X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD-brænder


Svar
BomberBomberSkrevet 10/02-04 18:15, rettet 10/02-04 18:18 
Aldi har i morgen tilbud på en medion dvd brænder. Men kan det betale sig? I følge edb-priser har NEC samme slags brændere til cirka 200 kr billigere.

Men nu har jeg haft gode erfaringer med aldi, så skal jeg vælge den billige eller gå efter medionen i aldi. Hvad ville du gøre?

Rul lidt ned ude i siden og tryk på brænderne.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 12/02-04 22:50 
Nå jeg kom for sendt den var udsolgt allerede om onsdagen.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
KoludaKoludaSkrevet 12/02-04 23:02 
Jeg har en 3 uger gammel NEC 1300a jeg skal af med.
Flashet med nyere Firmware så den er kodefri og kan bruge så godt som alle skiver nu.
BomberBomberSkrevet 12/02-04 23:16 
Desværre jeg har allerde bestilt en. Valgte dog en fra MSI i stedet.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
PaenPaenSkrevet 13/02-04 10:30 
Aldi har vist også fået en slap over næsen, pga udsalget.
Personalet havde købt over 8 af de nævnte brændere selv, så der kun var tre tilbage til kunderne. Dette var ikke optimalt og de blev vist meldt til forbrugernævnet.

Nu er det ikke længere tilladt at personalet køber noget for dem selv før udsalget officielt starter.

Så kan de lære!
Lóriens blade falder ikke forgæves
KoludaKoludaSkrevet 13/02-04 10:36 
Sådan har det været længe efterhånden, ved det for kæresten arbejder i Aldi...

Når man tænker på at de ellers ikke har nogen firmagoder eller rabatter , syntes jeg faktisk det er okay, at de hvis de selv skal have noget, de så køber det til dem selv inden åbningtiden.

Men derimod til famlie,venner osv. syntes jeg dog det er okay, at de ikke må "hamstre" ;)
tastasSkrevet 13/02-04 11:05 
Men alligevel, når de reklamere for det, og så kun har 3 (Selvom der sikkert står begrænset antal) ud af 11 er det da liiige lidt nok :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BomberBomberSkrevet 13/02-04 13:06 
Der ligger 2 aldier i min by. Begge havde udsolgt klokken 15 på tilbuds dagen. Og han sagde de kun havde fået en kasse med brændere i. Så jeg går ud fra at de kun har haft 8-10 stykker. Alle deres danske film var også væk. Synes det er lidt ringe.

Men jeg er nu ligeglad fordi jeg fik en MSI brænder til samme pris endda er den bedre en den fra aldi og der følger også en masse software med. Desunden har TP-musik i lang tid haft danske film klassikkere til 50 kr. pr. stk.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig