X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

aaaargh hjælp med OOT...


Svar
TKTKSkrevet 13/02-04 17:35 
JEg er kommet til HYLUI castle eller hva det hedder der hvor man skal snige sig forbi vagtere.... emn kan ik komme ind til hende prinsessen... manden ligger for et sted hvor jeg skal skubbe nogle kasse ned i en voldgrav.... :-(

Hjæææælp----> tak!

Mvh. Thomas
TKTKSkrevet 13/02-04 17:56 
nå har fundet ud af det... kan godt være jeg skriver i dette topic hvis der skal hjælpes i fremtiden
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/02-04 18:00 
Du skal bare finde hans datter (som står nede ved porten).. Hun skulle meget gerne give dig en høne, som du kan vække ham med.
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 13/02-04 18:04 
Han havde sådan set fundet ud af det :)
TKTKSkrevet 13/02-04 18:10 
ja ja too slow søgaard...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/02-04 18:33 
Hardballer>
Han havde sådan set fundet ud af det :)

Ej, er du sikker?
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 13/02-04 18:36 
Altid!
TKTKSkrevet 14/02-04 10:00 
jeg har fanget 4 høns til den lille grædende pige i kokaki village !?! hmm... hvad skal jeg gøre for at fange de sidste???
fearless popcornfearless popc...Skrevet 14/02-04 10:14 
Du skal vel finde dem? :P..

Du kunne nævne hvilke du HAR fundet.. (Til andre som KAN hjælpe dig;))
just plug it in.
TKTKSkrevet 14/02-04 10:17 
hold kæft du er sjov!!!!
Hvis du ik har noget seriøst at bidrage med så bar lad vær!!! for jeg prøver at klare noget i et spil som er rimelig seriøst!

Andre kan bare skrive hvor hønsene er!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 14/02-04 11:42 
Den sværeste er i en kasse... når du står ved siden af den rigtige kasse, kan du se at din fe går ind i kassen, ødelæg så kassen med en bombe (når du får dem)...

En anden der kan være lidt svær er den hvor du skal gå op ad trapperne der er til venstre for indgangen til kirkegården, for enden af trapperne kan man hoppe ud over kanten, og hvis du har en høne i hænderne mens du hopper så svæver du... du skal hoppe skråt til venstre så du lander ovenpå det lille hegn, kast så hønen tilbage over hegnet i den retning du kom fra. Så kan du tage den senere.
Nu hvor du er inde bag hegnet er der hvis en kylling på jorden, den skal du også bare kaske over det samme hegn som før. Den sidste høne er oppe ad de store stige lige bag det store hegn (den stige der fører op bag møllerens hus).
Det kan godt tage kræve et par forsøg at komme over det lille hegn, men det kan sagtens gøres :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BobbeBobbeSkrevet 14/02-04 11:56 
ThomasS prøv at bruge Gamefaqs.
(Hvis du nu skulle bruge mere hjælp).
Spiller nu: Wii
NaieraNaieraSkrevet 14/02-04 12:30 
Det her er for langt ude.

Lukket.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig