X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Disgaea til Europa!


Svar
OmenOmenSkrevet 17/02-04 15:30 
For alle jer som er til strategiske RPG's, og endnu ikke har oplevet det på alle måder fantastiske Disgaea har i nu noget at glæde jer til.

Disgaea kommer til Europa under Koei, og således kan fans af Final Fantasy Tactics og de senere Ogre Battle spil godt kysse farvel til et par hundrede kroner + flere hundrede (tusinder?!) timer af deres liv.

Disgaea kan ikke anbefales nok... Glæd jer.

http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=11376
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 17/02-04 15:31 
Uhh, nice. Godt for alle dem uden chip ;) Måske jeg selv snart skulle få smidt et par hundrede efter det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HellefiskHellefiskSkrevet 17/02-04 15:33 
Dejligt at der endelig bliver gjort noget for PAL markedet. Nu er strategiske RPG´s godt nok ikke lige mig. Kampene er ikke mine favoritter..
RJKRJKSkrevet 17/02-04 15:40 
En stor positiv overraskelse. Tak for den.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
boboSkrevet 17/02-04 15:43, rettet 17/02-04 15:47 
kool!! Det giver mig et agument minder for at få chip'ed min PS2. Så mangle bare .hack og Xeonsage :(
SephirothSephirothSkrevet 17/02-04 16:15 
.hack kommer til marts! Fantastisk nyhed! Og jeg har Xenosaga, så alt er fryd lige nu ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
boboSkrevet 19/02-04 11:52 
:D .hack komme til marts ??!? super kool, stadig ikke noget nyt om xeonsage?
NaieraNaieraSkrevet 19/02-04 12:24 
Det er jeg meget sikker på, ikke kommer. Det er lissom ved at være lidt sent at annoncere en konvertering.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 19/02-04 14:52 
Det tror jeg heller ikke, du skal regne med, men man ved sku aldrig. Desuden udkom .hack og Xenosag på nogenlunde samme tid i USA, og .hack udkommer jo som bekendt først nu..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 19/02-04 15:02 
Men nu skal vi jo huske, at det er forskellige firmaer, og Namco plejer altså ikke at være så langsomme, så vidt jeg husker...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 19/02-04 17:54 
Næh, de plejer slet ikke at udgive deres RPG'er i Europa.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Le RoofLe RoofSkrevet 19/02-04 18:03, rettet 19/02-04 18:04 
Er det så nu jeg skal nævne Tales of Symphonia og Baten Kaitos? ;)

EDIT: Tror dog heller ikke på nogen PAL udgave af Xenosaga...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SephirothSephirothSkrevet 19/02-04 18:19, rettet 19/02-04 18:19 
Bla bla, det ved jeg godt ;) Men antallet af RPG'er, som Namco har udgivet i Europa kan vist godt tælles på én hånd.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/02-04 00:10 
.Hack er i det nyeste EBGames-katalog, så de må vel få det på et tidspunkt i PAL-versionen. Der stod ingen dato.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig