X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5 artikel på Zantiago


Svar
KTCKTCSkrevet 27/03-03 22:11 
Efter et veloverstået konsoltræf, har jeg dækket begivenheden i en feature på Zantiago.

Denne artikel indeholder et tilbageblik på, hvordan og hvorfor det hele startede, så hvis du er nysgerrig, hvad der foregår til vores konsoltræf, eller du har deltaget og vil have et lille tilbageblik, så klik dig ind på artiklen her:

KT5 artikel
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 27/03-03 22:19 
Ser godt ud (bemærker at du har brugt en del af mine billeder ;))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 27/03-03 22:25 
Jeps, jeg har valgt de billeder, jeg syntes passede bedst til artiklen.
Du må så selv bestemme, om du tror det er fordi du er bedre fotograf og dit kamera er bedre ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 27/03-03 22:28 
(Eller fordi Sumez i hvert fald ikke var på nogen af de billeder ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 27/03-03 22:38 
Hehe, ja. Han skulle jo nødigt skræmme folk, så de ikke tør komme med næste gang ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MajorPMajorPSkrevet 27/03-03 22:39 
RJK >
(Eller fordi Sumez i hvert fald ikke var på nogen af de billeder ;p)


Tror jeg mest på! :D
Men god artikel KTC!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 27/03-03 23:13 
RJK >
(Eller fordi Sumez i hvert fald ikke var på nogen af de billeder ;p)

Hehe, den tror jeg også mest på. Mit kamera overgår vist kun StrideRs ;) (nah, spøg til siden, intet overgår et engangskamera fra Japan Photo)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 28/03-03 00:01 
Uhh - man bliver jo nærmest en kendis af at eje Tekki. Men under alle omstændigheder, så tak fordi du stavede mit navn rigtigt ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KTCKTCSkrevet 28/03-03 13:46 
Det var så lidt, og når du nu slæbte det kæmpe monstrum af en controller med, var det jo også værd at nævne :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/04-03 00:02 
Sumez >
(nah, spøg til siden, intet overgår et engangskamera fra Japan Photo)

Så sandt som det er sagt... jeg har flere billeder under ærmet endnu... ja, nemlig... en bonuskavalkade!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 01/04-03 00:04 
Skal det forståes som om du fandt det forsvundne kamera i din egen oppakning? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 01/04-03 16:35 
ja...we want the truth !
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/04-03 11:28 
You want the truth!? You *CAN'T HANDLE* the truth! >;)

...kameraet fandt sig selv på mystisk vis... en ren X-fil.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AmbyAmbySkrevet 03/04-03 21:59 
Tak. Det var lige det svar jeg fiskede efter :) Så er der i det mindste nogen herinde der ser lidt film engang imellem.

* A Few Good Men - The Big Hit.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 03/04-03 22:23 
Der er måske nogen, der har undret sig over at PlayRight eller de blade/sites, som mange af de folk, der deltog i KT#5 er tilknyttet, ikke blev nævnt i artiklen.

Dette er gjort af hensyn til de læsere, der bare "dumper ind" og ikke skal forvirres af en masse forskellige navne på sites og blade de måske ikke kender.

Dog er disse blade og sites nævnt i opsummeringen af vores måned hos Zantiago, som kan læses her (hvis jeg har glemt nogen, er det bare synd ;)):

En måned på Redaktionen: Marts
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Mati-GolMati-GolSkrevet 03/04-03 23:08 
Synd at du ikke fik månedens citat ;-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
KTCKTCSkrevet 03/04-03 23:10 
Synes nu ellers "... Dead Or Alive Xtreme Volleyball har en meget afslappende stemning og gameplay, og kan derfor være godt til at stresse af på, eller hvis man bare har lyst til lidt hygge-spilleri...." var en sikker vinder ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 03/04-03 23:16 
PCP stemningen skinner tydelig igennem.. :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JesperJesperSkrevet 03/04-03 23:20 
He - KTC den havde jeg overset, for den var ellers kanon. Det var mig der udtog citatet til denne måned, men kommer du op med noget lignende igen, så har du nok en rimelig fair chance :))
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig