X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Game Informer RE4 exclusive


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/02-04 14:08 
Game Informer har købt rettighederne til det nye RE4 info.
Hvor kan man købe Game Informer?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/02-04 15:50 
Tell me!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 13/02-04 17:38 
Du kan starte med at se alle billederne fra Game Informer her:

RE4 Screen Shots
SephirothSephirothSkrevet 13/02-04 18:07 
...

.. og lidt info her...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
kimmerkimmerSkrevet 14/02-04 13:36 
Damn, det ser fedt ud. For første gang glæder jeg mig til et Biohazard spil :-)

Nogen der ved noget om udgivelses datoen?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
fearless popcornfearless popc...Skrevet 14/02-04 16:01 
Linket med screens virker ikke ved mig

Men af det andet link, ser det kanont ud!
just plug it in.
majjohamajjohaSkrevet 14/02-04 16:08 
Jeg har en disk med et klip fra Biohazard 4, må faktisk sige at det ser vildt spooky ud.
SephirothSephirothSkrevet 14/02-04 16:18 
Alt det, der tidligere er set fra spillet skulle efter sigende være droppet til fordel for den "Ghosthunter lignende" sydstats by.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HankyHankySkrevet 14/02-04 16:29, rettet 14/02-04 16:32 
Anders>
Linket med screens virker ikke ved mig

Tjek evt. dette link istedet :
http://www.pureresidentevil.com/recomingsoon.htm

Hmm .. Pic #12 .. er der intet rekyl i en Deagle :D ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 14/02-04 19:47 
w0w det er en spookey ud!

Det med rekylet.. må vel bare være en "lille" ting de har undladt? :P

Hva er det på screen #15 ?!
just plug it in.
JmogJmogSkrevet 14/02-04 19:55 
Mmmmmmm, tentakler.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/02-04 20:00 
Det ser najs ud. Vores helt ser ikke helt rar ud : )
Home is where the hardware is..
SephirothSephirothSkrevet 14/02-04 20:03, rettet 14/02-04 20:07 
Som sagt - disse screens har ikke længere noget med det færdige spil at gøre:

The creepy dolls. The fiery blue thing rushing at you with a sickle. The black viral enemies. The silvery research lab shown briefly in RE4's first appearance. The gorgeously atmospheric mansion with the curtains and hyper-detailed hallways shown at E3.

The Game Informer transcript, for those who have seen it, confirm that it's all gone. Wiped from the board. The game shares some basic 3D technology with the RE4 we saw last year, but that's it. Mikami wasn't set to direct himself originally, and the controls were rumored to be radically different in that incarnation. The story, artwork, and gameplay were all started anew when Mikami stepped in.

Nothing from any media prior to the Game Informer piece will have any bearing on the game itself.

EDIT: Jeg har lagt de nye screens op på mit site:

Link!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 14/02-04 21:11 
Shinji Mikami tog rollen som director, og har lavet alt om.

Det ser meget lovende ud...
OkottaOkottaSkrevet 15/02-04 10:34, rettet 15/02-04 11:05 
Hva' for noget?? Det der blev vist på E3 sidste år - det eksisterer ikke længere? Det er lavet om?

De (få) videoer som vi har set - slettet og startet forfra?

Men billederne fra Game Informer ER meget flotte.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 15/02-04 13:06, rettet 15/02-04 13:07 
traileren kan findes på www.gametrailers.com :)
motorsavsmassakre :P
HankyHankySkrevet 15/02-04 13:26 
Nej da !
Synes ikke der er noget uhyggeligt over en bondefarm ved
højlys dag. Det gamle så da meget bedre ud (Stemningsfyldte)
Men, ok !
Det har kunne være at de havde brug for noget nytænkning.
Grafikken ser da også ganske lovende ud på de nye screens.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/02-04 13:57 
Crap..., jeg må give Hanky ret her ang. stemningen.

Det kan godt være at i siger "jammen det ser jo godt ud", ja, men det gjorde det gamle også (for mig endnu bedre), crap, årets dårligste nyhed.

RE4 din mission: malk køerne og slå landsby tosser med kornsække over hovedet ihjel.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 16:23 
Frederikkeller>
traileren kan findes på www.gametrailers.com :)
motorsavsmassakre :P

Hvor?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 15/02-04 16:32 
http://www.gametrailers.com/vault-r.html
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 16:42 
Jeg troede bare, I havde et link til en ny film ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 16:56 
Star Soldier>
Crap..., jeg må give Hanky ret her ang. stemningen.

Det kan godt være at i siger "jammen det ser jo godt ud", ja, men det gjorde det gamle også (for mig endnu bedre), crap, årets dårligste nyhed.

RE4 din mission: malk køerne og slå landsby tosser med kornsække over hovedet ihjel.

Jeg kan sagtens følge dig - men samtidig nægter jeg simpelthen at tro på, at de ødelægger seriens største selling point (historien).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 15/02-04 17:17 
Lad os da håbe det :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/02-04 18:59 
Born2Play>
Jeg kan sagtens følge dig - men samtidig nægter jeg simpelthen at tro på, at de ødelægger seriens største selling point (historien).

Jeg tvivler ikke på spillet overhovedet som det nu er drejet hen til (historie, grafik osv.), men så syntes jeg at man skal glemme alt om den "gamle" serie og lade være med at sammenligne.

Det er egentligt okay med mig siden jeg tabte pusten lidt ved Biohazard Ø, det jeg brokkede mig over (var nok lidt hård), var at temaet ser ud til at være ændret fra det mere klaustrofobiske horror præg til et mere åbne og landligt splatter præg (her ville jeg så vælge det første), men det er selvfølgelig ALT for tidligt at sige ret meget om det (vi har jo kun set nogle billeder fra "the farm").

Hvis man skiftede hovedpersonen ud og ændrede navnet, ville folk så føle at det var et Resident spil?, der er virkelig sket radikale ændringer med næsten alt (ingen Umbrella, ingen Zombier osv.).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 19:37, rettet 15/02-04 19:40 
Ingen Umbrella, ingen Zombier

Det er jeg ikke helt sikker på? Plottet kan sagtens få et par "twists" undervejs. Du har i øvrigt 100% ret! Men jeg elsker en film ved navn "Wrong turn" (Meget crappy horror) - og RE4 ligner efterhånden en spilmatisering.

Wrong turn
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/02-04 21:08 
Selvfølgelig kan der komme twists, det med Umbrella og Zombies vare bare noget jeg læste om på the magicbox:

Appearance:

The game can be played in first person view and two other view perspectives.
RE4 supports 16:9 widescreen (which is mandatory) and 480 progressive scan. When the game is played on a regular screen, there are black borders on top and bottom.

When the game plays in 3rd person view, the main character Leon stays in the far left side of the screen, making it like playing a first person shooter.

The controls remain the same in the series, but the health and ammo indicators will be onscreen.

The entire world is in full 3D, there are no open door animation and pre-rendered cutscenes, all scenes are rendered in real time.

Background Story:

The story of RE4 takes place in 2004, six years after the incident of RE2

The Umbrella Corp and the zombies have disappeared
Leon is appointed by the president to guard his daughter, but before he takes the job, she has been kidnapped and taken to a village in South America, where all villagers are in an eerie trance, trying to hunt down Leon.

The enemies will react to their body wounds, e.g. shooter the enemy's foot will make him hobble.

The villagers are armed with weapons such as sickles, axes, pitchforks and other sharpen objects, and they have intelligence like in Sony's SIREN. For example one may pretend running away, luring you into his traps.

It is possible to shoot an object thrown at you with the right timing.

There is an action button which serves for different purposes, such as moving objects, kick the enemy and keep the enemies in distance.

There are certain levels that are in complete darkness, you can only rely on moonlight illumination on the villagers.

There are gigantic bosses who can catch Leon and hurl him through the air.

Leon will have a sniper and hand gun as weapon.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 21:38 
What we all thought was today confirmed to me by a good source. I will still post the following details as a rumor though, since Capcom didn't really tell us about it:

- These villagers are infected with an entire new form of the virus. They are in the first process of turning into a zombie.

- Later on, you WILL find the real "dead" zombies.

- Also, you will find out that Umbrella is far away from being dead.

- The game is longer than any other previous RE title.

- Leon will meet Claire later in the game.

- a new trailer will be shown at Capcom's official page in the next weeks
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/02-04 21:56 
KAN DE BESTEMME SIG? ;), typisk, der er altid folk der gætter og digter en hel masse, nok bedst bare at vente til Capcom frigiver nogle hårde facts og klips fra spillet.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 22:39 
Hehe ;-)

Jeg regner med en demo i Killer 7 - Så er de i hvert fald sikret en millionsællert.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 15/02-04 23:59 
Star Soldier>
KAN DE BESTEMME SIG? ;), typisk, der er altid folk der gætter og digter en hel masse, nok bedst bare at vente til Capcom frigiver nogle hårde facts og klips fra spillet.

Jeg tror Capcom skyder sig selv i foden med RE4, hvis de ikke holder sig til "old school".

Capcom satsede lidt med RE0, men det virkede ok, selvom jeg helst var fri for at styre to karakterer på én gang.

Jeg i hvert fald skuffet, hvis RE4 bliver et FPS look-alike.
What is the Matrix?
RonaldoRonaldoSkrevet 16/02-04 01:11 
Skyder sig selv i foden? Serien er ved at dø, de må da gøre et eller andet.

Hvad end de har gang, så ser det ud som, at det virker.
OkottaOkottaSkrevet 16/02-04 12:21 
Enfen>
Jeg tror Capcom skyder sig selv i foden med RE4, hvis de ikke holder sig til "old school".

Hvad er old school for dig, i RE serien? Dør animationer? 3rd person view? Inventory boxes? Zombier? Klaustrofobiske indendørs scenarier?

Dør animationerne bliver nu tilsyneladende fjernet i RE4, og 3rd person viewet er der stadigvæk + et over the shoulder view. Zombier vil osse være der i RE4. Indendørs scenarierne vil vel stadig være der og inventory boxes - hvem ved..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SideshowSideshowSkrevet 16/03-04 16:36 
Born2Play>
- Leon will meet Claire later in the game.

Ahhh...godt at høre, hvis det er sandt. Er meget spændt på at få noget fortsættelse fra RE:CV
>>There's only Juan Pablo Angel<<
The DaneThe DaneSkrevet 16/03-04 16:56, rettet 16/03-04 16:58 
Det eneste der var lidt af et problem for mig i RE0 var manglen på udstyrskister.

Med RE4 har jeg indtil videre kun et problem med, at Umbrella skulle være gået under - bare fordi en gruppe hovedfigurer i firmaet og baser er smadret betyder det vel ikke de er færdige. Hvad med hele det europæiske fundament i firmaet. Skulle Paris delen ikke være solid?

Men videre kan jeg da godt lide den måde de bruger det org. virus på, da det jo må opføre sig på en anden måde end det de selv har videreført det til (og indtil videre har vi kun læst om deres tilstand før de dør).

Men jeg glæder mig da ellers til det kommer.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SideshowSideshowSkrevet 16/03-04 17:05 
Umbrella kan umuligt være gået under...
>>There's only Juan Pablo Angel<<
The BruceThe BruceSkrevet 18/03-04 12:26, rettet 18/03-04 12:30 
Mmmmmmmmm- mæsk jer i 26 nye (!) screenshots fra denne "spookster"!!! (Der er mere "guf" på side 4!!!

Hvornår skulle de første anmeldelser dukke op?!

Forestil jer DETTE i Hi-res på jeres 32" med en omgang surround...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig