X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ign eller Gamespot


Svar Sortering
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/02-04 20:37 
Mit insider er løbet ud - Skal jeg forny eller tage Gamespot?

Jeg vil have billeder og video resten er ligegyldigt.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/02-04 20:48, rettet 17/02-04 20:51 
Jeg har ikke kendskab til Insider-servicen, men kan kun varmt anbefale GameSpot Complete, som jeg fornyede mit abonnement på, for et måned siden.
Du får masser af video reviews, previews og interviews med udviklere, samt det ugentlige Let's GameSpot, der opsummerer hvad der er sket i den forgangne uge, mht. nye anmeldelser på siden, nyheder fra spilverdenen m.m., samt noget quiz (vandt en t-shirt for flere måneder siden - yay!). Derudover er der jo alt det skriftlige med bl.a. GameSpotting, der også er ugentligt, og selvfølgelig anmeldelser o.l. der for det meste altsammen er top-notch.
(...)
NaieraNaieraSkrevet 17/02-04 21:29 
Jeg har begge, men der er ingen tvivl om, at hvis jeg skulle nøjes med et abonnement, skulle det være GameSpot.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/02-04 22:10 
Hvordan er selve video kvaliteten af deres downloads kontra IGN?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 17/02-04 22:16 
Naiera>
Jeg har begge, men der er ingen tvivl om, at hvis jeg skulle nøjes med et abonnement, skulle det være GameSpot.

Jeg har selv kun insider.

Hvorfor vil du foretrække Gamespot? Er de hurtigere ude, bedre film? (overvejer at skifte til maj)
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 17/02-04 22:27 
Filmene er uden tvivl bedre. Jeg har ikke styr på "hastighed"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/02-04 22:27 
Så - Nu er jeg Gamespot'er. Det ser lækker ud (so far).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/02-04 22:33 
Cool. Husker du at bruge GameSpot Ice? Det ser alt for lækkert ud.
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/02-04 23:17 
Jeg er ikke helt med? :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
happyEDhappyEDSkrevet 17/02-04 23:31 
gamespot... helt sikker
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RitesRitesSkrevet 18/02-04 06:18 
GameSpot Ice er et skin som Complete members kan bruge. Vælges oppe til højre...

Kvaliteten? Hastigheden er ihvertfald bedre pg.a. deres Secure Delivery program-tingest.
» a winner is you «
PoulPoulSkrevet 18/02-04 09:08 
Lidt off-topic, men er det bare mig, eller er Gamespot ofte temmelig langsomme til at komme ud med deres anmeldelser? Synes ofte at Gamespot's anmeldelser først kommer en uge efter IGN's.
RitesRitesSkrevet 18/02-04 09:35 
En uge?
Jeg vil give dig ret i en 1-2 dage senere.

Tilgengæld så spiller GS jo så de spil de anmelder og ved hvad de laver... (Check evt. Crystal Chronicles anmeldelse på IGN).
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 10:25 
Jeg ville helt sikkert ta' begge to - det har jeg.

Gamespots helt nye videoreviews har det med at cutte forbindelsen, når man downloader dem - det virker som om de ikke helt har båndbredde nok, når mange folk sidder og downloader på én gang, og det kan være irriterende at blive cuttet af, når man har hentet næsten det hele. Men når det sker, så streamer jeg bare filmen istedetfor, og så kører det helt smooth :-)

IGN er lidt hurtigere med videofeatures engang imellem, men Gamespots videoreviews er typisk mere dybdegående. IGN har video head to heads, og de er meget interessante.

Men med abonnement på både GS og IGN, så er der åbent for mange gode ting - og det koster jo ca. 70,- ialt, pr. måned for begge to.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 18/02-04 11:17 
At du bliver cuttet af ligger i din ende.

GameSpot har båndbredde ud af begge ører.

Men Head to Head på IGN er meget sjovt (set det et par gange), men ikke abonnement værd. Jeg ville ikke røre IGN udover det.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 11:40 
Rites>
At du bliver cuttet af ligger i din ende.

Nej - hos Gamespot.

GameSpot har båndbredde ud af begge ører.

Nej - check hastigheder hos Gamespot på nye og meget populære videofiler; På helt nye filer, kan man komme ud for, at hastigheden ikke er for høj + man tit bliver cuttet af. På lidt ældre filer, og næsten nye filer, er hastigheden helt i top. Nogle gange, om aftenen, kan det gå helt galt på Gamespot, og så henter man med 16 kb/s, hvilket ikke ligefrem er tilfredsstillende.

Dette er aldrig et problem på IGN - og for den sags skyld, ALLE andre steder jeg downloader fra; KUN hos Gamespot flukturerer hastigheden meget, men typisk kun mht. helt nye, f.eks videoreviews.

Det mest almindelige er dog, at man bliver cuttet af - osse mens download hastigheden er i top (go figure) - men man bliver aldrig cuttet af hos IGN, så de er lidt mere stabile hvad det angår.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 18/02-04 11:46 
Jeg hentede UT 2004 demoen igår -en meget populær fil- gennem deres DLX Secure Delivery proggie.
1400 kb/s.
Jeg blev ikke cuttet af og er aldrig blevet det.

Andre smarte udtalelser?
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/02-04 12:16 
Hvordan henter du? Gennem deres "DL center" eller gennem den almindelige side?

Jeg bliver nemlig også smidt af, når jeg prøver gennem almindelige dL's.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 12:21 
Rites>
Jeg hentede UT 2004 demoen igår -en meget populær fil- gennem deres DLX Secure Delivery proggie.
1400 kb/s.
Jeg blev ikke cuttet af og er aldrig blevet det.

Andre smarte udtalelser?

Som jeg skriver, så er det *tit* man bliver cuttet af, hvilket ikke er ensbetydende med *altid*. Jeg kan sagtens hente masser af nye filer, uden problemer, men så BAM - så bliver man cuttet af ved en af filerne senere.

Min pointe var / er, at det er et irritationsmoment på Gamespot når det sker; Når det aldrig sker på IGN og alle andre steder, hvorfor behøves det så ske på Gamespot?

Fordi Gamespot, efter min mening, ikke har helt så megen båndbredde som f.eks IGN.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 18/02-04 12:27 
De meget gamle filer er ikke understøttet af Deres Delivery program. Alt nyt og nyere er. Har downloadet en del (været medlem i 3 år) og det er aldrig sket.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 18/02-04 13:27 
Okotta>
Fordi Gamespot, efter min mening, ikke har helt så megen båndbredde som f.eks IGN.

"Din mening" kan jo overhovedet ikke bruges i denne sammenhæng.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 13:47 
Hva' snakker du om? Når det er noget *jeg* har oplevet, i dette tilfælde med Gamespot, så er det min mening / oplevelser jeg deler ud af - hvis mening sku' det ellers være!?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ABCDABCDSkrevet 18/02-04 13:59 
Rites>
Tilgengæld så spiller GS jo så de spil de anmelder og ved hvad de laver... (Check evt. Crystal Chronicles anmeldelse på IGN).

Ja, et andet godt eksempel er deres anmeldelse af Metal Gear Solid til Playstation. De gav det ikke en urimlig høj karakter (som IGN), selvom det var hypet.
NaieraNaieraSkrevet 18/02-04 14:06, rettet 18/02-04 14:07 
Okotta>
Hva' snakker du om? Når det er noget *jeg* har oplevet, i dette tilfælde med Gamespot, så er det min mening / oplevelser jeg deler ud af - hvis mening sku' det ellers være!?

Du kan jo ikke have en MENING om hvor "bred" deres båndbredde er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 14:12 
Ok - jeg *tror* at Gamespots båndbredde er lavere, end f.eks IGN's, på baggrund af mine erfaringer - iøvrigt gennem nogle år - med Gamespots downloads.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 14:21 
Rites>
Tilgengæld så spiller GS jo så de spil de anmelder og ved hvad de laver... (Check evt. Crystal Chronicles anmeldelse på IGN).

Tilgengæld så er GS tit dårligere til spillene, og foretrækker quicksave(!!) i deres spil.

Derudover er Jeff Gerstmann *meget* ukritisk med spillene, og specielt hvis han har besluttet, at et givent spil er *rigtigt* godt, så er der *aldrig* noget i vejen med det. Modsat, hvis han har set sig sur på et spil - som alle ved er godt, og alle sites giver en god score - så er der *ingen* gode ting ved spillet overhovedet.

Greg Kassavin synes jeg er betydeligt bedre til at anmelde - han forstår bedre at fortælle om spil, og om spillens gode og dårlige sider, i sine anmeldelser og videoreviews.

Og så var det Gamespot som gav et af Tony Hawk spillene en score på 10, og ikke brød sig særligt meget om Rez(!) Get real.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig