Jeg har også spillet i US jeg kan hive med. Har dog kun en enkelt controller :(

EDIT: Vandt du spillet til det der N-club live halløj?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:59 
Urgh. Så må jeg sgu lige se om jeg kan finde den. Har ikke brugt den i flere år efterhånden. Håber jeg kan finde både AR kortet og Disc'en :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-13 18:01 
Jeg tror kun man skal bruge disc'en for at aktivere det på chippen. Men hvis du kan finde begge dele vil det være optimalt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 18:34 
Jeg ser lige på det ihvertfald. Er i øjeblikket igang med en omfattende oprydning/omarrangering so det kan jo være jeg falder over dem :)
Så mangler vi bare et rat, så er arkade oplevelsen hjemme.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-13 19:01 
Haha ja. Det kan jeg desværre heller ikke klare :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 19:02 
Tror jeg har et ret men kan ikke rigtigt transportere det.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
solid snakesolid snakeSkrevet 09/03-13 20:13 
Nu bliver jeg da fristet efter at komme til træf... Bare for at se hvordan det fungere :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
OlimarOlimarSkrevet 10/03-13 12:11 
ChronoSousa>
Virker freeloader ikke som AR?

Ikke helt, grunden til du skal bruge AR er at der skal tastes nogen "Cheat codes" Ind , før AX kan unlockes. Og free loader er kun til at spille regionslåste spil.
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-13 19:54 
Jeg har fundet AR disc'en og tror faktisk også jeg ved hvor AR kortet er.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-13 20:26 
Kewl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 05/04-13 00:14 
Lige en reminder om at du skal huske F-Zero. Så medbringer jeg Action Replays
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-13 07:38 
Har pakket det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-13 11:13 
Tak til Captain N fordi jeg kunne låne hans AR disc i et par sekunder. Nu virker funktionen også på min chip, som gør det noget nemmere da man ikke skal skifte discs og andet lir. Det tog dog et par timer for mig at fatte hvordan koden skulle flashes til chippen, da jeg absolut ingen erfaring har med det action replay-helvede. Men i sidste ende lykkedes det.

Spillet understøtter stadig 480p og hvis man har sat slået widescreen til i det normale spil og har gemt settings så bliver det automatisk sat på her også :)
Desværre er der ikke nogen Arcade mode. Det er kun single race og time trial, intet andet.

Hjælp til F-Zero GX
Hjælp til F-Zero GX
Hjælp til F-Zero GX
Hjælp til F-Zero GX
Hjælp til F-Zero GX

Jeg har kun adgang til fem fly i mit spil, så jeg kan forestille mig at jeg skal låse op for dem i det normale før jeg kan spille dem i AX. Titelskærmen siger stadig "GX" og course select menu'en fucker lidt op da cursoren ikke stemmer overens med den bane man vælger.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 13/04-13 01:08 
Og her gik man og troede der snart ikke var flere overraskelser tilbage at finde på den gamle Gamecube :)
Selvom det mest bare er en novelity så var det stadig ret sjovt at prøve af.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig