X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda (US) er SÅ lækkert!


Svar
OmenOmenSkrevet 27/03-03 20:27 
Jeg var en af de mange som var ret sikre på at Metroid Prime skulle være den absolutte GC titel for mig, men efter at have erhvervet mig den amerikanske version af Zelda, kan jeg kun sige GLÆD JER til alle der venter på dette spil... det kan ikke beskrives... fantastisk...
Vote Ficus!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/03-03 22:05 
La' nu vær' med at sig' sådan noget! :)
MadsMadsSkrevet 27/03-03 22:06 
Så er det jo lækkert at det bumper ind af døren, en af de nærmeste dage =)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JesperJesperSkrevet 27/03-03 22:15 
Jeg har en preorder på en PAL version, som jeg også VIRKELIG ser frem til dumper ind i postkassen i maj. Kan slet ikke vente!
OmenOmenSkrevet 28/03-03 10:34 
Hehehe, jeg var så heldig at være i Seattle dagen efter spillet udkom =)

Ekspedienten: "Actually we just received it. Would you like a copy?"

Mig: "Ye.. YES!!"
Vote Ficus!
JoachimMAJoachimMASkrevet 28/03-03 10:48 
Mit Zelda ligger her i DK nu, hos DHL's hovedkvarter. Tror lige jeg ringer til dem, og spørger om jeg kan samle det op senere i dag.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 28/03-03 14:42 
I sku´ have bank, længere er den ikke :)
MajorPMajorPSkrevet 28/03-03 16:06 
Omen >
Hehehe, jeg var så heldig at være i Seattle dagen efter spillet udkom =)

Ekspedienten: "Actually we just received it. Would you like a copy?"

Mig: "Ye.. YES!!"



LOL, hvorfor sagde du ikke nej?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JoachimMAJoachimMASkrevet 31/03-03 15:51 
YES!!! Fik spillet i dag, og fucker hvor er det fedt!!!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
OmenOmenSkrevet 31/03-03 15:59 
Bare vent til du kommer ordenligt i gang med det =)
Jeg er adskillige timer inde i det, og det bliver kun bedre og bedre =)
Vote Ficus!
CronossCronossSkrevet 31/03-03 20:24 
Efter min mening er Wind Waker ligeså godt som Ocarinia of Time. Det siger en hel del, da det rangerer som et af de absolut bedste spil ever på min liste.
Grafikken er fantastisk, historien er blændende, og hele spillet emmer af den klassiske stemning fra de tidligere spil.
Jeg kan kun anbefale alle at anskaffe sig denne nyklasikker så snart muligheden byder sig.
RaGeRaGeSkrevet 31/03-03 23:28 
Nej Nej Nej..

Jeg kan ikke klare presset mere! skal have fat i Zelda The Wind Waker hurtigst muligt eller går jeg amok og røver den nærmeste bank ;-)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HNHNSkrevet 01/04-03 14:59 
Nogen der ved hvornår det kommer her hjemme??
RaGeRaGeSkrevet 01/04-03 15:01 
Den 3. maj får vi fornøjelsen af Zelda herhjemme.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/04-03 11:04 
Jeg glæder mig også vildt meget til at få fingrene i dette spil! Spillet er en af grundene til jeg købte Cuben overhovedet!

Men en ting jeg ikke forstår. Der står historien udspiller sig 100 år efter OOT! Så forstår jeg ikke hvorfor Link's bedstemor giver ham hans grønne tøj og fortæller historien om dengang Link reddede Hyrule. Er det en helt ny Link? Eller har han bare fået hukommelsestab?
Home is where the hardware is..
tastasSkrevet 03/04-03 11:12 
Det er vist fordi, at hver gang et barn når den alder hvor den gamle helt ordnede paragrafferne, skal barnet løbe rundt i grønt tøj hele dagen, for at vise sin respekt.

Barnets bedstemor overrækker derfor i WW det nye tøj på Links fødselsdag, og tilfældigvis bliver søsteren kidnappet og alt det der, mens han har tøjet på.
We're set to go..
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/04-03 11:13 
Men det er altså ikke den samme Link så?
Home is where the hardware is..
tastasSkrevet 03/04-03 11:27 
Nej :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 04/04-03 15:44 
Der er en link i OOT (samme som i MM), en ny i Zelda 3 (samme som i Zelda 4) og en helt tredje i Zelda 1 og 2. Den i Oracle spillene er efter sigende den samme som i Zelda 1 og 2 (og tegnefilmen), men det er vist ikke helt sikkert (tror ikke de to spil skal drages alt for meget ind i historieforløbet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/04-03 01:12 
Ok, det fattede jeg hat af :P

Confusing!
Home is where the hardware is..
la0sla0sSkrevet 05/04-03 01:42 
Sumez >
Der er en link i OOT (samme som i MM),

den link der er i de to N64 spil er den samme.

Sumez >
en ny i Zelda 3 (samme som i Zelda 4)


den link der optræder i Zelda 3 + 4 er en anden end den der er i N64 spillene

Sumez >
og en helt tredje i Zelda 1 og 2.

siger sig selv tror jeg

Sumez >
Den i Oracle spillene er efter sigende den samme som i Zelda 1 og 2 (og tegnefilmen), men det er vist ikke helt sikkert (tror ikke de to spil skal drages alt for meget ind i historieforløbet)

Den Link som er GBC Zelda spillene skulle være den Link der optræder i Zelda 1 + 2.... men det er usikkert
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/04-03 01:47 
"Every time evil is at work in Hyrule, a hero name Link is destined to appear to protect the land."

Kilde: Shiggy, taget fra zeldauniverse.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/04-03 01:50 
Thanks!
Home is where the hardware is..
Star SoldierStar SoldierSkrevet 17/04-03 23:47 
Tingle! Tingle! Koloo-limpah! THE END, goddam det spil var stort!!, der er en del jeg ikke fandt (ville godt afslutte det efter en 25 timers tid), jeg kan ikke rose det spil nok, men der er et par ting der godt kunne være lavet anderledes, det blev ret ensformigt at fiske efter skattekister og sejle rundt på havet i timevis, ellers må det rangere som et at de bedste spil ever, et must, glæd jer.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 17/04-03 23:52 
Det gør vi så hermed endnu mere :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/04-03 23:54 
Ja, mere pinefuldt kan det ikke blive! :)
CronossCronossSkrevet 18/04-03 00:06 
Jeg har så ikke klaret det endnu, men det er klart blandt de bedste spil jeg har prøvet. Historien er bedre end i Ocarina of Time, og det eneste dårlige er lidt for megen item-collection (Rune vil HADE spillet nu :) ). Ellers er det et fantastisk spil.
fuzionfuzionSkrevet 18/04-03 13:06 
Har hoppet med på noget midnats-release-halløj i Bog og Idé, Aalborg.....så det blir' sgu nok rimelig kewl :)
SephirothSephirothSkrevet 01/05-03 18:44 
WOOHOO, jeg er sikker på at få bonus-discen med fra Coolshop =)

"The Legend of Zelda - Nu er det snart release for Zelda, og CoolShop.dk har sikret sig, at alle kunde vil modtage den eftertragtede Bonus Disc. Vi har stadig bestilt rigeligt til at klare yderligere forudbestillinger. Vi forventer at Zelda ankommer hos os onsdag den 30. april, og vi udsender den om torsdagen."
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
la0sla0sSkrevet 01/05-03 18:50, rettet 01/05-03 18:50 
glæd jer... det spil er helt fantastisk... første øjeblik man sætter sig ud for at sejle selv, det er øjeblik der skal nydes. Det er et storslået spil.
Hvad sker der?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/05-03 18:51 
Snakkede med dem for en uges tid siden, og der sagde de, at de havde på det tidspunkt bestilt 200 eksemplare hjem, hvoraf kun 125 var bestilt...
SephirothSephirothSkrevet 01/05-03 18:58 
Så rygtet om, at der kun er 2000 bonus-discs i Sacndinavien er vist ikke helt sandt. Man burde jo næsten bestille et eksemplar til - det kunne jo gå hen og blive et samleobjekt =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/05-03 19:15, rettet 01/05-03 19:15 
Star Soldier >
Tingle! Tingle! Koloo-limpah! THE END, goddam det spil var stort!!, der er en del jeg ikke fandt (ville godt afslutte det efter en 25 timers tid), jeg kan ikke rose det spil nok, men der er et par ting der godt kunne være lavet anderledes, det blev ret ensformigt at fiske efter skattekister og sejle rundt på havet i timevis, ellers må det rangere som et at de bedste spil ever, et must, glæd jer.

25 timer er så ikke ret meget, må man formode? Det skulle være lidt lettere end OoT men til gengæld fokusere mere på udforskning og masser af sidequests. Absolut ikke et spil jeg på nogen måde vil haste mig igennem.

Nu håber jeg bare, at EBgames/Fisketorvet ringer i morgen inden 16.30 ellers drager jeg derovre face-to-face og tæsker dem verbalt. Fik ved et mirakuløst ekstraordinært tilfælde forudbestilt spillet så sent som i tirsdags igennem en arbejdskollega, da jeg droppede min forudbestilling hos Coolshop inden pengeoverførslen. Har lidt mistillid til deres spil-propaganda...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AmbyAmbySkrevet 01/05-03 19:16 
sig mig, er jeg den eneste herinde der _ikke_ skal have en GC ? :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RaGeRaGeSkrevet 01/05-03 19:20 
Åbenbart! Gamecube er simpelthen en gude-maskine og skal ejes, hvis man bare går lidt op i kvalitetsspil =)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 01/05-03 19:21, rettet 01/05-03 19:22 
Det er jo 2000 kroner !
Derudover synes jeg sjælden der er hold i det "limited edition"
Det er som regel for at hype folk til at købe nu, for ellers forsvinder det bare.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SephirothSephirothSkrevet 01/05-03 19:23 
Køb en brugt!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AmbyAmbySkrevet 01/05-03 19:26 
Hvis jeg skulle købe alt det folk herinde anbefalede mig til at gøre ville jeg være en meget fattig mand.

Jeg tror lige jeg venter til efter KT. (går ud fra nogen tager det med)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MajorPMajorPSkrevet 01/05-03 22:24 
Glæder mig til Zelda...woho kommer her i morgen med bonus disc... direct from KC ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
tastasSkrevet 01/05-03 22:36 
Du må da gerne få en rabat kupon af mig Dark-Light, hvis det kan hjælpe til at få dig nosset sammen til at købe en GC :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AmbyAmbySkrevet 01/05-03 22:39 
deal.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig