X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 i år


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/02-04 10:49 
E3 bliver spændende i år - Halo 2 + det løse, samt PSP'en og Nintendo DS'en; Det er ligefør jeg glæder mig ligeså meget til at se det nye hardware, som jeg glæder mig til at se de nye spil.

Jeg tror at 2004, bliver det gamer år man har ventet på - Half Life 2, Doom 3, Halo 2, MGS 3 osv osv osv.

Hvad forventer I at der bliver vist, af gode ting, på E3 i år?

H... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/02-04 10:49 
E3 bliver spændende i år - Halo 2 + det løse, samt PSP'en og Nintendo DS'en; Det er ligefør jeg glæder mig ligeså meget til at se det nye hardware, som jeg glæder mig til at se de nye spil.

Jeg tror at 2004, bliver det gamer år man har ventet på - Half Life 2, Doom 3, Halo 2, MGS 3 osv osv osv.

Hvad forventer I at der bliver vist, af gode ting, på E3 i år?

Hvad bliver Game Of The Show? Mit bud er Halo 2 - med mindre der bliver vist andet, som *virkeligt* trækker tænder ud.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
seebergseebergSkrevet 15/02-04 11:06, rettet 15/02-04 11:07 
*Host* Metroid Prime 2 *Host*

EDIT: *Hark* RE4 *Hark*
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
GreaseballGreaseballSkrevet 15/02-04 11:08 
Det skulle ikke under mig om Nintendo kommer med nogle nye spil som vi ikke kendte noget til *host* Mario 128 *host*.
Og MS vil sikker blære sig med en masse Live spil, håber dog de snart bliver enige med EA.
HALO 2 som -Game Of The Show-? Ja det lyder som et godt bud:)
RitesRitesSkrevet 15/02-04 11:25 
Dem som man ikke havde regnet med eller kendt til.

De store titler kommer alligevel altid.
» a winner is you «
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 15/02-04 12:41 
Jeg ser frem til forskellige titler men nogle er dog sikre på opmærksomhed nemlig:

Halo 2
MGS 3
De nye konsoller
FSW
Doom 3 og HL 2 selvfølgelig
Fable (forhåbenligt)

Så er der også titler der kun eksisterer som et svagt håb nemlig Perfect Dark Zero... gad vide om det nogensinde kommer?

Og hvad med Duke?
I win, you loose
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/02-04 12:47 
Duke Forever... At snakke om vaporware...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 15/02-04 12:57 
Man har lov til at håbe :D
I win, you loose
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 15/02-04 12:58 
PSP og HL2 er dem jeg glæder mig mest til :)
SephirothSephirothSkrevet 15/02-04 13:04 
Glæder mig til SquareEnix's store line-up.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
fearless popcornfearless popc...Skrevet 15/02-04 13:08 
Personligt glæder jeg mig, ligesom Frederik, til Half Life 2 :)
just plug it in.
majjohamajjohaSkrevet 15/02-04 13:10 
Glæder mig ret meget til at se på Nintendo DS'en og se PSP'en, gerne sammen med noget Final Fantasy :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/02-04 13:13 
Det næste Wind waker, og upgrades etc til XBL 3.0!
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 15/02-04 13:37 
Tror ikke der kommer et nyt Wind Waker :)
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/02-04 13:39 
PSP'en glæder jeg mig mest til, og så også billeder af DS. Og ellers en masse spil, som Mario 128, Super Monkey Ball 3 og lauch-titler til PSP.
ChronoChronoSkrevet 15/02-04 13:42 
Metroid Prime 2, Kingdom Hearts 2 og Kingdom Hearts CoM.

Og mon ikke der også kommer et par spændende overraskelser.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RafRafSkrevet 15/02-04 13:58 
Jeg er næsten sikker på der kommer en kæmpe overraskelse...og det håber jeg bli'r Shenmue 3...I et interview sagde Yu Suzuki at der er noget at glæde sig til til E3 i år:) så mon ikke det er en fortsættelse til Shenmue...
kooikkooikSkrevet 15/02-04 14:25 
Glem nu ikke mario tennis, som er det jeg ser mest frem til samt fifa 2005
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/02-04 14:44 
Nåh ja, Mario Tennis og Kingdom Hearts 2. Titler jeg helt sikkert skal ha' :)
KeenKeenSkrevet 15/02-04 18:33 
Halo 2
Fable
Half-Life 2
Konsoller
o.s.v.
APHAPHSkrevet 15/02-04 18:38 
Glæder mig til at høre noget mere om de mindre kendte udgivelser der kommer i fremtiden. Samt Halo 2, Sudeki, TFLO og FSW.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
LessCDTLessCDTSkrevet 15/02-04 22:04 
Chrono>
Metroid Prime 2, Kingdom Hearts 2 og Kingdom Hearts CoM.

Og mon ikke der også kommer et par spændende overraskelser.

Hvad er KH CoM?? Jeg har ikke hørt om det, men er da spændt på alt hvad Square/enix spytter ud af posen...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
RJKRJKSkrevet 15/02-04 22:09 
Chain Of Memories. Til GBA.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 15/02-04 22:12 
Rygterne siger at Nintendo vil fremvise N5. Det kan umuligt være andet end selve designet og specs.

- Fremvisning af spilbar Nintendo DS.
- RE4 spilbar.
- Metroid Prime 2.
- Nyt Zelda?.
- Nyt Mario?.

Så er de også tilgivet for sidste år...

Microsoft vil stå lidt i skyggen af Sony og Nintendo hvis de intet hardware, eller andet end software, har at vise.

Halo 2 får massere af konkurrence fra Half-Life 2 og Doom 3.

Half-Life 2 eller Resident Evil 4 bliver gots. Det skal nok blive spændende.
OkottaOkottaSkrevet 15/02-04 22:15, rettet 15/02-04 22:16 
Metroid Prime 2? Og det kommer allerede i år? Det har taget lige godt ét år at lave? Det er gået tilbage for Nintendo - det er vist slut med de rigtigt store spil, som ta'r ca. 2-3 år at lave; Dét er en af grundene til at Halo 2 bliver Game Of The Show i min bog - store spil ta'r tid at lave.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 15/02-04 22:25, rettet 15/02-04 22:34 
Ahh, er det ikke længere tid? De skulle eftersigende have arbejdet på det siden de færdiggjorde 1'eren, og kom det ikke ud før jul 2002 i US?
Så bliver det alligevel 2 års samlet udviklings tid, og i modsætning til da de lavede MP, skal de ikke denne gang lave game engines o.l. da de bruger det fra Metroid Prime.
Så egentlig kan det måske ligefrem siges at det bliver ofret mere tid på MP2 end MP.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
WehnerWehnerSkrevet 15/02-04 22:39 
I bedste fald kan det blive noget i stil med Marjora's Mask set i forhold til Ocarina of Time.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RonaldoRonaldoSkrevet 15/02-04 22:52, rettet 15/02-04 22:53 
Okotta>
Metroid Prime 2? Og det kommer allerede i år? Det har taget lige godt ét år at lave? Det er gået tilbage for Nintendo - det er vist slut med de rigtigt store spil, som ta'r ca. 2-3 år at lave; Dét er en af grundene til at Halo 2 bliver Game Of The Show i min bog - store spil ta'r tid at lave.

De genbruger vel den gamle engine (opgraderet), og fordi de fremviser det, betyder ikke at det er færdigt.

Halo 2 var også gots i din bog sidste år, selvom Half-Life 2 løb om hjørner med det.
OkottaOkottaSkrevet 15/02-04 23:04, rettet 15/02-04 23:07 
Har du et link, som fortæller hvorfor HL 2 løb om hjørner med Halo 2?

Jeg kan nemlig ikke umiddelbart få øje på hvorfor.

Hvorfor jeg tror Halo 2 bliver bedre end Half Life 2: Halo var bedre end Half Life - simple as that.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 15/02-04 23:11, rettet 15/02-04 23:12 
Jeg håber på at de viser lidt next-gen gøgl, men det er jo nok ikke meget vi får at se...

Killer 7 glæder jeg mig også til at høre mere om - jeg er blevet lidt skeptisk efter jeg læste om, at det bliver et mix af 1. person-et-eller-andet, samt noget point-and-click, så jeg håber, at det viser sig at virke bedre end jeg forestiller mig det.

Jeg glæder mig også lidt til eventuelle spil til Eye Toy, og tilbagemeldingerne på Fable, hvis de viser en længere spilbar version.
RonaldoRonaldoSkrevet 15/02-04 23:17 
HL2 blev gots sidste år, og det trak langt mere opmærksomhed.

Halo er 3 år ældre end Half-Life; sådan forholder det sig ikke for deres efterfølgere.

Vi ser nok noget mere hjernedød Halo 2 action, og så kan Half-Life 2 imponere os' forfra igen.
OkottaOkottaSkrevet 16/02-04 13:20, rettet 16/02-04 13:21 
Jeg håber meget at du husker, at du selv har sagt, at du max har spillet Halo i et par timer, og derefter ikke gad mere.

For li'som at sætte det hele lidt i perspektiv, når du udtaler dig om Halo Vs. Half Life.

Jeg har gennemført både Halo og Half Life flere gange, og hvis HL 2 er ligeså scripted som sin forgænger, så har Valve meget at lære endnu - måske Bungie kan undervise dem?

Der er slet ingen tvivl om, at HL 2 ser grafisk lækkert ud, men hvis spillet er inferiørt - hvad så?

Halo 2 kan osse blive dårligt, men forskellen på HL og Halo - som jeg skrev - er, at Bungie allerede HAR bevist deres værd = De lavede et bedre spil end Half Life, så måske gør de det igen.

Og hvad betyder "gots" - er det et nyt smart ord du har lært?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PapandPapandSkrevet 16/02-04 13:31 
Nu var de scriptede begivenheder i HL jo nærmest revolutionerende på det tidspunkt. Så ikke et ondt ord om dem. Halo kan på ingen måde sammenlignes med HL.
Halo 2 vs. Half-Life 2 vs. Doom 3 kampen skal nok gå hen at blive forrygende.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/02-04 13:34 
Okotta>
Og hvad betyder "gots" - er det et nyt smart ord du har lært?

Game Of The Show.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 16/02-04 14:06 
Okotta>
men forskellen på HL og Halo - som jeg skrev - er, at Bungie allerede HAR bevist deres værd = De lavede et bedre spil end Half Life, så måske gør de det igen.

Ævl og kævl.
Der er nok et par millioner mennesker, eller mere, som vil mene at Valve også har bevist deres værd.
Og det giver da ikke megen mening, at du udnævner Halo til en vinder, når det er en genearation nyere end HL.
OkottaOkottaSkrevet 16/02-04 14:13 
Jeg har aldrig sagt, at Valve IKKE har bevist deres værd - Half Life var og er stadig et godt spil.

Hvorfor må jeg ikke sige, at jeg synes Halo er bedre end HL? Om det ene spil er en generation nyere end det andet, er da ligegyldigt - det handler om selve spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
LessCDTLessCDTSkrevet 16/02-04 14:44 
De siger jo også at der ikke vil være så mange scriptede begivenheder mere, og at det mere vil køre på A.I.'en...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
Bede-xBede-xSkrevet 16/02-04 15:10, rettet 16/02-04 15:10 
FreddiE>
Vi ser nok noget mere hjernedød Halo 2 action, og så kan Half-Life 2 imponere os' forfra igen.

Stop nu med det hakken på MS, Freddie. Det bliver lidt ensformet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/02-04 16:00 
"Nu var de scriptede begivenheder i HL jo nærmest revolutionerende på det tidspunkt. Så ikke et ondt ord om dem. Halo kan på ingen måde sammenlignes med HL.
Halo 2 vs. Half-Life 2 vs. Doom 3 kampen skal nok gå hen at blive forrygende. "

Gahhh... 10 Mod 1, på at Goldeneye kunne tage alt hvad HL havde og gøre det bedre!

Sorry mate, men Goldeneye der kom før var et langt langt større punkt i FPS historie.

Min teori er bare at det blev ignoreret af alle PC only gamerne, som startede det der med: "FPS skal spilles med mus og tastatur"! Det var det samme med Pefect Dark.. Det blev sådan halv ignoreret!

Jeg sætter of course også mine penge på Halo 2! Jeg tror dog at Halos PC konvetering har skræmt mange mennesker, der købte PC versionen! Gamefaqs boards er overfyldt med threads om hvordan MS ødelagde det potentialt bedste FPS nogensinde, til at blive noget der var dårligere end Turok 3:(

Det handler ikke om hvor mange guns, fjender og ting der kan smadres, om, for mig! Det handler om HaloO_O

Btw, hvad mener i med at der ikke kommer et nyt Wind Waker?:( De der to dungeons der blev skrottet fra wind waker 1, skulle komme med i 2eren??? Og det ville stadig være cel shaded?:(

-Val
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 16/02-04 17:17 
Okotta>
Jeg har aldrig sagt, at Valve IKKE har bevist deres værd - Half Life var og er stadig et godt spil.

"Halo 2 kan osse blive dårligt, men forskellen på HL og Halo - som jeg skrev - er, at Bungie allerede HAR bevist deres værd"

Det kan da kun tolkes som, at Valve ikke har bevist deres værd?

Om det ene spil er en generation nyere end det andet, er da ligegyldigt - det handler om selve spillet.

Det er da ikke ligegyldigt, når du peger på Halo som en "vinder", og også skriver at der er flere fejl og mangler ved HL end ved Halo. Når man taler FPS´ere, så sker der da forholdsvis meget på en generation, specielt når det kommer til AI, fysik og scripting. Derfor synes jeg ikke din sammeligning er fair.

Du kan sammenligne Halo og Red Faction 2, ka´ du :)
OkottaOkottaSkrevet 16/02-04 18:24, rettet 16/02-04 18:26 
jaes>
"Halo 2 kan osse blive dårligt, men forskellen på HL og Halo - som jeg skrev - er, at Bungie allerede HAR bevist deres værd"

Det kan da kun tolkes som, at Valve ikke har bevist deres værd?


Så har jeg ikke formuleret mig godt nok, for det jeg mente var, at Bungie havde bevist sig selv ved at lave et spil som var bedre end HL - forstået på den måde, at indtil Halo kom, så var HL (for mig) et af de bedste FPS'ere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 09:48, rettet 17/02-04 09:52 
Valkyrie>
Min teori er bare at det blev ignoreret af alle PC only gamerne, som startede det der med: "FPS skal spilles med mus og tastatur"! Det var det samme med Pefect Dark.. Det blev sådan halv ignoreret!

Det er muligt at PC gamers har ignoreret Rares mesterværker, men resten af industrien har ikke. Seriøse steder som fx Edge fremhæver gang på gang spillenes kvaliteter. Faktisk skriver de i Half-Life 2 nummeret(i lederen), at Half-Life blev hyldet som det bedste FPS nogensinde, da det kom. Ja, med mindre man havde spillet Goldeneye, som kom først, i hvilket tilfælde Half-Life højest kunne få en andenplads.

Så ignoreret bliver spillene ikke.

Valkyrie>
Gahhh... 10 Mod 1, på at Goldeneye kunne tage alt hvad HL havde og gøre det bedre!

Ikke alt. Der var ikke mange scriptede events i GE. Men som en helhed er GE et bedre spil, selv om HL er godt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 10:57 
Jeg mener klart, at i dag så er HL et bedre spil end GE - simpelthen fordi GE nærmest er uspilleligt på flere forskellige missioner, pga. slowdown.

Som helhed mener jeg osse, at HL er det bedre spil - det fangede mig meget mere end GE gjorde (sikkert fordi jeg elsker sci-fi og velfortalte techno thrillers om ting der går galt - hvis HL kom som film, så skulle Michael Crichton skrive den), og det holdt mig fanget hele vejen (og det selvom GE stadig har én af de bedste sniper rifler i spil, nogensinde).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 11:01 
Det kan vi så diskutere frem og tilbage, men jeg har ikke rigtigt lyst.

Men jeg er ikke af den opfattelse, at GE er uspilleligt. Sidder faktisk og spiller det i disse dage og det holder eminent.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 11:03 
Okotta>
selvom GE stadig har én af de bedste sniper rifler i spil, nogensinde).

Og tilmed den første i et FPS. Ikke ringe :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 17/02-04 11:27 
Frame rate og slow down er vel heller ikke så vigtigt i GE pga. auto-aim...

Men jeg hælder nok også mest til HL, selvom man så nok bør sammenligne PS2-udgaven med GE.
Men GE var fantastisk, og holder stadig glimrende :)
happyEDhappyEDSkrevet 20/02-04 21:52 
hvornår er det nu lige det er ??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NeriedNeriedSkrevet 20/02-04 22:00 
i maj
PlaykidPlaykidSkrevet 20/02-04 22:01 
d. 12-14 maj skulle jeg mere.
Spiller nu: Halo 3
happyEDhappyEDSkrevet 21/02-04 08:58, rettet 21/02-04 12:23 
det er sku svært at vente.. og der sker ikke noget indtil...

jeg glæder mig mest til:
DS
PSP

Bare man kan se nogle spil og billeder der til.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/03-04 22:53 
En del gode titler ;)

E3 lineup
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig