X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomme æsker til PSX-spil


Svar
jaesjaesSkrevet 10/02-04 20:49 
Er nogen fornylig stødt på butikker hvor de sælger tomme æsker til PSX-spil?
DarkenDarkenSkrevet 10/02-04 23:13 
Jaes hvis du finder et sted så sig endelig til ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 10/02-04 23:32 
hvorfor tror du der er nogen butikker der gør det?

hvem gad dog sælge sådan nogen,der er vel ikke rigtig
nogen der gider købe tomme æsker ud over jaes :P
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/02-04 23:35 
Tidligere var der da adskillige der gjorde, men det er ved at være 1-2 år siden, jeg så en sidst.
元気ですか。
DizzyDizzySkrevet 10/02-04 23:49 
Man kan stadig falde over dem, netto har da haft nogle for ikke så lang tid siden. Du kan også evt prøve bogogide eller toys R us.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
valiantvaliantSkrevet 10/02-04 23:59 
Har nævnt det før, Føtex/Dansk supermarked har også haft dem, men det er et stykke tid siden, har en enkelt tilbage så jeg kan da oplyse stregkodenummeret hvis det kan bruges til noget.
jaesjaesSkrevet 11/02-04 00:10 
Frederikkeller>
nogen der gider købe tomme æsker ud over jaes :P

Alle der har været ofre for Post DK´s brevtortur, vil gerne have fat i tomme æsker ;)

Har på fornemmelsen af Post DK er værst i København, i den sammenhæng. De har vel for travlt...
Ca. 1/3 af de PSX-spil jeg får tilsendt i boblekuvert, har fået revner i æsken, eller det der er værre.

Valiant:
Kan man søge på stregkoder et sted på nettet?
SumezSumezSkrevet 11/02-04 00:25, rettet 11/02-04 00:26 
Postvæsnet kaster med pakker. Sådan er det. Det bør butikker også tage hensyn til når de pakker spillene ind.

Hvis nogen finder en butik der har æskerne (også selvom det kun er Netto i en enkelt uge) en gang ude i fremtiden, må de MEGET gerne skrive det her..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DizzyDizzySkrevet 11/02-04 00:36 
....

De her har 3 stk til 15 kr stk
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SumezSumezSkrevet 11/02-04 02:00 
Hvis nogen køber dem, Dizzy har linket til, kan de så ikke melde tilbage om der er tale om æsker der er 100% magen til de originale æsker, spillene kommer i?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 11/02-04 08:16, rettet 11/02-04 08:17 
EDIT:hov så ikke der stod gratis fragt over 100kr
hmn
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 11/02-04 08:21 
CyberCom på Falkoner Alle.

De er sgu nok ikke til at finde på hjemmesiden, så ring derned 33230960.

Sidste jeg checkede havde vi en kæmpe kasse med originale covers (præcis som dem man får når man køber et PSX spil, bortset fra at der ikke er der det Sony klistermærke på).

2ndGames
» a winner is you «
valiantvaliantSkrevet 11/02-04 10:03 
Post Danmark maskinsorterer stort set al post, breve/pakker, som ikke er sendt som forsigtig, man skal forvente at tingene får nogle knubs og der ydes normalt ingen erstatning.
Modtog 6 Cube spil hvor de 4 kom som små stykker, fik at vide at der ikke var nogen erstatning, jeg påpegede at der nærmest var tale om hærværk (hjørnet på kassen ver trykket 10-15 cm. ned) at det umuligt kunne skyldes maskinsorteringen og at jeg ville anke afgørelsen.
Efter en til tider kraftig diskution med den iøvrigt flinke post dame kontaktede hun anke instansen i KBH og jeg fik min erstatning, ville iøvrigt hellere have modtaget nogle hele covers.
Jaes: ved ikke om stregkoden kan bruges til noget, så det bare som en mulighed.
SumezSumezSkrevet 11/02-04 15:57 
Rites>
Sidste jeg checkede havde vi en kæmpe kasse med originale covers (præcis som dem man får når man køber et PSX spil, bortset fra at der ikke er der det Sony klistermærke på).

Er man hyklerisk hvis man gerne vil have Sony klistermærket med? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 11/02-04 16:10 
yes

:)
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 11/02-04 16:55 
Hyklerisk eller ej. Jeg kan skaffe covers, men ikke klistermærker :)
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 11/02-04 19:20 
valiant>
Modtog 6 Cube spil hvor de 4 kom som små stykker,

Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at der er problemer med de ting jeg modtager: Ødelagte covers, spil der har løsnet sig og derfor er blevet ridsede, eller post som "bare" har være 2-3 dage undervejs.
Desuden er to spil aldrig nået frem (ud af ca. 35 mulige).

Det er simpelten uacceptabelt, så jeg skrev for en måned siden en lang mail til kundeservice, men de gider åbenbart ikke at svare, på trods af mange rykkere.

Jeg regner ikke med at få erstatning, da jeg ikke rigtigt kan bevise noget, men har blandt andet påpeget i mailen, at når de anbefaler boblekuverter til cd´er etc., så må man forvente, at man kun yderst sjældent oplever problemer.
Det kan jo ikke være meningen, at man skal sende ét sølle spil til 100 kr. som pakkepost.
jaesjaesSkrevet 11/02-04 19:32, rettet 11/02-04 19:33 
Jeg skrev til en masse butikker i går. Det tætteste på bonus er nok, at de i Fonas kunderservice mente, at der ville være en god chance for, at de kunne betilles hjem.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig