X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yager, Red Faction 2, Ford Racing


Svar Sortering
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/02-04 12:41, rettet 11/02-04 12:41 
Jeg går ud fra mange herinde, har købt i hvert fald nogle af disse tre titler hos Netto, og derfor må jeg lige høre, om I er lige så skuffede over Red Faction 2, som jeg er? Det er jo langt fra så fedt som etteren, hovedsageligt fordi 'historien' er så rodet - den kunne bestemt godt have lige så mange scriptede sekvenser som i etteren.

Yager er da ganske ok, lidt simpelt - det måtte godt være lidt mere a la Privateer (Et gammelt PC spil), hvor man selv skal købe nye rumskibe, våben, skjold m.m. og hvor det hele går ud på at handle sig frem. Det måtte også godt have lidt flere Dropship (PS2) agtige missioner, hvor man sakl flyve ind i krigszone og gøre et eller andet og derefter slippe væk; altså det modsatte af, hvad man er vant til fra flysimulatorer. Se, dét er underholdning!

Ford Racing gad jeg ikke købe.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KeenKeenSkrevet 11/02-04 12:52 
Jeg var da også en tur til Netto... Der var ingen Red faction 2 tilbage men jeg fik købt Yager da jeg har fået at vide at det var et godt spil... Jeg har ikke spillet det så meget men indtil videre synes jeg det er lidt småkedeligt men jeg vil da lige gi' det en chance...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-04 14:22 
Ja jeg var også men Keen i Netto igår.

Jeg købte Yager og Ford Racing 2.

Yager har jeg næsten heller ikke spillet men jeg håber da på det bedste.

Ford Racing er på ingen måde realistisk. Styringen minder om en blanding mellem speed devils og GTA :/ Grafikken er sådan set meget go, og så kører det spil forbavsende flydende!

Som sagt var RFII der ikke. Men jeg ha da haft det. Og ja, spillet er ikke nær så godt som forgængeren. Men det har nu nogle ok MP funktioner.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig