X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

R-Type Final


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/02-04 11:22 
Er der nogen der kan bekræfte om PAL udgaven af R-Type Final vil komme til at understøtte 60hz?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 13/02-04 11:56 
Jeg kan ikke finde et sted hvor det står lige her og nu, men det gør det, så vidt jeg husker.

Så må vi håbe den starter ved 249,- eller 299,-...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/02-04 13:38 
Hvorfor tror du at den vil starte i så lavt et prisleje?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
OmenOmenSkrevet 13/02-04 13:43 
Den bliver udgivet under Eidos "Fresh Games" label.
Vote Ficus!
JuggernautJuggernautSkrevet 13/02-04 13:44 
Okay..Det var jeg ikke klar over. Er det deres svar på økonomi-spil?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 13/02-04 13:51 
Ja. De udgiver nogle af de lidt mere "obskure" japanske spil. F.eks. kom det der Mosquito-spil og Mad Maestro også i den serie.

Det vil så sige, at der er chance for at Final hurtigt ender i billig-bøtten til 150-200 kr. Lad os håbe det går MEGET hurtigt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/02-04 13:56 
Det lyder jo næsten for godt til at være sandt. Prøvede spillet igår hos kimmer. Fantastisk flot. Eneste minus var at det godt kunne hakke i ny og næ. Men intet der ødelagde gameplayet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 13/02-04 18:30, rettet 13/02-04 18:34 
Det lyder næsten for sygt til at være sandt... eller nej det undrer jo ikke, det er bare et bevis på den sørgelig tilstand spilmarkedet er i, både fra udgivers og spillers side, når sådan en titel kun udkommer her som bargain bin sale omtrent...

heldigvis borger pris ikke konsekvent for kvalitet.

*sigh* og så koster spil som Dark Alliance 2 eller det næste fifa upgrade 2,4 eller 5 500kr eller mere...
Hvad sker der?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/02-04 18:43 
R-Type FINAL burde koste 1800,- så godt er det ;) jeg brugte selv 12 timer på det spil for at unlocke skjulte baner og nye rumskibe, RT:F hører til top 5 af shootere der er ude (personlig mening), håber at i andre får samme glæde af spillet.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OmenOmenSkrevet 13/02-04 18:48 
Jeg kan kun være enig med Star Soldier, helt fantastisk spil som kun kan anbefales.
Vote Ficus!
DarklynoonDarklynoonSkrevet 05/05-04 19:14 
nogen der ved hvor i kbh det kan købes i pal udgaven, er nemlig ikke stødt på det
Mortal Kombat the mother of all fighting games
JuggernautJuggernautSkrevet 05/05-04 19:31 
Eneste sted jeg har set det, er Cdwow.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MathiasMathiasSkrevet 05/05-04 19:32, rettet 05/05-04 19:33 
Star Soldier>
R-Type FINAL burde koste 1800,- så godt er det ;) jeg brugte selv 12 timer på det spil for at unlocke skjulte baner og nye rumskibe, RT:F hører til top 5 af shootere der er ude (personlig mening), håber at i andre får samme glæde af spillet.

Det lyder godt. Har lige købt 2 andre R-Type spil fra Mysterious herinde for 225 ,- (når pengene altså er overført), så jeg glæder mig til at give mig i kast med dem og forhåbentlig snart R-Type: Final. Hvornår er den eksakte udgivelsesdato?
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/05-04 20:33 
Såvidt jeg husker er det SSD der har distributionen i Danmark. Det betyder at spillet burde være at finde i Bog & Idé, og en af de mindre elektronik kæder, og måske Blockbuster. EB er det formodentlig også.

Jeg var ikke vild med 3D baggrundende da jeg prøvede demoen. Det var et turn-off. :(
OkottaOkottaSkrevet 05/05-04 20:39, rettet 05/05-04 20:39 
Bog & Idé i Aalborg, har haft R-Type Final stående på hylderne i et stykke tid nu.

399,- koster det.

Jeg har spillet lidt på det - det virker godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JuggernautJuggernautSkrevet 05/05-04 20:42 
Det ER godt. Men når man kan købe det hos CDwow for £23...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 05/05-04 21:36 
Og det er endnu billigere fra Dvdboxoffice efter hvad jeg kan huske.
NaieraNaieraSkrevet 05/05-04 22:34 
Men så skal man jo lige kunne spille importspil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 05/05-04 22:41, rettet 05/05-04 22:41 
Star Soldier>
R-Type FINAL burde koste 1800,- så godt er det ;) jeg brugte selv 12 timer på det spil for at unlocke skjulte baner og nye rumskibe, RT:F hører til top 5 af shootere der er ude (personlig mening), håber at i andre får samme glæde af spillet.

Gameplay mæssigt er RT:F ok, men den forbandede 3d grafik går det altså halvt uspilleligt til tider.
Bossen i bane 6 (den originale bane 2 boss) er så irriterende at jeg ikke gider spille mere. PGA grafikken er det ikke til at se hvor man må stå uden at ramle ind i væggen.
NaieraNaieraSkrevet 05/05-04 22:43 
Horisontale shooters sucks alligevel generelt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 05/05-04 22:59, rettet 05/05-04 23:00 
man kunne forledes til at tro, at folk ældes hurtigt og derfor lider af 2 typiske træk ved alderdom:

1. dårligt syn
2. generel bitterhed overfor alt
2b. (i forlængelse af 2) i særdeleshed nye og anderledes ting.

gutter for helvum... for at bruge stærke udtryk.. eller skulle jeg skrive: nææh dog, hvad skuer mit øje, splitte mine bramsejl, monstro i to ikke har fået det dårligste ben ud af sengen i daw, eller er det monstro blot rolatoren der knirker, jeg synes jeg hører brok i dag?
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 05/05-04 23:02 
Har du spillet RT:F? Har du spillet mod den boss?
la0sla0sSkrevet 05/05-04 23:06 
ja,ja.... men det gav mig nu ikke 50 år ekstra i bagagen... det er tough... helt sikkert.
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 05/05-04 23:08 
Jeg har ikke noget imod 3d grafik, det skulle bare være mere tydeligt hvad der er baggrund og hvad der er vigtige elementer.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/05-04 23:10 
3of19>
Bossen i bane 6 (den originale bane 2 boss) er så irriterende at jeg ikke gider spille mere.

Ja, det er for det meste den bane nybegyndere giver op på....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
3of193of19Skrevet 05/05-04 23:14 
Designmæssigt er den da også bare hul i hovedet. Først den kvælende kedsommelige sekvens hvor man flyyyyyver rundt ovenover og bliver angrebet af de der slange dimser (ja, næsten ligesom i originalen, jeg HAR spillet det), så endelig flyver ind i den, og så enten bliver skudt ned, kørt ned, eller kører ind i en væg der ser ud som et stykke baggrund. Wheeee sjovt. Not.
dRxLdRxLSkrevet 05/05-04 23:25 
I skal ikke tage jer af ham ;-)
Han brokkede sig også ubegrundet over at det skulle være for svært at se hvad der foregik i Border Down, et problem jeg ikke kan "se".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/05-04 07:05 
Aaaaaaaaah, det er da vidst ubegrundet kritik :)

Border Down er fedt, ganske enkelt
NaieraNaieraSkrevet 06/05-04 08:39 
Jeg kan da godt se hvad han mener, men problemet er mindre i BD end i Final.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/05-04 01:20, rettet 20/05-04 01:21 
For at komme tilbage til Jugernauts originale spørgsmål:

Ved i om PAL udgaven understøtter 60hz? Eller om det er konverteret ordentligt til 50hz PAL (hastigheds tilpasset + ikke flere slowdowns end i NTSC udgaven)?

Kan også købes hos amazon.co.uk
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 20/05-04 01:24 
Der ER 60Hz mode. Det mener jeg helt bestemt er blevet besvaret her, eller i en anden tråd om samme spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 20/05-04 01:39, rettet 20/05-04 01:39 
Darklynoon har modtaget PAL versionen for en uges tid siden, og der ER 60Hz option :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 20/05-04 01:39 
Er der et ekko herinde? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 20/05-04 01:41 
Næh, men du skrev "mener", så jeg ville lige skære de ud i pap ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 20/05-04 01:42 
Næh, jeg starter med at konstatere at der er 60Hz "mode" eller "option". Derefter skriver jeg så, at jeg da bestemt mener, at det spørgsmål er blevet besvaret her eller i en anden tråd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 14:42, rettet 09/06-09 14:42 
Til de interesserede, der har besvær med at finde nye PAL-udgaver, så har Gameseek.co.uk det stadig på lager.

R Type Final (PAL) - £19,97 + £ 3,99 fragt ~ 206,5 kr.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig