X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Raketfart


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 11/02-04 16:23 
Hej
jeg kan huske en gang i raketfart på tv2 zulu at de hva hjemme at besøge en der samlet på gamle tvspil og spil og game&watch. men jeg kan ikke rigtig huske hvem det hva og hvor han boede henne, men jeg tror nok der er et pr. år siden og jeg glemte at optage det men er der nogle der kan huske det så må i meget gerne hjælpe mig.
I love monster land
TKTKSkrevet 11/02-04 17:26 
måske kan man få kontaket tv 2, og spørger om de har udsendelsen i et arkiv??? det ville jeg gøre...
DizzyDizzySkrevet 11/02-04 18:16 
Prøv først lige at tjekke deres hjemmeside ud, her er en del links :)

Raketfarts hjemmeside
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
jaesjaesSkrevet 11/02-04 18:36 
Jeg kan godt huske den udsendelse, og kunne huske noget af navnet, så jeg tjekkede lige om han skulle være oprettet herinde, og det er han åbenbart...

http://www.playright.dk/infoprofil.php?id=455
WonderboyWonderboySkrevet 11/02-04 21:05 
Tak få hjælpen jeg har været inde på raketfartes hjemmeside og kigge og på playright men jeg kunne godt tænke mig at se det igen i kender ikke nogle det har det optaget på et bånd/plade.
I love monster land
jaesjaesSkrevet 11/02-04 21:09 
Du kan se afsnittet på deres hjemmeside.
Det hedder gamle spil, under årgang 1.
WonderboyWonderboySkrevet 11/02-04 21:25 
Tak få hjælpen det har jeg lige overset at man kunne det men tak.
I love monster land
happyEDhappyEDSkrevet 11/02-04 22:36 
jeg har det på video hvis der er tjekker lige til i morgen
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KTCKTCSkrevet 12/02-04 00:46 
Har lige kigget udsendelsen, og han har da godt nok lidt grej stående. Lidt sjovt kunne jeg faktisk se fra starten, at det var Dig Dug de var ved at boote, før der skete noget på skærmen...
Og så Mame.dk. Rest In Peace :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WonderboyWonderboySkrevet 12/02-04 10:53 
toAt>
jeg har det på video hvis der er tjekker lige til i morgen

Hej hvis du har det så send mig lige en besked om det også hvis du ikke har.
I love monster land
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/02-04 11:04 
Hvilket program skal man bruge for at åbne filerne på deres hjemmeside? Hverken mit Windows Media Player eller RealOne tager imod det...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 12/02-04 11:14 
Windows Media Player 8.0 virker fint hos mig. Prøv eventuelt at opdatere din udgave.
元気ですか。
WonderboyWonderboySkrevet 12/02-04 23:22 
Hej ved i om man kan brænde det over på en cd skive så man kan se det på sin dvd afspiller.
I love monster land
DizzyDizzySkrevet 13/02-04 14:10 
Der findes programmer som kan rippe videostreams, så man kan brænde dem til cd. Kan ikke lige pt huske navnet på disse programmer, men de har været på Privat computers Cd/DVD, dengang de havde en artikel herom :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
DehliDehliSkrevet 13/02-04 17:10, rettet 13/02-04 17:12 
Fyren hedder Tobias Balle-Petersen og bor pt. i Japan.

Tobias profil
Jo ældre, jo bedre.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig