X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Status: Handel


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 14:53 
Tja, nu har vi haft den nye handelsektion i et lille stykke tid og personligt synes jeg rigtig godt om den. Desværre er min opfattelse bare, at folk enten ikke kan eller vil sætte sig ind i den og derfor er det blevet svært, at sælge/købe ting.

Hvad synes DU?
Home is where the hardware is..
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
KeenKeenSkrevet 10/02-04 11:55 
Andy>
Jeg har lige fundet(lidt) ud af hvordan Handels-Sektionen fungerer;) og det er sq egentligt et meget godt system:D

Man skal jo nok sætte sig lidt ind i tingene før man udtaler sig for meget ikke...
AndyAndySkrevet 10/02-04 13:36 
Knight Keen>
Andy>
Jeg har lige fundet(lidt) ud af hvordan Handels-Sektionen fungerer;) og det er sq egentligt et meget godt system:D

Man skal jo nok sætte sig lidt ind i tingene før man udtaler sig for meget ikke...

Njaah:D er jeg ikke god til:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CanonCanonSkrevet 10/02-04 15:59 
Kunne I ikke lave sådan, som man kan se hvem der har budt?
Bah...
RJKRJKSkrevet 10/02-04 16:01 
Sådan er det allerede...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fearless popcornfearless popc...Skrevet 14/02-04 11:22, rettet 14/02-04 11:23 
Jeg tror (Som Søgaard startede med at sige) at den bliver brugt for lidt.

Men personligt syns jeg den virker meget bedere end den gamle, og mere overskuelig.
just plug it in.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/02-04 18:44 
Ok listen up!

1. Muligheden for at give feedback mangler. Personligt synes jeg Pos. / Neg. handel siger for lidt! Man burde kunne vedhæfte kommentarer.

2. I stedet for, at der tilføjes et indlæg, hvor der står et bud/pris. Synes jeg der burde være et beløb, som så ændrer sig, alt efter hvad der bliver budt. Indlægene skal så KUN bruges til spørgsmål/kommentarer. Der kunne så evt. stå "vinderens" navn under beløbet. Faktisk lidt ligesom eBay.
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 19/02-04 18:59 
2. er alt for ufleksibelt. Det er ikke dét, vi vil. Det vil ikke fungere i praksis. I hvert fald ikke for nuværende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/02-04 19:04 
Hvad så med punkt 1?
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 19/02-04 19:07 
Det er ikke noget vi vil nu, men det kan godt være, at det kommer engang. Nu må vi se.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 19/02-04 19:33 
Jeg er personligt temmelig træt af "Fast trade. Friendly. Recommended AAA++++++++!!!!" fra eBay... Det er meget sjældent at der er noget konkret at skrive.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/02-04 19:59 
Nævnte ikke eBay ikke dette sammenhæng. Som det er nu (på P:R) er der kun 2 muligheder, god eller dårlig handel. Jamen, er det så alle handlerne med selv samme person, som bare var perfekte?
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 19/02-04 20:07 
Som forklaret i FAQ'en er det om man kan sige god for pågældende handler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig